Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien krijgen we zo vader Abraham nog
Maar waarom dan dat Peter nomineren riep hiervoor. Zelf denken ze daar dus niet aanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:33 schreef kater1 het volgende:
De groep heeft het idee dat het iets met onthouden is
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat Peter nomineren riep hiervoor
Zou wel grappig zijn omdat ze dat blijkbaar niet verwachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef Koos1958 het volgende:
Zou het neit gewoon nomineren zijn omdat peter dat riep
Dat hadden ze al besloten. Omdat ze dachten dat het om onthouden ging en Jordy dat volgens de groep het beste kon.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:41 schreef Varen het volgende:
Jane wil liever niet meer als laatste naar de DB. Jordy gaat nu als laatste
Ik snap dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat hadden ze al besloten. Omdat ze dachten dat het om onthouden ging en Jordy dat volgens de groep het beste kon.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
Jordy pulkt in zijn oor. Pulkt dan met zijn andere hand oordingetjes van zijn vinger en likt zijn vinger af![]()
Ik snap het ook niet, maar ze vonden het opeens allemaal heel logisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed.
Als ze elk om beurt moeten, en het is een memory-challenge... Dan moet de beste onthouder toch als 1e? De laatste die moet minst lang onthouden, dus dat zou de zwakste moeten zijn.
Zal dat wel niet zijn, maar ik vind het alleszins een heel kromme redenering
Huh? memory? dit heb ik BB niet horen zeggen, pfff ik wordt ouderquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed.
Als ze elk om beurt moeten, en het is een memory-challenge... Dan moet de beste onthouder toch als 1e? De laatste die moet minst lang onthouden, dus dat zou de zwakste moeten zijn.
Zal dat wel niet zijn, maar ik vind het alleszins een heel kromme redenering
De bewoners zijn erg goed in speculazen. Dus we horen het straks wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? memory? dit heb ik BB niet horen zeggen, pfff ik wordt ouder
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Jane kan je voorstellen dat je ooit op zo klein b ed heb moeten slapen vraagt BB
EN die jokers? Wat kunnen ze daar nu nog mee doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik geloof echt in het goede van de mens...
Het gaat om een keuze die Jordy nog moet maken geloof ik.
Jolien en Mattheus hebben 2 jokers gekregen, hiermee kunnen ze deze week iets ongedaan maken, maar als ze de joker niet inzetten, kunnen ze er 5000 euro voor krijgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN die jokers? Wat kunnen ze daar nu nog mee doen?
Een beslissing terug trekken? Zouden ze de finale ticket van Jordy ook af kunnen pakken?
Of wie het vaakst genoemd wordt. Maar als ze een perfect treintje doen, wat zij driehoekje noemden (A zegt B, B zegt C, C zegt A), zou iedereen kunnen eindigen met 1 stem.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt erop dat ieder wiens naam door een ander genoemd is een videoboodschap krijgt .. wellicht.
Dus dat hebben ze dan blind goed moeten verdelen.
Ja snap ik ook nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane ook wel weer een onbegrijpelijke beslissing ... muts
Nee zijn redenatie is correct. De rest heeft het zelf verkloot.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy met een redenatie van lik me vestje.
Luister, ik mag vinden wat ik vind, hoef je me niet op te corrigeren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:10 schreef marky het volgende:
[..]
Nee zijn redenatie is correct. De rest heeft het zelf verkloot.
Jane ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
Als Jane niet voor Mattheus had gekozen dan had hij niets gehad. Jordy heeft het gewoon verpest
Ja behoorlijk bullshit-verhaal dat. Komt neer op :quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Jordy probeert zich eruit te lullen met een slap verhaal. Hij dacht niet aan het geld maar kon niet kiezen. Bah! Hypocriet en zijn fans slikken het voor zoete koek
Nee hij dacht dat de andere elkaar gekozen hadden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Hoezo Jordy zijn redenering was: dan ga ik zelf niet naar de bioscoop?
Je moest niet jezelf kiezen, maar een ander.
Ik snap er niets van van wat hij zegt. 'Ik wil niet kiezen tussen jullie, dus heb ik geld gekozen - nee nee dat interesseert me niet."
Maar Jane maakte een foute inschatting. Geen egoïstische zoals Jordy. Die wou gewoon geld.quote:
Nee jane heeft verkeerd gekozen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
Sharice heeft niets![]()
Jordy heeft het verpest door geld te pakken
Nee die.wilde niet kiezen tussen de 4quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Jane maakte een foute inschatting. Geen egoïstische zoals Jordy. Die wou gewoon geld.
En ook logisch hoe hij het zei. Matti had hetzelfde bedachtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat de andere elkaar gekozen hadden.
Ah dus zijn uitleg is:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat de andere elkaar gekozen hadden.
nee, die wou het geld. Niet iedereen trapt in de leugens van die geldwolfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee die.wilde niet kiezen tussen de 4
Vindt haar beslissing wel dom. Ze zijn de hele tijd samen dan kies je toch voor elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Jane maakte een foute inschatting. Geen egoïstische zoals Jordy. Die wou gewoon geld.
Zie dat anders matti dacht hetzelfde als jordy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Lulverhaal Jordy, je gunde dus iemand geen ticket.. dat is wat je wilt zeggen.
Ja snap ik ook niet erg. Maar ze ging in ieder geval wel voor haar medebewoners en niet voor het geld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vindt haar beslissing wel dom. Ze zijn de hele tijd samen dan kies je toch voor elkaar
Gaat geloof ik om 100 euro wat ik hoorde zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee, die wou het geld. Niet iedereen trapt in de leugens van die geldwolf
Onzin ze hebben zelf verkloot. Ze hadden Jordy eruit moeten laten. Ze hadden kunnen weten dat hij voor geld zou kiezen dan had Jordy daar gezeten. Jane heeft de grootste fout gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja behoorlijk bullshit-verhaal dat. Komt neer op :
Ik vind het moeilijk kiezen tussen A en B, dus in plaats van 1 van de 2 iets te gunnen en dan jammergenoeg de 2en te ontgoochelen, laat ik jullie liever allebei zitten en kies ik voor mezelf!
Nee want dan had Mattheus niks gehad. En ze gingen er allemaal vanuit dat niemand het geld zou pakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze hebben zelf verkloot. Ze hadden het onderling kunnen regelen. Het lijkt erop dat je er iemand uit moest weg laten en niet moet toekennen. Jordy heeft hen niet verkloot als de rest gewoon gedaan had wat ze moesten doen. Sharice had altijd het filmpje niet gehad.
Die had nooit voor sharice gekozen.voor matti of jolien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Sharice is iedere keer de lul door Jordy met zijn egoïsme
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet erg. Maar ze ging in ieder geval wel voor haar medebewoners en niet voor het geld.
Deze keer is het de schuld van Jane.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Sharice is iedere keer de lul door Jordy met zijn egoïsme
Ja anders was Mattheus de lul geweest door het egoïsme van Jordyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze keer is het de schuld van Jane.
Matti ging er zelf wel vanuit dat Jordy het geld zou pakken. Had de rest Jordy eruit gelaten hadden hun 4 gegaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee want dan had Mattheus niks gehad. En ze gingen er allemaal vanuit dat niemand het geld zou pakken
Ja, klopt, Mattie heeft geluk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja anders was Mattheus de lul geweest door het egoïsme van Jordy
Zou gek zijn als ze dat buiten de camera's om zou proberen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef riri het volgende:
Jane probeert weer voor de camera haar blunder te verbloemen, die zit zo geniepig in elkaar
Nee, behalve Mattie. Jolien had Jordy gekozenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef kater1 het volgende:
Jane heeft miscalculatie gedaan. Anders had iedereen wat gekregen behalve Jordy en hij vond dat niet erg. De details zullen we wel op TV zien.
Nee wilde niet kiezen tussen die 2 dus geld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, behalve Mattie. Jolien had Jordy gekozen
Jane is een ster in beslissingen nemen die fout zijn maar dan toch goed voor haar uitpakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou gek zijn als ze dat buiten de camera's om zou proberen.
Dan had jolien niet op jordy moeten gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef kater1 het volgende:
Jane heeft miscalculatie gedaan. Anders had iedereen wat gekregen behalve Jordy en hij vond dat niet erg. De details zullen we wel op TV zien.
En own het dan ook. Maar zo'n slap lulverhaal er omheen hangen waar geen zinnig mens intrapt is misselijkmakendquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy 'ik zit er niet voor het geld' pakt maar weer eens geld....
Die kan echt heel goed tegen haar verlies. Zij gaat er het best van allemaal mee om.quote:
En ze houden geen standquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:25 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind de beredeneringen van Jordy altijd net even iets te sociaal wenselijk
Eensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:26 schreef riri het volgende:
Jane weet nu dat ze bij de nominatie er weleens slecht voor zal staan en Charise beter dus nu wordt ze bang en probeert die blunder recht te breien, goed dat BB niet toestaat dat ze het nu wel aan Charise mag geven, dat had ze eerder in die kamer tegen BB moeten zeggen toen de camera er voor ons niet op stond
BB weet ze mooi in hun hemd te zetten
Ja, dat kan ze zeker. Ook niet boos, helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kan echt heel goed tegen haar verlies. Zij gaat er het best van allemaal mee om.
Of ze kan het heel goed verbergen. Na die streek in de GR dat ze daar moest slapen was het voor mij oorlog geweest tot en met de finale.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ze zeker. Ook niet boos, helemaal niets
Precies, dat had ze al door toen ze met de enveloppen met de namen erop in de hand stond, toen probeerde ze haar blunder al af te schuiven op een anderquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:28 schreef marky het volgende:
Ze waren er ook allemaal van overtuigd om Jordy als laatste te laten gaan.
De gedachte van Jordy is niet raar. Matti en Jolien kiezen elkaar en Sharice en Jane kiezen elkaar en ik hoef niet. De redenatie die Jordy maakt is veel dichter bij de werkelijkheid dan Jane die Sharice niet kiest
We zijn inmiddels een uur verder hoor..Laat het losquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef marky het volgende:
Op Jordy na snapt de rest nog steeds niet dat ze voorzichzelf moeten kiezen. Als de rest dus zo gedacht had was het gewoon goed uitgekomen. Dan had Jordy geen filmpje gehad.
Jane heeft echt het meest slappe verhaal. Hoe dom kan je zijn.
Helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef marky het volgende:
Op Jordy na snapt de rest nog steeds niet dat ze voorzichzelf moeten kiezen. Als de rest dus zo gedacht had was het gewoon goed uitgekomen. Dan had Jordy geen filmpje gehad.
Hoezo ze hadden het er net nog over. En ik mag volgens mij zelf bepalen waar en hoe ik reageer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een uur verder hoor..Laat het los
Ze zijn weer lekker zuurquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo ze hadden het er net nog over. En ik mag volgens mij zelf bepalen waar en hoe ik reageer.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef mazaru het volgende:
Jane en Mattheus geven Jolien een schuldgevoel. Alleen het feit dat Jane aan Mattheus zit is al genoeg om haar over de rooie te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Er was een spel voor de finaleticket tussen Jordy, Jolien en Sharice. Daar hebben ze een krachtspel van gemaakt wat hij dus met gemak heeft gewonnen. Niet zo heel raar als je 1 man tegen 2 vrouwen laat strijden in een krachtspelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:57 schreef Folies het volgende:
En wat kan hij met die 5 en de anderen met 0?
Want ik snap niks van wat ik hier lees.
Makkelijk om Jane nu de schuld te geven. Neen Jordy had geen geld moeten pakken dan had ieder een ticket gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef marky het volgende:
Jane loopt nu zielig te doen terwijl ze het zelf gewoon verkloot heeft.
Vrouwen willen graag gelijk gezien worden aan mannen. Verdomde emancipatie ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was een spel voor de finaleticket tussen Jordy, Jolien en Sharice. Daar hebben ze een krachtspel van gemaakt wat hij dus met gemak heeft gewonnen. Niet zo heel raar als je 1 man tegen 2 vrouwen laat strijden in een krachtspel
Ja klopt. Maar Mattheus en Jordy hadden het er buiten over. Dat dat een oneerlijke strijd was. Ze waren bij voorbaat al kansloosquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Vrouwen willen graag gelijk gezien worden aan mannen. Verdomde emancipatie ook.
Maar dat finaleticket is toch al van een uur of 3 terug?
Iedereen is kansloos tegenover Jordy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar Mattheus en Jordy hadden het er buiten over. Dat dat een oneerlijke strijd was. Ze waren bij voorbaat al kansloos
Logisch als BB het zo speelt dat je met 1 vinger in je neus naar de finale glibbertquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Folies het volgende:
[..]
Iedereen is kansloos tegenover Jordy.
Gevulde courgettes en witlofquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:03 schreef Folies het volgende:
Wat schaft de pot. Kip uit oven met champignons?
mooi hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef marky het volgende:
Op Jordy na snapt de rest nog steeds niet dat ze voor zichzelf moeten kiezen. Als de rest dus zo gedacht had was het gewoon goed uitgekomen. Dan had Jordy geen filmpje gehad.
Volgens mij krijgen ze een vervolg op de filmpjes van thuis die ze gezien hebben waar ieder filmpje afsloot dat er nieuws was. En wat ik begrijp krijgen ze dat nu te horen behalve Sharicequote:
Dan snap ik ook dat Jane voor Mat ging hopende dat hij misschien verder bericht van Deb zou krijgen die Jane s vriendin is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:11 schreef Folies het volgende:
Aah mensen kozen voor een ander en hadden niet door dat ze ook voor zichzelf konden kiezen. Ja je kiest toch voor jezelf.
Snapte al niet dat ze elkaar om beurten het liedje lieten zeggen. Je wil je eigen pot toch spekken.
Zij dacht dat Deb een filmpje aan hem zou sturen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan snap ik ook dat Jane voor Mat ging hopende dat hij misschien verder bericht van Deb zou krijgen die Jane s vriendin is.
Nou genieten is het niet. Heb het geluid zo zacht mogelijk gezetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:28 schreef Lrod01 het volgende:
Stream weer terug op het live concert van Sharice. Genieten met hoofdletter G.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou genieten is het niet. Heb het geluid zo zacht mogelijk gezet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
TOPSPEL, top week, top finale!
sharice buitenspel, vrijdag Jane nog ff eruit en TEAMKARTEL naar de overwinning
ja dat was een beetje vaagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:38 schreef Willewa het volgende:
Er werd ook iets gezegd over Denemarken en ‘wie wordt mijn schoonzus’ en iets van ‘2 weken exchange’ ofzo. Leek iets te zijn met betrekking tot Jane en haar broertje ofzo. Werd me niet helemaal duidelijk.
Volgens de FEBO wel, en die zullen het wel weten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:36 schreef Willewa het volgende:
Mattie z’n tante komt vanuit Brazilië naar Amsterdam voor de finale. ‘Maar ik sta nog helemaal niet in de finale’
opzich logisch, anders staan direct alle “leuke” spellen online en heeft de uitzending ook geen zin meer xDquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef Lrod01 het volgende:
Blijft ontzettend jammer dat we zo weinig mogen zien op de streams waardoor je vaak geen idee hebt waar ze het over hebben.
Joa klopt. Alleen ik denk altijd maar; over 2 dagen snap ik het allemaal weerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:43 schreef Lrod01 het volgende:
Blijft ontzettend jammer dat we zo weinig mogen zien op de streams waardoor je vaak geen idee hebt waar ze het over hebben.
Denk weekly basicsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:59 schreef Folies het volgende:
Ojee, hoeveel dagen staat die gnocchi daar al op het werkblad?
Met suiker. Lekker karameliseren.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:59 schreef KangaP het volgende:
Matti moest gisteren van geen courgette weten.
Maar na wat aan vulling en de topping te hebben meegewerkt,
Heb ik de indruk dat hij het leert te eten en waarderen , en zo gaat dat met witlof ook
Afhankelijk hoe het klaargemaakt wordt.
moet wel beetje moeite doen voor traantjes hoorquote:
Was hij ook met die brief zo emo. Denk filmpje van familie gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:12 schreef Rhosyn het volgende:
Hij staat gotverdomme in de finale...en dan nog janken.![]()
Wat wil hij nog meer dan?
Nou en? Hij zal de uitslag van de clifhanger van de filmpjes die eerder deze week getoond werden, gezien hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:12 schreef Rhosyn het volgende:
Hij staat gotverdomme in de finale...en dan nog janken.![]()
Wat wil hij nog meer dan?
Ja wees daar dan blij mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was hij ook met die brief zo emo. Denk filmpje van familie gezien.
Ja, heb er twee jaar na uit gekeken en het is bijna voorbij....over en uit......quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:14 schreef Folies het volgende:
Denk het besef van in de finale te zitten. Kan ook.
Dat heeft hij dus juist niet gezien...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was hij ook met die brief zo emo. Denk filmpje van familie gezien.
Mannen zijn meer in voor wippenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:19 schreef Folies het volgende:
Ze moesten dus schommelen, en daar zijn mannen beter in dan vrouwen?
Tranen zijn tranen toch. Is allebei vocht wat uit je ogen komtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja wees daar dan blij mee.
Blije tranen.
Dit zijn zielige tranen.
Ale 4 kregen ze een ticket voor filmpje behalve sharicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:19 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus juist niet gezien...
Woedetranen. Meeleef tranenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:25 schreef Folies het volgende:
Valse tranen, zielige tranen en blije tranen.
Leuk voor diegene die gekookt heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Witlof lijkt niet zo'n succes
Zonde!
[ afbeelding ]
Jordy schuift het terug de overschaal in, Mattheus loopt naar de vuilbak, roept 'voor de ratten!' en gooit het weg.
Dat was Jordy zelfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk voor diegene die gekookt heeft
Ja daar was ik vanmiddag al achter dombo'squote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
knolselderij gevonden.....zat niet in de soep.
soep zag er prima uit en ze vonden het allemaal heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar was ik vanmiddag al achter dombo's
Nou zo prima vond ik het er niet uitzien hoor maar goed wat hun en hier wilquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
soep zag er prima uit en ze vonden het allemaal heerlijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zo prima vond ik het er niet uitzien hoor maar goed wat hun en hier wil
Ze kunnen allemaal niet echt goed koken.......ook om de soep te binden is er weer meel ingedaan....gelukkig zijn ze niet zo moeilijk daar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zo prima vond ik het er niet uitzien hoor maar goed wat hun en hier wil
Ja ook zoiets en idd ze zijn niet kieskeurigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen allemaal niet echt goed koken.......ook om de soep te binden is er weer meel ingedaan....gelukkig zijn ze niet zo moeilijk daar.
is om je ogen groter te laten lijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dir rare zilveren/witte hoekjes bij Jolien haar ogen is dat modern
schrokken ze er van>?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
knolselderij gevonden.....zat niet in de soep.
cacao poederquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Wat vonden ze nu van Jane? die wat gepakt had van de groep?
cacaopoeder dacht ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Wat vonden ze nu van Jane? die wat gepakt had van de groep?
Ja maar niet op een nare manier vind ik..Ze zeggen ook dat ze hem als persoon leuk vinden maar niet in het spelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
En weer is het gespreksonderwerp jordy bij jane en sharice.
Maar waar doen ze aan mee dan. Een breiwedstrijdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja maar niet op een nare manier vind ik..Ze zeggen ook dat ze hem als persoon leuk vinden maar niet in het spel
Gebeurd van beide kanten nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
En weer is het gespreksonderwerp jordy bij jane en sharice. Als persoon is jordy leuk maar in spel niet. Goh waar doen jullie dan aan mee. Zeg het tegen hem en niet achter zijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |