Muggen mogen uitgeroeid worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En muggen?
Het is lastig om een exact aantal te geven, maar mensen doden waarschijnlijk biljoenen muggen per jaar. Dit gebeurt door:
Insecticiden (bijvoorbeeld tegen malaria)
Muggenvallen en sprays
Plat slaan (een enkele persoon kan er al honderden per jaar doden)
Biologische bestrijding (zoals vissen en bacteriën die larven doden)
Gezien er wereldwijd naar schatting 17 biljard (17.000.000.000.000.000) muggen zijn, blijft hun populatie ondanks massale bestrijding extreem groot.
Hmm dit is discriminatiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Muggen mogen uitgeroeid worden.
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een beetje een discussie op nu.nl die ik keihard win, maar dan wordt mijn volkomen normale en beleefde (serieus) reactie niet geplaatstZo kut altijd.
wat is het onderwerp?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Heb je een beetje een discussie op nu.nl die ik keihard win, maar dan wordt mijn volkomen normale en beleefde (serieus) reactie niet geplaatstZo kut altijd.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je huidkanker krijgt van zonnebrandcrème.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
mAaR mEnSeN rOnD dE eVeNaAr HebBeN hEt NiEt Zo VaAk AlS WiJ eN sMeReN zIcH nOoIt In
Ja dan zeg ik dat ze daar anders leven en anders kleden en een andere huid hebben, en dat daar sowieso de levensstandaard wat anders ligt dan hier, maar dat ze in Australie wel twee op de drie mensen huidkanker krijgen en met sunblock lopen, maar dat wordt niet geplaatst.quote:
Daarom hebben die mensen ook een donkere huidskleur. En die sterven al door andere ziektes, waardoor huidkanker geen kans krijgt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
mAaR mEnSeN rOnD dE eVeNaAr HebBeN hEt NiEt Zo VaAk AlS WiJ eN sMeReN zIcH nOoIt In
Blanke zuid afrikanen krijgen ook massaal huid kankerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik dat ze daar anders leven en anders kleden en een andere huid hebben, en dat daar sowieso de levensstandaard wat anders ligt dan hier, maar dat ze in Australie wel twee op de drie mensen huidkanker krijgen en met sunblock lopen, maar dat wordt niet geplaatst.
Hier liggen thai ook niet op het strand. Als ze hier voor een stoplicht moeten wachten proberen ze in de schaduw te staan en ze dragen jassen en truien als ze buiten zijn of ze gebruiken een parapluquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom hebben die mensen ook een donkere huidskleur. En die sterven al door andere ziektes, waardoor huidkanker geen kans krijgt.
En op die stranden liggen vaak Britse en Russische toeristen te braden, geen lokale bevolking.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blanke zuid afrikanen krijgen ook massaal huid kanker
maar goed die mensen kan je niet overtuigen. Zitten er hier ook veel van op het eiland. Laatst vroeg iemand op fb of die met een wond naar een kliniek moest. Waren er reacties dat dat niet nodig was en dat je er over kon plassen , dat zou de boel ook genezen
Ja en dat komt dan van de spuit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, dan smeren ze niet. En over dertig jaar krijgen hun kinderen allemaal plekjes die weggehaald moeten worden.
In de VS worden nu allerlei veelbelovende onderzoeken naar vaccins/medicijnen die gebruikmaken van mRNA stopgezet. MAGA!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf alle kindervaccinaties gehad hebben.
Dat doet piepjong ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blanke zuid afrikanen krijgen ook massaal huid kanker
maar goed die mensen kan je niet overtuigen. Zitten er hier ook veel van op het eiland. Laatst vroeg iemand op fb of die met een wond naar een kliniek moest. Waren er reacties dat dat niet nodig was en dat je er over kon plassen , dat zou de boel ook genezen
mja denk dat de meeste trump voters spijt gaan krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS worden nu allerlei veelbelovende onderzoeken naar vaccins/medicijnen die gebruikmaken van mRNA stopgezet. MAGA!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |