die heeft ook een korttermijngeheugenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : ben altijd respectvol gebleven voor iedereen hier
Ook toen ze haren wilde gaan uittrekkenen andere uitspraken
nou opgelost dat ging om zijn geld bedragquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
Oh het gaat haar dus alleen om het lachen???
Dramaqueen
En verder alles in orde ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:51 schreef czvt het volgende:
DIt is nu echt de aller marginaalste BB allertijden. Er wordt en werd hier van in het begin gefoefeld met gunnen en tijdsopnamen waarvan we totaal geen idee hebben of die wel correct zijn. Dat BB de meest domme, marginale, ongeletterde personen in de finale wil te kakken zetten is zijn probleem maar dat er mensen zijn die betalen voor dit spektakel te zien is abonimabel. Het kartel is een verzameling van ongeletterde debielen. Charice en Jane zijn mature, volwassen gevormde mensen die respect verdienen. Jolien is een domme blonde lege doos met lange nagels. Mattie is een dom achterlijk wezen zonder respect voor wat achter zijn rug werd gedaan (allicht thuis ook). Jordy is een debiel met OCD en ADHD die ook te kakken gezet werd. Die 3 kartel leden gaan iets beleven wanneer zijn uit het huis komen dat staat reeds vast. Ik hoop dat Charice en Jane beslissen om nu reeds het huis te verlaten want dit is de reinse oplichting voor betalende kijkers.
Je betaald voor videoland, niet voor BBquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:51 schreef czvt het volgende:
...
Dit is de reinse oplichting voor betalende kijkers.
...
ja dus in haar ogen had hij haar moeten gunnen om vrij te kopenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:52 schreef Linnied het volgende:
Conclusie is volgens mij dat Sharice het vervelend vind dat mattheus wel naast haar op de bank durft te zitten maar niet naast Jane.
Ze doet ook niks anders dan roepen dat ze naar huis gaat sinds ze weer genomineerd is.
Ze is zo onzeker en krijgt daardoor heel lelijk gedrag.
Nou kan me nog dingen voor de geest halen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : ben altijd respectvol gebleven voor iedereen hier
Ook toen ze haren wilde gaan uittrekkenen andere uitspraken
Een topper die en sociaal is en meestal goed gehumeurd is .quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Deze man zei heel het seizoen het geld boeit me niet
En maakt nu zijn woorden waar
Topspeler!
ALWEER EEN WINNAAR
Maar ze is oprecht.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou kan me nog dingen voor de geest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |