Oke, Ed Gein.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Al kan ik beter met m'n eigen tanden lachen dan met die van een ander.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas op als ik lach met m'n tanden.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan die vrouw denken dat bokito blij was haar te zien.
Of als decoratieve toets voor de lampenkap van mensenhuid.quote:
Die weten toch hoe zo'n gorilla is? De dierentuin had dit wel wat beter mogen aangeven.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
denk dat die verzorgers dat ook niet zo zagen aankomen
Dat denk ik ook als het niet warm is.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ja vandaag is het wel warm idd. Wilde hier gaan schoonmaken maar toen dacht ik ook laat maar
Telefoontoetsen. Met zo'n draaischijf van de kaak.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als decoratieve toets voor de lampenkap van mensenhuid.
* TheStigsDutchCousin is niet verbaasdquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of als decoratieve toets voor de lampenkap van mensenhuid.
ik weet niet of ze dit konden inschatten. misschien dachten ze ook van die kan nooit uit zijn verblijf ontsnappenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die weten toch hoe zo'n gorilla is? De dierentuin had dit wel wat beter mogen aangeven.
Vind het wel creatief bedacht.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telefoontoetsen. Met zo'n draaischijf van de kaak.
En dat voor tienen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin is niet verbaasd
Misschien heeft @bitterbal nog onderdelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het wel creatief bedacht.
Dat is ook weer zo. Onderschat nooit zo'n dier. Je moet er ook niet aan denken als ineens een neushoorn ontsnaptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dit konden inschatten. misschien dachten ze ook van die kan nooit uit zijn verblijf ontsnappen
Idd.quote:
tanden? ja die heb ik soms in de koopjeshoekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien heeft @:bitterbal nog onderdelen.
Denk je dat een neushoorn gevaarlijker is dan een gorilla?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Onderschat nooit zo'n dier. Je moet er ook niet aan denken als ineens een neushoorn ontsnapt
*ziet Jumanji voor zich.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Onderschat nooit zo'n dier. Je moet er ook niet aan denken als ineens een neushoorn ontsnapt
Aan neushoorns kun je denk ik makkelijker ontsnappen door ergens op te klimmen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat een neushoorn gevaarlijker is dan een gorilla?
Makkelijker te ontwijken misschien, maar als zo'n beest jou raakt als ie op je af komt stormen, vertel je het niet na.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat een neushoorn gevaarlijker is dan een gorilla?
Welke?quote:
Gefeliciteerdquote:
En kaken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tanden? ja die heb ik soms in de koopjeshoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |