Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog een afspraak maken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan had je dus mij moeten quoten :p
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah zo, ik was in de war omdat je mijn 'Heel goed' had gequote
Iedereen gelijk van slagquote:
Van wie denk je dat die TT komt?quote:
Probeer maar eens met je neus te drinken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
zou het niet handiger zijn als de fant gewoon het water op zuigt met zijn slurf en het gelijk doorslikt of is de slurf niet aansloten op de keel?
Momentje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je neus te drinken.
ja maar ze zuigen het eerst op met de slurf en legen het dan in hun mondquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Probeer maar eens met je neus te drinken.
Even m'n koffie opdrinkenquote:
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
Het vijfde been is weer ingetrokken gelukkig.
Had je nog meer op- en aanmerkingen? De giraffen drinken zeker ook verkeerd door zo op hun knieën te gaan zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze zuigen het eerst op met de slurf en legen het dan in hun mond
ja das ook raarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit is zo ongeveer dezelfde vraag waarom in hemelsnaam je urine en je potentiele kinderen door hetzelfde vleesrietje worden afgevoerd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk had een giraffe ook een slurf moeten hebben. hoeven ze niet zo te bukken om te kunnen drinken
iemand die iets tegen teams heeft?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van wie denk je dat die TT komt?
Nou je zegt probeer maar eens met je neus te drinken. Dat doen ze al bijnaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je nog meer op- en aanmerkingen? De giraffen drinken zeker ook verkeerd door zo op hun knieën te gaan zitten?
Ja, dat drinken bij een giraffe gaat wel wat onhandig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Eigenlijk had een giraffe ook een slurf moeten hebben. hoeven ze niet zo te bukken om te kunnen drinken
Dankje wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat drinken bij een giraffe gaat wel wat onhandig.
Hoe raad je het.... ?quote:
Denk je dat ze gewoon meer moeten oefenen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je zegt probeer maar eens met je neus te drinken. Dat doen ze al bijna
Het ziet er een beetje uit, zoals een bejaarde die iets wil opraken van de grond.quote:
Nou ja ze weten vast niet dat het kanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat ze gewoon meer moeten oefenen?
Heb je weleens het geluid gehoord wat giraffes maken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Blijft prachtig dit![]()
Bekijk deze YouTube-video
Was haar opa ja, Opa Godquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
God is toch familie van?
@:Kwiwi
Ja en dan de kans loopt dat niet meer omhoog te kunnen komenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje uit, zoals een bejaarde die iets wil opraken van de grond.
Maken die geluid dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens het geluid gehoord wat giraffes maken?
En dan struikelt er eentje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Blijft prachtig dit![]()
Bekijk deze YouTube-video
ik ben heel goed in radenquote:
Ons Mariaatjequote:
Hmm, misschien moet je naar Afrika om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze weten vast niet dat het kan
Jazekerquote:
Dat blijkt.quote:
Spreek geen fantsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet je naar Afrika om het uit te leggen.
Doet me toch aan iemand denken.quote:
Wtf, monsters zijn het.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JazekerZoek maar eens op
Vooral het geluid wat ze 's nachts maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |