En morgen 26quote:
Je bent een dag te vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja denk ik ook en denk dat ze stuk dommer zijn dus niet zo snel alleen gefocust op 1 persoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan neushoorns kun je denk ik makkelijker ontsnappen door ergens op te klimmen.
Werkenquote:
Nee maar das met een gorilla waarschijnlijk ook zo tochquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijker te ontwijken misschien, maar als zo'n beest jou raakt als ie op je af komt stormen, vertel je het niet na.
[..]
Welke?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent een dag te vroeg.Hoor ik vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder slim maar die stoppen ook niet zomaar als ze rennen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik ook en denk dat ze stuk dommer zijn dus niet zo snel alleen gefocust op 1 persoon"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
nee niets speciaalsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkencaafs een schoon hokje geven
Mijn nieuwe telefoon overzetten, want die heb ik wel gekocht, maar nog geen tijd voor gehad om in te stellen
En jij?
hmmquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoor ik vaker
[..]
Minder slim maar die stoppen ook niet zomaar als ze rennen.
Ook niets speciaals eten?quote:
Volgens mij kan je die 'kalmeren' door geen weerstand te bieden. Maar goed, kan je nog goed toegetakeld worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar das met een gorilla waarschijnlijk ook zo toch
Origineel natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijker te ontwijken misschien, maar als zo'n beest jou raakt als ie op je af komt stormen, vertel je het niet na.
[..]
Welke?
Ik ben tester maar dit is een testcase die ik niet ga uitvoerenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
nou weet niet hoe we dit kunnen testen
jammerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben tester maar dit is een testcase die ik niet ga uitvoeren
Frikandel speciaalquote:
Lekkuhhhhhquote:
Ik vind frikandellen best lekker (eet het zelden), maar niet met al die tierelantijntjes erom heen en al helemaal niet met 3 liter saus eropquote:
Ik kan jou overal mee lokken hequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die 'kalmeren' door geen weerstand te bieden. Maar goed, kan je nog goed toegetakeld worden.
quote:Als je een gorilla tegenkomt, houd dan tenminste zeven meter afstand, vermijd oogcontact en probeer jezelf kleiner te maken door te bukken. Ook doen alsof jij zelf een mensaap bent kan helpen: pluk aan en kauw op wat blaadjes, doe alsof je een dutje op de grond doet.
Nou, niet overal mee, als je nu had gezegd Pizza had je me niet gelokt hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan jou overal mee lokken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |