Ja, heb er twee jaar na uit gekeken en het is bijna voorbij....over en uit......quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:14 schreef Folies het volgende:
Denk het besef van in de finale te zitten. Kan ook.
Dat heeft hij dus juist niet gezien...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was hij ook met die brief zo emo. Denk filmpje van familie gezien.
Mannen zijn meer in voor wippenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:19 schreef Folies het volgende:
Ze moesten dus schommelen, en daar zijn mannen beter in dan vrouwen?
Tranen zijn tranen toch. Is allebei vocht wat uit je ogen komtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja wees daar dan blij mee.
Blije tranen.
Dit zijn zielige tranen.
Ale 4 kregen ze een ticket voor filmpje behalve sharicequote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:19 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus juist niet gezien...
Woedetranen. Meeleef tranenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:25 schreef Folies het volgende:
Valse tranen, zielige tranen en blije tranen.
Leuk voor diegene die gekookt heeftquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Witlof lijkt niet zo'n succes
Zonde!
[ afbeelding ]
Jordy schuift het terug de overschaal in, Mattheus loopt naar de vuilbak, roept 'voor de ratten!' en gooit het weg.
Dat was Jordy zelfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Leuk voor diegene die gekookt heeft
Ja daar was ik vanmiddag al achter dombo'squote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
knolselderij gevonden.....zat niet in de soep.
soep zag er prima uit en ze vonden het allemaal heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja daar was ik vanmiddag al achter dombo's
Nou zo prima vond ik het er niet uitzien hoor maar goed wat hun en hier wilquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
soep zag er prima uit en ze vonden het allemaal heerlijk.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zo prima vond ik het er niet uitzien hoor maar goed wat hun en hier wil
Ze kunnen allemaal niet echt goed koken.......ook om de soep te binden is er weer meel ingedaan....gelukkig zijn ze niet zo moeilijk daar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou zo prima vond ik het er niet uitzien hoor maar goed wat hun en hier wil
Ja ook zoiets en idd ze zijn niet kieskeurigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen allemaal niet echt goed koken.......ook om de soep te binden is er weer meel ingedaan....gelukkig zijn ze niet zo moeilijk daar.
is om je ogen groter te laten lijkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dir rare zilveren/witte hoekjes bij Jolien haar ogen is dat modern
schrokken ze er van>?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
knolselderij gevonden.....zat niet in de soep.
cacao poederquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Wat vonden ze nu van Jane? die wat gepakt had van de groep?
cacaopoeder dacht ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:18 schreef Kissingbird het volgende:
Wat vonden ze nu van Jane? die wat gepakt had van de groep?
Ja maar niet op een nare manier vind ik..Ze zeggen ook dat ze hem als persoon leuk vinden maar niet in het spelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
En weer is het gespreksonderwerp jordy bij jane en sharice.
Maar waar doen ze aan mee dan. Een breiwedstrijdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja maar niet op een nare manier vind ik..Ze zeggen ook dat ze hem als persoon leuk vinden maar niet in het spel
Gebeurd van beide kanten nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
En weer is het gespreksonderwerp jordy bij jane en sharice. Als persoon is jordy leuk maar in spel niet. Goh waar doen jullie dan aan mee. Zeg het tegen hem en niet achter zijn rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |