In het poepwater.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Die fant stond gewoon midden in de drinkvijver met z'n vieze poten.
Echtquote:
Zwemen daar ook tilapia's ?quote:
Daarom kijken die giraffen ook zo vies nu naar die drinkplek.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Dacht dat ie er overheen kon lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Nieuwe zetten dan.quote:
Denk nieuwe T.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom kijken die giraffen ook zo vies nu naar die drinkplek.
Nieuwe ZZ dan.quote:
Ja, ik traumabomb jullie gewoon evenquote:
Ga ik doenquote:
Ja, hupquote:
Ja iddquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Het is hier nu 31 graden binnen. Denk dat over een paar weken de airco overdag ook aan moet
Ik zou wegdrijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Het is hier nu 31 graden binnen. Denk dat over een paar weken de airco overdag ook aan moet
Die fant nu ziet er wel verveeld uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
zouden fanten zich nou daar welles vervelen?
ja heb nu de plafond ventilator aan. maar das bijna warme lucht wat je dan voelt. Heb wel de deur openquote:
Ik denk dat dieren zich hele dagen vervelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
zouden fanten zich nou daar welles vervelen?
Misschien zijn ze in dierentuinen beter af jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat dieren zich hele dagen vervelen.
Beetje rondlopen. Dat gebied heb ik je toch ook wel gezien na verloop van tijd.
Twee keer en dan wordt de boel meteen schoongemaakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohhhhh, de tandarts...
Hoe vaak gaan jullie op controle?
Ik mag niet meer 2x per jaar komen, omdat er bij mij toch niets speelt en ik weer binnen 5 min buiten sta.
Had je dat nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Ja, daar heb je iedere dag andere mensen om te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in dierentuinen beter af ja
Ik denk dat ze het niet eens interesseert behalve dat de kudde compleet is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat dieren zich hele dagen vervelen.
Beetje rondlopen. Dat gebied heb ik je toch ook wel gezien na verloop van tijd.
ja en de verzorgers die een praatje met je komen makenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je iedere dag andere mensen om te kijken.
Zo'n neushoorn die dan denkt: die was er gisteren toch ook?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar heb je iedere dag andere mensen om te kijken.
nou ja dat dacht bokito welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n neushoorn die dan denkt: die was er gisteren toch ook?
Een dierentuin vind ik ook leuk, maar nadeel is wel dat die dieren daar natuurlijk veel te weinig ruimte hebben voor wat ze in het wild hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet eens interesseert behalve dat de kudde compleet is.
Dierentuin is wel leuk vind ik.
"Hallo, hoe is het met je vandaag?"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en de verzorgers die een praatje met je komen maken
Ja, gaat rapquote:
hehe.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat dacht bokito wel
godver, hebben we haar weer
Terecht wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat dacht bokito wel
godver, hebben we haar weer
Dat is ook weer zo. Beekse Bergen doet het wat dat betreft wel goed. Mooie open vlakten waar verschillende dieren leven.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dierentuin vind ik ook leuk, maar nadeel is wel dat die dieren daar natuurlijk veel te weinig ruimte hebben voor wat ze in het wild hebben.
En dan die vrouw denken dat bokito blij was haar te zien.quote:
"Hij lacht naar me!"quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan die vrouw denken dat bokito blij was haar te zien.
Als ik naar mensen lach wil ik ze eigenlijk ook een klap verkopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hij lacht naar me!"
Uhm...
*Maakt mentale notitie voor toekomstige meets.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar mensen lach wil ik ze eigenlijk ook een klap verkopen.
Pas op als ik lach met m'n tanden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Maakt mentale notitie voor toekomstige meets.
Eens. Al is dat natuurlijk ook nog altijd maar een fractie van wat ze zouden moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terecht wel.
RIP Bokito
[..]
Dat is ook weer zo. Beekse Bergen doet het wat dat betreft wel goed. Mooie open vlakten waar verschillende dieren leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |