Nou weet ik zo net nog niet... kan er om spannen..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik snap sharice welzij gaat de finale niet halen nu.
dat heeft in deze fase van het spel natuurlijk geen argument meer..quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Sharice heeft wel een punt. Mattie die eerst zegt van zet mij maar er op en dat hij wil zien hoe hij er voor staat. En dan nu een vrijstelling kopen voor 20K
Het is wel het spel, ze had ook meer kunnen bieden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:06 schreef danaqui het volgende:
Sharies haar ogen zijn eindelijk open dat het kartel fake is
Zure mutsenquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:07 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: hij zegt altijd vindt het niet erg om op de bank te zitten.. ik zeg dat wel altijd dat ik het erg vind en ik stond er al 10 x op
Lekker fictief geld oppotten die je aan het eind toch weer kwijt bent. Het is wel duidelijk waarom het gaat bij hun.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker zuur doe Jane en Sharice! zet dan geld in
S1 switchte net naar slaapkamerquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:09 schreef Ireth het volgende:
Ow switchen de stream weer naar de woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |