Dat hadden ze al besloten. Omdat ze dachten dat het om onthouden ging en Jordy dat volgens de groep het beste kon.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:41 schreef Varen het volgende:
Jane wil liever niet meer als laatste naar de DB. Jordy gaat nu als laatste
Ik snap dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:42 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat hadden ze al besloten. Omdat ze dachten dat het om onthouden ging en Jordy dat volgens de groep het beste kon.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
Jordy pulkt in zijn oor. Pulkt dan met zijn andere hand oordingetjes van zijn vinger en likt zijn vinger af![]()
Ik snap het ook niet, maar ze vonden het opeens allemaal heel logisch.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed.
Als ze elk om beurt moeten, en het is een memory-challenge... Dan moet de beste onthouder toch als 1e? De laatste die moet minst lang onthouden, dus dat zou de zwakste moeten zijn.
Zal dat wel niet zijn, maar ik vind het alleszins een heel kromme redenering
Huh? memory? dit heb ik BB niet horen zeggen, pfff ik wordt ouderquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed.
Als ze elk om beurt moeten, en het is een memory-challenge... Dan moet de beste onthouder toch als 1e? De laatste die moet minst lang onthouden, dus dat zou de zwakste moeten zijn.
Zal dat wel niet zijn, maar ik vind het alleszins een heel kromme redenering
De bewoners zijn erg goed in speculazen. Dus we horen het straks wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Huh? memory? dit heb ik BB niet horen zeggen, pfff ik wordt ouder
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Jane kan je voorstellen dat je ooit op zo klein b ed heb moeten slapen vraagt BB
EN die jokers? Wat kunnen ze daar nu nog mee doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik geloof echt in het goede van de mens...
Het gaat om een keuze die Jordy nog moet maken geloof ik.
Jolien en Mattheus hebben 2 jokers gekregen, hiermee kunnen ze deze week iets ongedaan maken, maar als ze de joker niet inzetten, kunnen ze er 5000 euro voor krijgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN die jokers? Wat kunnen ze daar nu nog mee doen?
Een beslissing terug trekken? Zouden ze de finale ticket van Jordy ook af kunnen pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |