Eensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:26 schreef riri het volgende:
Jane weet nu dat ze bij de nominatie er weleens slecht voor zal staan en Charise beter dus nu wordt ze bang en probeert die blunder recht te breien, goed dat BB niet toestaat dat ze het nu wel aan Charise mag geven, dat had ze eerder in die kamer tegen BB moeten zeggen toen de camera er voor ons niet op stond
BB weet ze mooi in hun hemd te zetten
Ja, dat kan ze zeker. Ook niet boos, helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die kan echt heel goed tegen haar verlies. Zij gaat er het best van allemaal mee om.
Of ze kan het heel goed verbergen. Na die streek in de GR dat ze daar moest slapen was het voor mij oorlog geweest tot en met de finale.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ze zeker. Ook niet boos, helemaal niets
Precies, dat had ze al door toen ze met de enveloppen met de namen erop in de hand stond, toen probeerde ze haar blunder al af te schuiven op een anderquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:28 schreef marky het volgende:
Ze waren er ook allemaal van overtuigd om Jordy als laatste te laten gaan.
De gedachte van Jordy is niet raar. Matti en Jolien kiezen elkaar en Sharice en Jane kiezen elkaar en ik hoef niet. De redenatie die Jordy maakt is veel dichter bij de werkelijkheid dan Jane die Sharice niet kiest
We zijn inmiddels een uur verder hoor..Laat het losquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef marky het volgende:
Op Jordy na snapt de rest nog steeds niet dat ze voorzichzelf moeten kiezen. Als de rest dus zo gedacht had was het gewoon goed uitgekomen. Dan had Jordy geen filmpje gehad.
Jane heeft echt het meest slappe verhaal. Hoe dom kan je zijn.
Helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:40 schreef marky het volgende:
Op Jordy na snapt de rest nog steeds niet dat ze voorzichzelf moeten kiezen. Als de rest dus zo gedacht had was het gewoon goed uitgekomen. Dan had Jordy geen filmpje gehad.
Jane heeft echt het meest slappe verhaal. Hoe dom kan je zijn.
Hoezo ze hadden het er net nog over. En ik mag volgens mij zelf bepalen waar en hoe ik reageer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een uur verder hoor..Laat het los
Ze zijn weer lekker zuurquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:46 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo ze hadden het er net nog over. En ik mag volgens mij zelf bepalen waar en hoe ik reageer.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:52 schreef mazaru het volgende:
Jane en Mattheus geven Jolien een schuldgevoel. Alleen het feit dat Jane aan Mattheus zit is al genoeg om haar over de rooie te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Er was een spel voor de finaleticket tussen Jordy, Jolien en Sharice. Daar hebben ze een krachtspel van gemaakt wat hij dus met gemak heeft gewonnen. Niet zo heel raar als je 1 man tegen 2 vrouwen laat strijden in een krachtspelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:57 schreef Folies het volgende:
En wat kan hij met die 5 en de anderen met 0?
Want ik snap niks van wat ik hier lees.
Makkelijk om Jane nu de schuld te geven. Neen Jordy had geen geld moeten pakken dan had ieder een ticket gehad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:20 schreef marky het volgende:
Jane loopt nu zielig te doen terwijl ze het zelf gewoon verkloot heeft.
Vrouwen willen graag gelijk gezien worden aan mannen. Verdomde emancipatie ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er was een spel voor de finaleticket tussen Jordy, Jolien en Sharice. Daar hebben ze een krachtspel van gemaakt wat hij dus met gemak heeft gewonnen. Niet zo heel raar als je 1 man tegen 2 vrouwen laat strijden in een krachtspel
Ja klopt. Maar Mattheus en Jordy hadden het er buiten over. Dat dat een oneerlijke strijd was. Ze waren bij voorbaat al kansloosquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Vrouwen willen graag gelijk gezien worden aan mannen. Verdomde emancipatie ook.
Maar dat finaleticket is toch al van een uur of 3 terug?
Iedereen is kansloos tegenover Jordy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar Mattheus en Jordy hadden het er buiten over. Dat dat een oneerlijke strijd was. Ze waren bij voorbaat al kansloos
Logisch als BB het zo speelt dat je met 1 vinger in je neus naar de finale glibbertquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:02 schreef Folies het volgende:
[..]
Iedereen is kansloos tegenover Jordy.
Gevulde courgettes en witlofquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:03 schreef Folies het volgende:
Wat schaft de pot. Kip uit oven met champignons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |