SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Omdat het je vaker overkomt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik dacht ik zeg het hier maar ff want op werk word ik toch uitgelachen
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:29 schreef Ama het volgende:
Ze komen zo eindelijk dat tyfus lichtknopje maken.
Omdat ze vinden dat ik er maar mee om moet kunnen gaan ja.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat ik er maar mee om moet kunnen gaan ja.
gniffelt in een hoekjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat ik er maar mee om moet kunnen gaan ja.
quote:
Hier wordt Fles ook uitgelachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Klopt, ik ga niet + 100 km lopenquote:Op donderdag 3 april is het de nationale ‘wandel naar je werk’-dag. Dat klinkt heel leuk, maar voor velen toch echt een onrealistische uitdaging.
Achter de wolken.quote:
Eens. Voor mij is het 61 km enkele reis, maar dat ga ik ook echt niet lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, ik ga niet + 100 km lopen
Ondanks: meer stapjes is meer stapjes
Stuur maar gelijk hierheen met die nieuwe knie dan.quote:
Had je niet ook een nieuw oog nodig?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stuur maar gelijk hierheen met die nieuwe knie dan.
Zonder lift?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Voor mij is het 61 km enkele reis, maar dat ga ik ook echt niet lopen.![]()
Ik loop al vanaf de parkeergarage naar de vijfde verdieping.
Nee das buda maar die smeert zonnebrand creme in zijn ogen dus heb er weinig vertrouwen in dat dat goed gaatquote:
Met een giraffequote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, fanten:
Bekijk deze YouTube-video
"Alles en iedereen plat -dag."quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Nationale "wandel naar je werk"-dag_!
"Hups met de Panzermaus eroverheen dag"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |