Oke is goedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Blijf kalm: Hoewel het moeilijk is, probeer kalm te blijven en niet in paniek te raken. Dit helpt je om rationeel na te denken en de beste beslissing te nemen.
Ja idioot verhaalquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:38 schreef Ama het volgende:
Hmm opa en oma van dat Franse jongetje die toen dood is gevonden zijn opgepakt.
jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan neushoorns.
GorAIlla?quote:
quote:
quote:Om te ontsnappen aan een woeste gorilla moet je heel voorzichtig en kalm handelen. Gorillas zijn over het algemeen vredelievend, maar als ze zich bedreigd voelen, kunnen ze agressief worden. Hier zijn enkele tips:
Blijf kalm en laat geen angst zien: Gorillas reageren op lichaamstaal. Probeer rustig te blijven en geen directe oogcontact te maken, aangezien dit als een bedreiging kan worden opgevat.
Maak jezelf klein: Ga langzaam op de grond zitten of hurken om te laten zien dat je geen bedreiging vormt. Draai je lichaam een beetje weg van de gorilla.
Beweeg langzaam: Maak geen plotselinge bewegingen. Beweeg langzaam en voorzichtig weg, zonder je rug naar de gorilla toe te draaien.
Imiteer onderdanigheid: Als de gorilla blijft dreigen (zoals door te brullen, borstkloppen, of uitvallen), kijk dan naar beneden en maak jezelf zo niet-dreigend mogelijk.
Geef ruimte: Zorg ervoor dat de gorilla een uitweg heeft en zich niet ingesloten voelt. Het doel is om hem de kans te geven om zich terug te trekken.
Schreeuw niet of ren niet weg: Dit kan de situatie alleen maar erger maken, omdat het de gorilla kan aanzetten om achter je aan te gaan.
Gelukkig komen ontmoetingen met woedende gorilla's zelden voor, en meestal is voorzichtig en respectvol gedrag voldoende om de situatie te de-escaleren. Heb je ooit iets gelezen of gehoord over gorillagedrag? Het zijn fascinerende dieren! 🦍
Blijf kalm, raak niet in paniek. Ja, in paniek raken, is nooit een goed advies.quote:
Nee want dan wil ik geen spek meer eten en iedereen weet dat dat mijn favo eten is zo ongeveerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, nu zijn er knobbelzwijnen. Wil jij geen biggetje als huisdier?
Er zal nooit staan:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf kalm, raak niet in paniek. Ja, in paniek raken, is nooit een goed advies.
Blijf kalm en laat geen angst zien. Ja leuker gezegd dan gedaan.quote:
Hier wordt wijsheid gedeeld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijf kalm, raak niet in paniek. Ja, in paniek raken, is nooit een goed advies.
Gingen ze daar ook helikopteren met het staartje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
Heb ik welles verteld ik dat in zuid afrika in st lucia was? daar komen ze snachts gewoon het dorp in om in tuinen te grazen. Bizar
Pfpfpfpft zo tegen je tentquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gingen ze daar ook helikopteren met het staartje?
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan neushoorns.
Dat is wel makkelijk advies.quote:Wat moet je doen als je wordt aangevallen door een nijlpaard?
Als een nijlpaard je op land aanvalt, is het beste wat je kunt doen opzij springen.
Spekquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan wil ik geen spek meer eten en iedereen weet dat dat mijn favo eten is zo ongeveer
nee gelukkig niet. Ik ben snachts wezen kijken met iemand. denk dat we op 10 meter afstand stonden achter een muurtje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gingen ze daar ook helikopteren met het staartje?
Met een rode lap zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel makkelijk advies.
De nijlpaarden wonen daar in huizen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze wonen daar in huizen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |