Dat voelt ie goed aanquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: zou eerst de sauna ingaan. Hoog in de emotie kun je het gesprek niet ingaan.
MatthIe maar dat ben ik niet.
Jordy; maar die 2 wel.
Dat is dit seizoen het grootste probleem geweest. Ze hebben Jordy beschuldigt van emoties die ze zelf duidelijk ook hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
En dan jordy slecht verliezer noemen elke keer
Nou, ik vind het een geniale move.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
wat een sukkel die Mattheus.
Geen pot meer over om te winnen...![]()
Wat heb je gewonnen.
nul komma nul
Deze man zei heel het seizoen het geld boeit me nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
wat een sukkel die Mattheus.
Geen pot meer over om te winnen...![]()
Wat heb je gewonnen.
nul komma nul
Ow kunnen we???quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Tja, beste van de slechtste, 2x
[ afbeelding ]
hahah ALWEER EEN WINNAAR!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Deze man zei heel het seizoen het geld boeit me niet
En maakt nu zijn woorden waar
Topspeler!
ALWEER EEN WINNAAR
Dan nog hij zit er sinds dag 1quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jane: ik denk dat hij gewoon niet zo zelfverzekerd is als hij zich voordoet.
Girrrrrrrrrl, daar gaat het niet om?
Hij wil gewoon tot de laatste dag beleven - zo graag dat hij het er voor over heeft om met 0 ¤ naar huis te gaan als hij zou winnen!
Halleluja!!quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:19 schreef maxelu het volgende:
[..]
Deze man zei heel het seizoen het geld boeit me niet
En maakt nu zijn woorden waar
Topspeler!
ALWEER EEN WINNAAR
Mag,ze kan gewoon weg en dan Jane vrijdag.ik vind het primaquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice : laat mij gewoon vandaag naar huis gaan echt.
Maagzuur cluster bij Jane en Sharice incoming.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef C.A.I het volgende:
Ooh dat vliegtuigje morgen lol zal ze sharice de deur uitlopen morgen 😆😅🤣😂 karma is a bitch destijds toch ook met milena tja nu huilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |