Dottekequote:
Helloquote:
Frikandellen-pizza.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, niet overal mee, als je nu had gezegd Pizza had je me niet gelokt hoor
Eeuhm, GRMBL, wat heb je gegeten gisteren?quote:De bron van de vreemde geur die rond middernacht in delen van het land hing, is nog niet gevonden. Meldingen van stankoverlast kwamen onder meer uit de regio’s Utrecht, Zuid-Holland Zuid, Rotterdam-Rijnmond, Zeeland en Midden- en West-Brabant. De geuroverlast lijkt dinsdagochtend voorbij, melden enkele veiligheidsregio’s.
quote:
* TheStigsDutchCousin bergt pizza weer opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou, niet overal mee, als je nu had gezegd Pizza had je me niet gelokt hoor
Heftigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, GRMBL, wat heb je gegeten gisteren?
Die bestaat ook nog dacht ik.quote:
A bah, moet er niet aan denken.quote:
Vlaai ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die bestaat ook nog dacht ik.
Nee, ik ook nietquote:
Eet maar lekker zelf op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
* TheStigsDutchCousin bergt pizza weer op
Een neushoorn heeft slecht zicht dus dan moet je zigzaggend weg rennen en als je dingen bij je hebt, moet je die weggooien en hopen dat die daarop af gaat in plaats van op jou.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
[..]
* TheStigsDutchCousin bergt pizza weer op
Nadeel van een frincandel speciaal als je hem bij de cafetaria haalt hij nooit meer echt warm is vanbinnen door die koude uien en may en ketjup of curryquote:
Ja, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel van een frincandel speciaal als je hem bij de cafetaria haalt hij nooit meer echt warm is vanbinnen door die koude uien en may en ketjup of curry
Gewoon beter als ze gewoon in hun verblijf blijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eenneushoorn heeft slecht zicht dus dan moet je zigzaggend weg rennen en als je dingen bij je hebt, moet je die weggooien en hopen dat die daarop af gaat in plaats van op jou.
Of gewoon niet in hun leefgebied gaan rennenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon beter als ze gewoon in hun verblijf blijven
Ik zelden hoor. Ik heb wel eens dat ik naar de winkel ga en door drie keer door de winkel gegaan te zijn om te kijken wat ik ga eten het niet weet en dan ineens denk. Ik haal wel wat b ij de cafetariaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in.
Ik haal echt nooit een frikandel, dus ik weet dat soort dingen niet
CherrAI Lipsquote:Ontsnappen aan een op hol geslagen neushoorn is een kwestie van snel handelen en slim nadenken. Hier zijn enkele tips die je kunnen helpen in zo'n situatie:
Ren niet in een rechte lijn: Neushoorns zijn snel, maar niet erg wendbaar. Probeer zigzaggend te rennen, zodat het dier moeite heeft om je te volgen.
Zoek beschutting: Als er bomen, grote rotsen of andere obstakels in de buurt zijn, gebruik deze dan om je achter te verschuilen. Neushoorns hebben een slecht zicht, maar een uitstekend reukvermogen, dus beschutting kan helpen.
Maak lawaai: Als je de kans hebt voordat de neushoorn dichtbij is, maak dan hard lawaai om hem te verwarren of af te leiden. Dit werkt soms, maar wees voorzichtig—het kan de neushoorn ook boos maken.
Blijf kalm: Hoewel het moeilijk is, probeer kalm te blijven en niet in paniek te raken. Dit helpt je om rationeel na te denken en de beste beslissing te nemen.
Gelukkig zijn de meeste neushoornaanvallen zeldzaam, en vaak zijn ze meer bang voor jou dan jij voor hen. Maar een beetje voorbereiding kan zeker geen kwaad! 🦏 Heb je ooit een neushoorn van dichtbij gezien?
Hey Stigquote:
Ook een idee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon niet in hun leefgebied gaan rennen
Volgens mij is een cafetaria ook behoorlijk duur geworden?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelden hoor. Ik heb wel eens dat ik naar de winkel ga en door drie keer door de winkel gegaan te zijn om te kijken wat ik ga eten het niet weet en dan ineens denk. Ik haal wel wat b ij de cafetaria![]()
Maar heb daarna ook altijd spijt. Vind patat van de cafetaria nooit zo lekker. Maak ze normaal altijd zelf
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon beter als ze gewoon in hun verblijf blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |