door wie?quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
Zoals sharice gebruikt is om eerst Milena en daarna Axel weg te spelen, zal dat nu denk ik ook gebeuren om Jane er uit te krijgen....
stiekem hoop ik ook dat de groep ‘anti-jane’ groter is en stemmen op sharice om te blijvenquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
stiekem hoop ik ook dat de groep ‘anti-jane’ groter is en stemmen op sharice om te blijvendat zou deze sensa nog helemaal perfect afmaken
Zij ging ook naar huis vertrekken als Milena zou vertrekken. Milena is weg, maar Shar is er nog steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaaTOP dit
Sharice: ik ga hier egkt niet blijven bij focking nep people ik kan niet zo zijn manneke
ik denk dat Jane de grootste aandeel stemmers heeft door de sociale media van haar community maar ik denk ook dat jordy de grootste gun factor van de ‘normale kijker’ heeft..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:40 schreef marky het volgende:
Ze hebben ook een compleet verkeerd beeld van de buitenwereld.
ze wilde ook gaan als Pootje zou gaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij ging ook naar huis vertrekken als Milena zou vertrekken. Milena is weg, maar Shar is er nog steeds.
van mijn mag ze eruit alla minute jankerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
stiekem hoop ik ook dat de groep ‘anti-jane’ groter is en stemmen op sharice om te blijvendat zou deze sensa nog helemaal perfect afmaken
Idd, ook dat nog !quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze wilde ook gaan als Pootje zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |