SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Omdat het je vaker overkomt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik dacht ik zeg het hier maar ff want op werk word ik toch uitgelachen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
Ze komen zo eindelijk dat tyfus lichtknopje maken.
Omdat ze vinden dat ik er maar mee om moet kunnen gaan ja.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat ik er maar mee om moet kunnen gaan ja.
gniffelt in een hoekjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat ik er maar mee om moet kunnen gaan ja.
quote:
Hier wordt Fles ook uitgelachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Klopt, ik ga niet + 100 km lopenquote:Op donderdag 3 april is het de nationale ‘wandel naar je werk’-dag. Dat klinkt heel leuk, maar voor velen toch echt een onrealistische uitdaging.
Achter de wolken.quote:
Eens. Voor mij is het 61 km enkele reis, maar dat ga ik ook echt niet lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik ga niet + 100 km lopen
Ondanks: meer stapjes is meer stapjes
Stuur maar gelijk hierheen met die nieuwe knie dan.quote:
Had je niet ook een nieuw oog nodig?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur maar gelijk hierheen met die nieuwe knie dan.
Zonder lift?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Voor mij is het 61 km enkele reis, maar dat ga ik ook echt niet lopen.![]()
Ik loop al vanaf de parkeergarage naar de vijfde verdieping.
Nee das buda maar die smeert zonnebrand creme in zijn ogen dus heb er weinig vertrouwen in dat dat goed gaatquote:
Met een giraffequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, fanten:
Bekijk deze YouTube-video
"Alles en iedereen plat -dag."quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Nationale "wandel naar je werk"-dag_!
"Hups met de Panzermaus eroverheen dag"
Ja, ook.quote:
Dat maakt jou toch niets uit? Misschien kun je dan nog meer ogen kwijt bij hem. Hehehehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das buda maar die smeert zonnebrand creme in zijn ogen dus heb er weinig vertrouwen in dat dat goed gaat
Er is wel een lift, maar die gebruik ik bewust niet. Dan heb ik in ieder geval nog een loopje na het in de auto zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder lift?![]()
Als ik net aan kom dan ga ik echt niet met de trap, met al die tassen![]()
Doe ik wel 1x per uur om in beweging te blijven, zonder tassen
Ze zijn erg lastig te krijgenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat maakt jou toch niets uit? Misschien kun je dan nog meer ogen kwijt bij hem. Hehehehe.
Heel goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is wel een lift, maar die gebruik ik bewust niet. Dan heb ik in ieder geval nog een loopje na het in de auto zitten.
Goeie tandarts denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi dat ze hun slagtanden nog hebben
Ik probeer je gedachtengang te volgen, maar dat lukt niet, dus wat bedoel je?quote:
* trompettertquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' geen gaatjes, zie u weer over 6 maanden '
Buda staat al lang op de wachtlijst voor een oog en ze zijn moeilijk te krijgen. Dan heeft Luctor dus pech.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer je gedachtengang te volgen, maar dat lukt niet, dus wat bedoel je?![]()
Misschien moet ik nog meer koffie drinken.
ja maar dan had je dus mij moeten quoten :pquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Buda staat al lang op de wachtlijst voor een oog en ze zijn moeilijk te krijgen. Dan heeft Luctor dus pech.
Ah zo, ik was in de war omdat je mijn 'Heel goed' had gequotequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Buda staat al lang op de wachtlijst voor een oog en ze zijn moeilijk te krijgen. Dan heeft Luctor dus pech.
2x moet vandaag heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhh, de tandarts...
Hoe vaak gaan jullie op controle?
Ik mag niet meer 2x per jaar komen, omdat er bij mij toch niets speelt en ik weer binnen 5 min buiten sta.
Oh ja, ik moet nog een afspraak maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhh, de tandarts...
Ik mag niet meer 2x per jaar komen, omdat er bij mij toch niets speelt en ik weer binnen 5 min buiten sta.
Waarom 2x?quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een afspraak maken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan had je dus mij moeten quoten :p
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah zo, ik was in de war omdat je mijn 'Heel goed' had gequote
Iedereen gelijk van slagquote:
Van wie denk je dat die TT komt?quote:
Probeer maar eens met je neus te drinken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
zou het niet handiger zijn als de fant gewoon het water op zuigt met zijn slurf en het gelijk doorslikt of is de slurf niet aansloten op de keel?
Momentje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je neus te drinken.
ja maar ze zuigen het eerst op met de slurf en legen het dan in hun mondquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je neus te drinken.
Even m'n koffie opdrinkenquote:
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Het vijfde been is weer ingetrokken gelukkig.
Had je nog meer op- en aanmerkingen? De giraffen drinken zeker ook verkeerd door zo op hun knieën te gaan zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze zuigen het eerst op met de slurf en legen het dan in hun mond
ja das ook raarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit is zo ongeveer dezelfde vraag waarom in hemelsnaam je urine en je potentiele kinderen door hetzelfde vleesrietje worden afgevoerd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk had een giraffe ook een slurf moeten hebben. hoeven ze niet zo te bukken om te kunnen drinken
iemand die iets tegen teams heeft?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die TT komt?
Nou je zegt probeer maar eens met je neus te drinken. Dat doen ze al bijnaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je nog meer op- en aanmerkingen? De giraffen drinken zeker ook verkeerd door zo op hun knieën te gaan zitten?
Ja, dat drinken bij een giraffe gaat wel wat onhandig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk had een giraffe ook een slurf moeten hebben. hoeven ze niet zo te bukken om te kunnen drinken
Dankje wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat drinken bij een giraffe gaat wel wat onhandig.
Hoe raad je het.... ?quote:
Denk je dat ze gewoon meer moeten oefenen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je zegt probeer maar eens met je neus te drinken. Dat doen ze al bijna
Het ziet er een beetje uit, zoals een bejaarde die iets wil opraken van de grond.quote:
Nou ja ze weten vast niet dat het kanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze gewoon meer moeten oefenen?
Heb je weleens het geluid gehoord wat giraffes maken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Blijft prachtig dit![]()
Was haar opa ja, Opa Godquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
God is toch familie van?
@:Kwiwi
Ja en dan de kans loopt dat niet meer omhoog te kunnen komenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit, zoals een bejaarde die iets wil opraken van de grond.
Maken die geluid dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens het geluid gehoord wat giraffes maken?
En dan struikelt er eentje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Blijft prachtig dit![]()
ik ben heel goed in radenquote:
Ons Mariaatjequote:
Hmm, misschien moet je naar Afrika om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze weten vast niet dat het kan
Jazekerquote:
Dat blijkt.quote:
Spreek geen fantsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je naar Afrika om het uit te leggen.
Doet me toch aan iemand denken.quote:
Wtf, monsters zijn het.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JazekerZoek maar eens op
Vooral het geluid wat ze 's nachts maken
quote:
In het poepwater.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Die fant stond gewoon midden in de drinkvijver met z'n vieze poten.
Echtquote:
Zwemen daar ook tilapia's ?quote:
Daarom kijken die giraffen ook zo vies nu naar die drinkplek.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Dacht dat ie er overheen kon lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Nieuwe zetten dan.quote:
Denk nieuwe T.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom kijken die giraffen ook zo vies nu naar die drinkplek.
Nieuwe ZZ dan.quote:
Ja, ik traumabomb jullie gewoon evenquote:
Ga ik doenquote:
Ja, hupquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Het is hier nu 31 graden binnen. Denk dat over een paar weken de airco overdag ook aan moet
Ik zou wegdrijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Het is hier nu 31 graden binnen. Denk dat over een paar weken de airco overdag ook aan moet
Die fant nu ziet er wel verveeld uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
zouden fanten zich nou daar welles vervelen?
ja heb nu de plafond ventilator aan. maar das bijna warme lucht wat je dan voelt. Heb wel de deur openquote:
Ik denk dat dieren zich hele dagen vervelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
zouden fanten zich nou daar welles vervelen?
Misschien zijn ze in dierentuinen beter af jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat dieren zich hele dagen vervelen.
Beetje rondlopen. Dat gebied heb ik je toch ook wel gezien na verloop van tijd.
Twee keer en dan wordt de boel meteen schoongemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhh, de tandarts...
Had je dat nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja, daar heb je iedere dag andere mensen om te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in dierentuinen beter af ja
Ik denk dat ze het niet eens interesseert behalve dat de kudde compleet is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat dieren zich hele dagen vervelen.
Beetje rondlopen. Dat gebied heb ik je toch ook wel gezien na verloop van tijd.
ja en de verzorgers die een praatje met je komen makenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je iedere dag andere mensen om te kijken.
Zo'n neushoorn die dan denkt: die was er gisteren toch ook?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je iedere dag andere mensen om te kijken.
nou ja dat dacht bokito welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n neushoorn die dan denkt: die was er gisteren toch ook?
Een dierentuin vind ik ook leuk, maar nadeel is wel dat die dieren daar natuurlijk veel te weinig ruimte hebben voor wat ze in het wild hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet eens interesseert behalve dat de kudde compleet is.
Dierentuin is wel leuk vind ik.
"Hallo, hoe is het met je vandaag?"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en de verzorgers die een praatje met je komen maken
Ja, gaat rapquote:
hehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat dacht bokito wel
godver, hebben we haar weer
Terecht wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat dacht bokito wel
godver, hebben we haar weer
Dat is ook weer zo. Beekse Bergen doet het wat dat betreft wel goed. Mooie open vlakten waar verschillende dieren leven.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dierentuin vind ik ook leuk, maar nadeel is wel dat die dieren daar natuurlijk veel te weinig ruimte hebben voor wat ze in het wild hebben.
En dan die vrouw denken dat bokito blij was haar te zien.quote:
"Hij lacht naar me!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan die vrouw denken dat bokito blij was haar te zien.
Als ik naar mensen lach wil ik ze eigenlijk ook een klap verkopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij lacht naar me!"
Uhm...
*Maakt mentale notitie voor toekomstige meets.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar mensen lach wil ik ze eigenlijk ook een klap verkopen.
Pas op als ik lach met m'n tanden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Maakt mentale notitie voor toekomstige meets.
Eens. Al is dat natuurlijk ook nog altijd maar een fractie van wat ze zouden moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terecht wel.
RIP Bokito
[..]
Dat is ook weer zo. Beekse Bergen doet het wat dat betreft wel goed. Mooie open vlakten waar verschillende dieren leven.
Oke, Ed Gein.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Al kan ik beter met m'n eigen tanden lachen dan met die van een ander.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas op als ik lach met m'n tanden.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan die vrouw denken dat bokito blij was haar te zien.
Of als decoratieve toets voor de lampenkap van mensenhuid.quote:
Die weten toch hoe zo'n gorilla is? De dierentuin had dit wel wat beter mogen aangeven.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
denk dat die verzorgers dat ook niet zo zagen aankomen
Dat denk ik ook als het niet warm is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ja vandaag is het wel warm idd. Wilde hier gaan schoonmaken maar toen dacht ik ook laat maar
Telefoontoetsen. Met zo'n draaischijf van de kaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als decoratieve toets voor de lampenkap van mensenhuid.
* TheStigsDutchCousin is niet verbaasdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als decoratieve toets voor de lampenkap van mensenhuid.
ik weet niet of ze dit konden inschatten. misschien dachten ze ook van die kan nooit uit zijn verblijf ontsnappenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die weten toch hoe zo'n gorilla is? De dierentuin had dit wel wat beter mogen aangeven.
Vind het wel creatief bedacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telefoontoetsen. Met zo'n draaischijf van de kaak.
En dat voor tienen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is niet verbaasd
Misschien heeft @bitterbal nog onderdelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het wel creatief bedacht.
Dat is ook weer zo. Onderschat nooit zo'n dier. Je moet er ook niet aan denken als ineens een neushoorn ontsnaptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dit konden inschatten. misschien dachten ze ook van die kan nooit uit zijn verblijf ontsnappen
Idd.quote:
tanden? ja die heb ik soms in de koopjeshoekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft @:bitterbal nog onderdelen.
Denk je dat een neushoorn gevaarlijker is dan een gorilla?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Onderschat nooit zo'n dier. Je moet er ook niet aan denken als ineens een neushoorn ontsnapt
*ziet Jumanji voor zich.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Onderschat nooit zo'n dier. Je moet er ook niet aan denken als ineens een neushoorn ontsnapt
Aan neushoorns kun je denk ik makkelijker ontsnappen door ergens op te klimmen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat een neushoorn gevaarlijker is dan een gorilla?
Makkelijker te ontwijken misschien, maar als zo'n beest jou raakt als ie op je af komt stormen, vertel je het niet na.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat een neushoorn gevaarlijker is dan een gorilla?
Welke?quote:
Gefeliciteerdquote:
En kaken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tanden? ja die heb ik soms in de koopjeshoek
En morgen 26quote:
Je bent een dag te vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja denk ik ook en denk dat ze stuk dommer zijn dus niet zo snel alleen gefocust op 1 persoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan neushoorns kun je denk ik makkelijker ontsnappen door ergens op te klimmen.
Werkenquote:
Nee maar das met een gorilla waarschijnlijk ook zo tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijker te ontwijken misschien, maar als zo'n beest jou raakt als ie op je af komt stormen, vertel je het niet na.
[..]
Welke?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent een dag te vroeg.Hoor ik vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder slim maar die stoppen ook niet zomaar als ze rennen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook en denk dat ze stuk dommer zijn dus niet zo snel alleen gefocust op 1 persoon"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
nee niets speciaalsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkencaafs een schoon hokje geven
Mijn nieuwe telefoon overzetten, want die heb ik wel gekocht, maar nog geen tijd voor gehad om in te stellen
En jij?
hmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoor ik vaker
[..]
Minder slim maar die stoppen ook niet zomaar als ze rennen.
Ook niets speciaals eten?quote:
Volgens mij kan je die 'kalmeren' door geen weerstand te bieden. Maar goed, kan je nog goed toegetakeld worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar das met een gorilla waarschijnlijk ook zo toch
Origineel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijker te ontwijken misschien, maar als zo'n beest jou raakt als ie op je af komt stormen, vertel je het niet na.
[..]
Welke?
Ik ben tester maar dit is een testcase die ik niet ga uitvoerenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
nou weet niet hoe we dit kunnen testen
jammerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben tester maar dit is een testcase die ik niet ga uitvoeren
Frikandel speciaalquote:
Lekkuhhhhhquote:
Ik vind frikandellen best lekker (eet het zelden), maar niet met al die tierelantijntjes erom heen en al helemaal niet met 3 liter saus eropquote:
Ik kan jou overal mee lokken hequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die 'kalmeren' door geen weerstand te bieden. Maar goed, kan je nog goed toegetakeld worden.
quote:Als je een gorilla tegenkomt, houd dan tenminste zeven meter afstand, vermijd oogcontact en probeer jezelf kleiner te maken door te bukken. Ook doen alsof jij zelf een mensaap bent kan helpen: pluk aan en kauw op wat blaadjes, doe alsof je een dutje op de grond doet.
Nou, niet overal mee, als je nu had gezegd Pizza had je me niet gelokt hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan jou overal mee lokken he
Dottekequote:
Helloquote:
Frikandellen-pizza.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, niet overal mee, als je nu had gezegd Pizza had je me niet gelokt hoor
Eeuhm, GRMBL, wat heb je gegeten gisteren?quote:De bron van de vreemde geur die rond middernacht in delen van het land hing, is nog niet gevonden. Meldingen van stankoverlast kwamen onder meer uit de regio’s Utrecht, Zuid-Holland Zuid, Rotterdam-Rijnmond, Zeeland en Midden- en West-Brabant. De geuroverlast lijkt dinsdagochtend voorbij, melden enkele veiligheidsregio’s.
quote:
* TheStigsDutchCousin bergt pizza weer opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, niet overal mee, als je nu had gezegd Pizza had je me niet gelokt hoor
Heftigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, GRMBL, wat heb je gegeten gisteren?
Die bestaat ook nog dacht ik.quote:
A bah, moet er niet aan denken.quote:
Vlaai ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die bestaat ook nog dacht ik.
Nee, ik ook nietquote:
Eet maar lekker zelf op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
* TheStigsDutchCousin bergt pizza weer op
Een neushoorn heeft slecht zicht dus dan moet je zigzaggend weg rennen en als je dingen bij je hebt, moet je die weggooien en hopen dat die daarop af gaat in plaats van op jou.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
* TheStigsDutchCousin bergt pizza weer op
Nadeel van een frincandel speciaal als je hem bij de cafetaria haalt hij nooit meer echt warm is vanbinnen door die koude uien en may en ketjup of curryquote:
Ja, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel van een frincandel speciaal als je hem bij de cafetaria haalt hij nooit meer echt warm is vanbinnen door die koude uien en may en ketjup of curry
Gewoon beter als ze gewoon in hun verblijf blijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eenneushoorn heeft slecht zicht dus dan moet je zigzaggend weg rennen en als je dingen bij je hebt, moet je die weggooien en hopen dat die daarop af gaat in plaats van op jou.
Of gewoon niet in hun leefgebied gaan rennenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon beter als ze gewoon in hun verblijf blijven
Ik zelden hoor. Ik heb wel eens dat ik naar de winkel ga en door drie keer door de winkel gegaan te zijn om te kijken wat ik ga eten het niet weet en dan ineens denk. Ik haal wel wat b ij de cafetariaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
Ik haal echt nooit een frikandel, dus ik weet dat soort dingen niet
CherrAI Lipsquote:Ontsnappen aan een op hol geslagen neushoorn is een kwestie van snel handelen en slim nadenken. Hier zijn enkele tips die je kunnen helpen in zo'n situatie:
Ren niet in een rechte lijn: Neushoorns zijn snel, maar niet erg wendbaar. Probeer zigzaggend te rennen, zodat het dier moeite heeft om je te volgen.
Zoek beschutting: Als er bomen, grote rotsen of andere obstakels in de buurt zijn, gebruik deze dan om je achter te verschuilen. Neushoorns hebben een slecht zicht, maar een uitstekend reukvermogen, dus beschutting kan helpen.
Maak lawaai: Als je de kans hebt voordat de neushoorn dichtbij is, maak dan hard lawaai om hem te verwarren of af te leiden. Dit werkt soms, maar wees voorzichtig—het kan de neushoorn ook boos maken.
Blijf kalm: Hoewel het moeilijk is, probeer kalm te blijven en niet in paniek te raken. Dit helpt je om rationeel na te denken en de beste beslissing te nemen.
Gelukkig zijn de meeste neushoornaanvallen zeldzaam, en vaak zijn ze meer bang voor jou dan jij voor hen. Maar een beetje voorbereiding kan zeker geen kwaad! 🦏 Heb je ooit een neushoorn van dichtbij gezien?
Hey Stigquote:
Ook een idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon niet in hun leefgebied gaan rennen
Volgens mij is een cafetaria ook behoorlijk duur geworden?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelden hoor. Ik heb wel eens dat ik naar de winkel ga en door drie keer door de winkel gegaan te zijn om te kijken wat ik ga eten het niet weet en dan ineens denk. Ik haal wel wat b ij de cafetaria![]()
Maar heb daarna ook altijd spijt. Vind patat van de cafetaria nooit zo lekker. Maak ze normaal altijd zelf
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon beter als ze gewoon in hun verblijf blijven
Oke is goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijf kalm: Hoewel het moeilijk is, probeer kalm te blijven en niet in paniek te raken. Dit helpt je om rationeel na te denken en de beste beslissing te nemen.
Ja idioot verhaalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:38 schreef Ama het volgende:
Hmm opa en oma van dat Franse jongetje die toen dood is gevonden zijn opgepakt.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan neushoorns.
GorAIlla?quote:
quote:
quote:Om te ontsnappen aan een woeste gorilla moet je heel voorzichtig en kalm handelen. Gorillas zijn over het algemeen vredelievend, maar als ze zich bedreigd voelen, kunnen ze agressief worden. Hier zijn enkele tips:
Blijf kalm en laat geen angst zien: Gorillas reageren op lichaamstaal. Probeer rustig te blijven en geen directe oogcontact te maken, aangezien dit als een bedreiging kan worden opgevat.
Maak jezelf klein: Ga langzaam op de grond zitten of hurken om te laten zien dat je geen bedreiging vormt. Draai je lichaam een beetje weg van de gorilla.
Beweeg langzaam: Maak geen plotselinge bewegingen. Beweeg langzaam en voorzichtig weg, zonder je rug naar de gorilla toe te draaien.
Imiteer onderdanigheid: Als de gorilla blijft dreigen (zoals door te brullen, borstkloppen, of uitvallen), kijk dan naar beneden en maak jezelf zo niet-dreigend mogelijk.
Geef ruimte: Zorg ervoor dat de gorilla een uitweg heeft en zich niet ingesloten voelt. Het doel is om hem de kans te geven om zich terug te trekken.
Schreeuw niet of ren niet weg: Dit kan de situatie alleen maar erger maken, omdat het de gorilla kan aanzetten om achter je aan te gaan.
Gelukkig komen ontmoetingen met woedende gorilla's zelden voor, en meestal is voorzichtig en respectvol gedrag voldoende om de situatie te de-escaleren. Heb je ooit iets gelezen of gehoord over gorillagedrag? Het zijn fascinerende dieren! 🦍
Blijf kalm, raak niet in paniek. Ja, in paniek raken, is nooit een goed advies.quote:
Nee want dan wil ik geen spek meer eten en iedereen weet dat dat mijn favo eten is zo ongeveerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, nu zijn er knobbelzwijnen. Wil jij geen biggetje als huisdier?
Er zal nooit staan:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf kalm, raak niet in paniek. Ja, in paniek raken, is nooit een goed advies.
Blijf kalm en laat geen angst zien. Ja leuker gezegd dan gedaan.quote:
Hier wordt wijsheid gedeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf kalm, raak niet in paniek. Ja, in paniek raken, is nooit een goed advies.
Gingen ze daar ook helikopteren met het staartje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Heb ik welles verteld ik dat in zuid afrika in st lucia was? daar komen ze snachts gewoon het dorp in om in tuinen te grazen. Bizar
Pfpfpfpft zo tegen je tentquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gingen ze daar ook helikopteren met het staartje?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan neushoorns.
Dat is wel makkelijk advies.quote:Wat moet je doen als je wordt aangevallen door een nijlpaard?
Als een nijlpaard je op land aanvalt, is het beste wat je kunt doen opzij springen.
Spekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan wil ik geen spek meer eten en iedereen weet dat dat mijn favo eten is zo ongeveer
nee gelukkig niet. Ik ben snachts wezen kijken met iemand. denk dat we op 10 meter afstand stonden achter een muurtje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gingen ze daar ook helikopteren met het staartje?
Met een rode lap zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel makkelijk advies.
De nijlpaarden wonen daar in huizen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze wonen daar in huizen![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik daar familie van de Schoen zie, op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze wonen daar in huizen![]()
[ afbeelding ]
quote:
ja das denk ik een verre neefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik daar familie van de Schoen zie, op de achtergrond
ja natuurlijk. Moeten toch ergens op zitten en wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze ook een bank en een TV en zo?
Nijlparty.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Moeten toch ergens op zitten en wat te doen hebben
Misschien hebben zij het er wel over hoe vies mensen zijn en dat je heel hard op ze af moet rennen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Moeten toch ergens op zitten en wat te doen hebben
nou ja ze vermoorden ook mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben zij het er wel over hoe vies mensen zijn en dat je heel hard op ze af moet rennen.
Dat zijn er nog best wel wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Nijlpaarden doden jaarlijks naar schatting 500 tot 3.000 mensen. Ze staan bekend als een van de gevaarlijkste dieren in Afrika vanwege hun agressieve gedrag, snelheid (zowel in het water als op land) en scherpe tanden. Veel aanvallen gebeuren wanneer mensen te dichtbij komen, boten omver worden geworpen of nijlpaarden hun territorium verdedigen.
meer dan gedacht
ja. Hoeveel nijlpaarden zijn er vermoord/gedood door mensen en hoeveel mensen zijn er gedood door nijlpaarden?quote:
Leeuwen doden jaarlijks naar schatting 200 tot 250 mensen. De meeste aanvallen gebeuren in afgelegen gebieden van Afrika, waar leeuwen dorpen binnendringen of mensen aanvallen die zich in hun leefgebied begeven. Sommige leeuwen ontwikkelen ook een voorkeur voor mensenvlees, zoals de beruchte "man-eating lions" van Tsavo in 1898.quote:
-pakt notitieboek erbij-quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leeuwen doden jaarlijks naar schatting 200 tot 250 mensen. De meeste aanvallen gebeuren in afgelegen gebieden van Afrika, waar leeuwen dorpen binnendringen of mensen aanvallen die zich in hun leefgebied begeven. Sommige leeuwen ontwikkelen ook een voorkeur voor mensenvlees, zoals de beruchte "man-eating lions" van Tsavo in 1898.
maar de absolute killer is de mug
Muggen zijn veruit de dodelijkste dieren ter wereld en veroorzaken jaarlijks ongeveer 700.000 tot 1 miljoen doden. Dit komt vooral door ziektes die ze overbrengen, zoals malaria, dengue, zika, gele koorts en West-Nijlvirus. Malaria alleen al eist jaarlijks ongeveer 600.000 doden, voornamelijk in Afrika.
oh dat winnen we makkelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Hoeveel nijlpaarden zijn er vermoord/gedood door mensen en hoeveel mensen zijn er gedood door nijlpaarden?
Best wel wat inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Nijlpaarden doden jaarlijks naar schatting 500 tot 3.000 mensen. Ze staan bekend als een van de gevaarlijkste dieren in Afrika vanwege hun agressieve gedrag, snelheid (zowel in het water als op land) en scherpe tanden. Veel aanvallen gebeuren wanneer mensen te dichtbij komen, boten omver worden geworpen of nijlpaarden hun territorium verdedigen.
meer dan gedacht
Dan mogen nijlpaarden inderdaad wel meer mensen doden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat winnen we makkelijk
Elk jaar worden naar schatting ongeveer 10.000 nijlpaarden gedood door mensen. Dit gebeurt vooral door stroperij voor hun ivoortanden (hun hoektanden zijn waardevol), conflicten met boeren vanwege gewasschade en illegale jacht voor vlees. Habitatverlies speelt ook een grote rol in de afname van hun populatie.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
Nijlpaardvlees wordt omschreven als een kruising tussen rund en varken, maar met een wildere en rijkere smaak. Het is stevig, rood en heeft een lichte zoetigheid. Het vet geeft het een boterachtige textuur. In sommige delen van Afrika wordt nijlpaardvlees illegaal verkocht, ondanks het risico op ziektes zoals miltvuur. Historisch gezien werd het ook door Europeanen in koloniën gegeten.
En muggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mogen nijlpaarden inderdaad wel meer mensen doden.
Muggen mogen uitgeroeid worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En muggen?
Het is lastig om een exact aantal te geven, maar mensen doden waarschijnlijk biljoenen muggen per jaar. Dit gebeurt door:
Insecticiden (bijvoorbeeld tegen malaria)
Muggenvallen en sprays
Plat slaan (een enkele persoon kan er al honderden per jaar doden)
Biologische bestrijding (zoals vissen en bacteriën die larven doden)
Gezien er wereldwijd naar schatting 17 biljard (17.000.000.000.000.000) muggen zijn, blijft hun populatie ondanks massale bestrijding extreem groot.
Hmm dit is discriminatiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Muggen mogen uitgeroeid worden.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een beetje een discussie op nu.nl die ik keihard win, maar dan wordt mijn volkomen normale en beleefde (serieus) reactie niet geplaatstZo kut altijd.
wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een beetje een discussie op nu.nl die ik keihard win, maar dan wordt mijn volkomen normale en beleefde (serieus) reactie niet geplaatstZo kut altijd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je huidkanker krijgt van zonnebrandcrčme.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
mAaR mEnSeN rOnD dE eVeNaAr HebBeN hEt NiEt Zo VaAk AlS WiJ eN sMeReN zIcH nOoIt In
Ja dan zeg ik dat ze daar anders leven en anders kleden en een andere huid hebben, en dat daar sowieso de levensstandaard wat anders ligt dan hier, maar dat ze in Australie wel twee op de drie mensen huidkanker krijgen en met sunblock lopen, maar dat wordt niet geplaatst.quote:
Daarom hebben die mensen ook een donkere huidskleur. En die sterven al door andere ziektes, waardoor huidkanker geen kans krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
mAaR mEnSeN rOnD dE eVeNaAr HebBeN hEt NiEt Zo VaAk AlS WiJ eN sMeReN zIcH nOoIt In
Blanke zuid afrikanen krijgen ook massaal huid kankerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik dat ze daar anders leven en anders kleden en een andere huid hebben, en dat daar sowieso de levensstandaard wat anders ligt dan hier, maar dat ze in Australie wel twee op de drie mensen huidkanker krijgen en met sunblock lopen, maar dat wordt niet geplaatst.
Hier liggen thai ook niet op het strand. Als ze hier voor een stoplicht moeten wachten proberen ze in de schaduw te staan en ze dragen jassen en truien als ze buiten zijn of ze gebruiken een parapluquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom hebben die mensen ook een donkere huidskleur. En die sterven al door andere ziektes, waardoor huidkanker geen kans krijgt.
En op die stranden liggen vaak Britse en Russische toeristen te braden, geen lokale bevolking.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blanke zuid afrikanen krijgen ook massaal huid kanker
maar goed die mensen kan je niet overtuigen. Zitten er hier ook veel van op het eiland. Laatst vroeg iemand op fb of die met een wond naar een kliniek moest. Waren er reacties dat dat niet nodig was en dat je er over kon plassen , dat zou de boel ook genezen
Ja en dat komt dan van de spuit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, dan smeren ze niet. En over dertig jaar krijgen hun kinderen allemaal plekjes die weggehaald moeten worden.
In de VS worden nu allerlei veelbelovende onderzoeken naar vaccins/medicijnen die gebruikmaken van mRNA stopgezet. MAGA!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf alle kindervaccinaties gehad hebben.
Dat doet piepjong ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blanke zuid afrikanen krijgen ook massaal huid kanker
maar goed die mensen kan je niet overtuigen. Zitten er hier ook veel van op het eiland. Laatst vroeg iemand op fb of die met een wond naar een kliniek moest. Waren er reacties dat dat niet nodig was en dat je er over kon plassen , dat zou de boel ook genezen
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS worden nu allerlei veelbelovende onderzoeken naar vaccins/medicijnen die gebruikmaken van mRNA stopgezet. MAGA!!
Nou, er zal iets great worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS worden nu allerlei veelbelovende onderzoeken naar vaccins/medicijnen die gebruikmaken van mRNA stopgezet. MAGA!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |