Ja behoorlijk bullshit-verhaal dat. Komt neer op :quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef mazaru het volgende:
Jordy probeert zich eruit te lullen met een slap verhaal. Hij dacht niet aan het geld maar kon niet kiezen. Bah! Hypocriet en zijn fans slikken het voor zoete koek
Nee hij dacht dat de andere elkaar gekozen hadden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
Hoezo Jordy zijn redenering was: dan ga ik zelf niet naar de bioscoop?
Je moest niet jezelf kiezen, maar een ander.
Ik snap er niets van van wat hij zegt. 'Ik wil niet kiezen tussen jullie, dus heb ik geld gekozen - nee nee dat interesseert me niet."
Maar Jane maakte een foute inschatting. Geen egoïstische zoals Jordy. Die wou gewoon geld.quote:
Nee jane heeft verkeerd gekozen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:06 schreef mazaru het volgende:
Sharice heeft niets![]()
Jordy heeft het verpest door geld te pakken
Nee die.wilde niet kiezen tussen de 4quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Jane maakte een foute inschatting. Geen egoïstische zoals Jordy. Die wou gewoon geld.
En ook logisch hoe hij het zei. Matti had hetzelfde bedachtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat de andere elkaar gekozen hadden.
Ah dus zijn uitleg is:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat de andere elkaar gekozen hadden.
nee, die wou het geld. Niet iedereen trapt in de leugens van die geldwolfquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee die.wilde niet kiezen tussen de 4
Vindt haar beslissing wel dom. Ze zijn de hele tijd samen dan kies je toch voor elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar Jane maakte een foute inschatting. Geen egoïstische zoals Jordy. Die wou gewoon geld.
Zie dat anders matti dacht hetzelfde als jordy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Lulverhaal Jordy, je gunde dus iemand geen ticket.. dat is wat je wilt zeggen.
Ja snap ik ook niet erg. Maar ze ging in ieder geval wel voor haar medebewoners en niet voor het geld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vindt haar beslissing wel dom. Ze zijn de hele tijd samen dan kies je toch voor elkaar
Gaat geloof ik om 100 euro wat ik hoorde zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee, die wou het geld. Niet iedereen trapt in de leugens van die geldwolf
Onzin ze hebben zelf verkloot. Ze hadden Jordy eruit moeten laten. Ze hadden kunnen weten dat hij voor geld zou kiezen dan had Jordy daar gezeten. Jane heeft de grootste fout gemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja behoorlijk bullshit-verhaal dat. Komt neer op :
Ik vind het moeilijk kiezen tussen A en B, dus in plaats van 1 van de 2 iets te gunnen en dan jammergenoeg de 2en te ontgoochelen, laat ik jullie liever allebei zitten en kies ik voor mezelf!
Nee want dan had Mattheus niks gehad. En ze gingen er allemaal vanuit dat niemand het geld zou pakkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Onzin ze hebben zelf verkloot. Ze hadden het onderling kunnen regelen. Het lijkt erop dat je er iemand uit moest weg laten en niet moet toekennen. Jordy heeft hen niet verkloot als de rest gewoon gedaan had wat ze moesten doen. Sharice had altijd het filmpje niet gehad.
Die had nooit voor sharice gekozen.voor matti of jolien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Sharice is iedere keer de lul door Jordy met zijn egoïsme
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet erg. Maar ze ging in ieder geval wel voor haar medebewoners en niet voor het geld.
Deze keer is het de schuld van Jane.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
Sharice is iedere keer de lul door Jordy met zijn egoïsme
Ja anders was Mattheus de lul geweest door het egoïsme van Jordyquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Deze keer is het de schuld van Jane.
Matti ging er zelf wel vanuit dat Jordy het geld zou pakken. Had de rest Jordy eruit gelaten hadden hun 4 gegaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee want dan had Mattheus niks gehad. En ze gingen er allemaal vanuit dat niemand het geld zou pakken
Ja, klopt, Mattie heeft geluk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja anders was Mattheus de lul geweest door het egoïsme van Jordy
Zou gek zijn als ze dat buiten de camera's om zou proberen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef riri het volgende:
Jane probeert weer voor de camera haar blunder te verbloemen, die zit zo geniepig in elkaar
Nee, behalve Mattie. Jolien had Jordy gekozenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef kater1 het volgende:
Jane heeft miscalculatie gedaan. Anders had iedereen wat gekregen behalve Jordy en hij vond dat niet erg. De details zullen we wel op TV zien.
Nee wilde niet kiezen tussen die 2 dus geld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, behalve Mattie. Jolien had Jordy gekozen
Jane is een ster in beslissingen nemen die fout zijn maar dan toch goed voor haar uitpakken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou gek zijn als ze dat buiten de camera's om zou proberen.
Dan had jolien niet op jordy moeten gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:19 schreef kater1 het volgende:
Jane heeft miscalculatie gedaan. Anders had iedereen wat gekregen behalve Jordy en hij vond dat niet erg. De details zullen we wel op TV zien.
En own het dan ook. Maar zo'n slap lulverhaal er omheen hangen waar geen zinnig mens intrapt is misselijkmakendquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy 'ik zit er niet voor het geld' pakt maar weer eens geld....
Die kan echt heel goed tegen haar verlies. Zij gaat er het best van allemaal mee om.quote:
En ze houden geen standquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:25 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind de beredeneringen van Jordy altijd net even iets te sociaal wenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |