mooi hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef marky het volgende:
Op Jordy na snapt de rest nog steeds niet dat ze voor zichzelf moeten kiezen. Als de rest dus zo gedacht had was het gewoon goed uitgekomen. Dan had Jordy geen filmpje gehad.
Jane heeft echt het meest slappe verhaal. Hoe dom kan je zijn.
Volgens mij krijgen ze een vervolg op de filmpjes van thuis die ze gezien hebben waar ieder filmpje afsloot dat er nieuws was. En wat ik begrijp krijgen ze dat nu te horen behalve Sharicequote:
Dan snap ik ook dat Jane voor Mat ging hopende dat hij misschien verder bericht van Deb zou krijgen die Jane s vriendin is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:11 schreef Folies het volgende:
Aah mensen kozen voor een ander en hadden niet door dat ze ook voor zichzelf konden kiezen. Ja je kiest toch voor jezelf.
Snapte al niet dat ze elkaar om beurten het liedje lieten zeggen. Je wil je eigen pot toch spekken.
Zij dacht dat Deb een filmpje aan hem zou sturen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Dan snap ik ook dat Jane voor Mat ging hopende dat hij misschien verder bericht van Deb zou krijgen die Jane s vriendin is.
Nou genieten is het niet. Heb het geluid zo zacht mogelijk gezetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:28 schreef Lrod01 het volgende:
Stream weer terug op het live concert van Sharice. Genieten met hoofdletter G.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou genieten is het niet. Heb het geluid zo zacht mogelijk gezet
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:13 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
TOPSPEL, top week, top finale!
sharice buitenspel, vrijdag Jane nog ff eruit en TEAMKARTEL naar de overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |