Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een afspraak maken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan had je dus mij moeten quoten :p
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah zo, ik was in de war omdat je mijn 'Heel goed' had gequote
Iedereen gelijk van slagquote:
Van wie denk je dat die TT komt?quote:
Probeer maar eens met je neus te drinken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
zou het niet handiger zijn als de fant gewoon het water op zuigt met zijn slurf en het gelijk doorslikt of is de slurf niet aansloten op de keel?
Momentje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je neus te drinken.
ja maar ze zuigen het eerst op met de slurf en legen het dan in hun mondquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je neus te drinken.
Even m'n koffie opdrinkenquote:
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Het vijfde been is weer ingetrokken gelukkig.
Had je nog meer op- en aanmerkingen? De giraffen drinken zeker ook verkeerd door zo op hun knieën te gaan zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze zuigen het eerst op met de slurf en legen het dan in hun mond
ja das ook raarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit is zo ongeveer dezelfde vraag waarom in hemelsnaam je urine en je potentiele kinderen door hetzelfde vleesrietje worden afgevoerd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk had een giraffe ook een slurf moeten hebben. hoeven ze niet zo te bukken om te kunnen drinken
iemand die iets tegen teams heeft?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die TT komt?
Nou je zegt probeer maar eens met je neus te drinken. Dat doen ze al bijnaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je nog meer op- en aanmerkingen? De giraffen drinken zeker ook verkeerd door zo op hun knieën te gaan zitten?
Ja, dat drinken bij een giraffe gaat wel wat onhandig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk had een giraffe ook een slurf moeten hebben. hoeven ze niet zo te bukken om te kunnen drinken
Dankje wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat drinken bij een giraffe gaat wel wat onhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |