Jane lult ook maar wat, wel het meeste bieden met dat kistje 2 weken terugquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
YepHad ie best kunnen doen
Jane had gehoopt dat Mattheus meer balken bezat...
Liggen er vast nog wel minimaal 20 ergens...
ja lbijft geen gunfactorquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze verwachtte dat Matti haar de finale zou gunnen en net als Jane niets zou inzetten, zodat Sharice met een klein bedrag zich zou kunnen vrijkopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:21 schreef C.A.I het volgende:
Ooh dat vliegtuigje morgen lol zal ze sharice de deur uitlopen morgen 😆😅🤣😂 karma is a bitch destijds toch ook met milena tja nu huilie
nog wel tandje erger hoor ze nu praten zeg niet normaalquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:17 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen het grootste probleem geweest. Ze hebben Jordy beschuldigt van emoties die ze zelf duidelijk ook hadden.
Ik wil ze allebei niet door haha dus stem nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:27 schreef Ireth het volgende:
Zoals sharice gebruikt is om eerst Milena en daarna Axel weg te spelen, zal dat nu denk ik ook gebeuren om Jane er uit te krijgen....
Wat ze zelf ook wilde doen met dat kistjequote:Op woensdag 26 maart 2025 14:27 schreef Kissingbird het volgende:
Daar loopt hij langs![]()
![]()
Jane: matthie wtf waarom heb je zoveel ingezet?
matthie: het boeit me niks, kan mij het skelen.
Jane; je hebt je letterlijk een plek gekocht he?
Juist!! zoo raar ditquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:29 schreef Ireth het volgende:
Jane: waarom wil je niet met mij op de bank zitten??"
Matti: "doen we dat volgende week??"
En sharice zit daarbij en hoort dit aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |