ja 100%quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van mijn mag ze eruit alla minute jankerd
Aan de andere kant, we zien voor de verandering eens geen liggende mensen...quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja 100%liever vandaag nog dan nog paar dagen dit gechagerijn xD
Is wel wat ik van plan was. Maar dan moet ze nu wel opbouden met zeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik denk dat Jane de grootste aandeel stemmers heeft door de sociale media van haar community maar ik denk ook dat jordy de grootste gun factor van de ‘normale kijker’ heeft..
en die zullen dan sneller in het voordeel van het kartel stemmen, en in deze ronde dus sharice erin houden
en dan dan in de vorige podcast Jordy zwart maken omdat hij een slechte verliezer wasquote:
Ze zit even hoog in de emotie nuquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Is wel wat ik van plan was. Maar dan moet ze nu wel opbouden met zeuren.
Al bijna een uur, mag wel wat zakken hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zit even hoog in de emotie nu![]()
![]()
Jane was in DBKquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
ergens buiten beeld is Jane weer met Mattie alleen, zal ook wel niet veel goeds wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |