Ging wat snel maar nee dus. Ik bedoelde foto's van Mattie en Jane.quote:
Ze zijn niet zo groot dus dat scheeltquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meer een kijker ben van bloed aan de muur, maar verleden week en vandaag vind ik het eigenlijk heel leuk om te kijken, ik word een sentimentele trut help
hij had het er wel degelijk moeilijk meequote:Op maandag 24 maart 2025 21:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Sharice kan het niet hebben van Jolien en Mattie dat zegt ze net bedoeld dat Jordy dat niet kan hebben, maar het is haar gedachten.
Dan zie jij meer dan ik🤪quote:Op maandag 24 maart 2025 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hij had het er wel degelijk moeilijk mee
Ik snap ook niet dat ze die slaapkamers overhoop hebben gehaald. Dat soort dingen gebeuren als iedereen slaapt.quote:
Zoeken naar de ballen. Waren wel goed verstopt 🤣quote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die slaapkamers overhoop hebben gehaald. Dat soort dingen gebeuren als iedereen slaapt.
Ja maar iemand verstopt geen ballen in de slaapkamers waar iedereen op dat moment is, kledingkasten ditto die zijn privéquote:Op maandag 24 maart 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoeken naar de ballen. Waren wel goed verstopt 🤣
Normaal gesproken verstop je ze ook niet in de aarde onder de tuintegelsquote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar iemand verstopt geen ballen in de slaapkamers waar iedereen op dat moment is, kledingkasten ditto die zijn privé
De tuin is juist de plek. Buitenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Normaal gesproken verstop je ze ook niet in de aarde onder de tuintegels![]()
Als het moment daar is dat je alle "normale" plekken al heb gehad en niks gevonden ga je verder qua zoekgebied
Ja, gewoon dikke aanname van ze. Hij vond het hartstikke leuk voor ze.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
Wat zit sharice nou te mekkeren dat jordy het niet kan hebben dat jolien en mattie DM's zijn? Volgens mij vond ie het gewoon leuk?
Zoals de familieleden tekeer gingen, ben ik er wel haast zeker van dat de produktie heeft gezegd dat het leuk is als ze alles overhoop trekken. Normaal zou je dat volgens mij nooit doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die slaapkamers overhoop hebben gehaald. Dat soort dingen gebeuren als iedereen slaapt.
Van Love Islandquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ohh die meid van Mattie is ook een bekende leuke meid.
Ze eten liever slobquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
Die reactie van Jane en Sharice als Jolien de sport-suggestie maakt
Zo zijn die twee minuten ook zo voorbij.quote:
Sjankeballenshow.quote:
Die racet al weken op zijn fatbike door het winkelcentrum om indruk te maken.quote:
Pfff jah. Een beetje maat houden is er vanavond niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die racet al weken op zijn fatbike door het winkelcentrum om indruk te maken.
Was dat andere jaren ook zo erg? Kan mij er niets bij voorstellen meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff jah. Een beetje maat houden is er vanavond niet bij.
Gejankt wordt er altijd wel, maar het staat ook mij niet bij dat het zó veel was.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat andere jaren ook zo erg? Kan mij er niets bij voorstellen meer.
Alsof ze jaren zijn weggeweest. En ze missen iedereen zo maar willen na hun vertrek gelijk op vakantiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Gejankt wordt er altijd wel, maar het staat ook mij niet bij dat het zó veel was.
Dat direct contact met familie of vriendeh emotioneel wat met ze doet, na 2,5 maand in die snelkookpan, snap ik nog wel. Alleen vond de BB-productie het blijkbaar een goed idee om deze uitzending overvol te plempen met tranen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze jaren zijn weggeweest. En ze missen iedereen zo maar willen na hun vertrek gelijk op vakantie
Het zijn grote jankers dit jaar 🤣quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat direct contact met familie of vriendeh emotioneel wat met ze doet, na 2,5 maand in die snelkookpan, snap ik nog wel. Alleen vond de BB-productie het blijkbaar een goed idee om deze uitzending overvol te plempen met tranen.
Tja, ergens kan ik me ook wel voorstellen dat Jeff er nu even niet zoveel zin in heeft omdat er echt wel wat meer lijkt te spelen tussen haar en Mattie. Lijkt me dan alleen niet dat er echt gezoend is, anders zou je wel wat schuldbewuster reageren....quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Ach Jolien. Verpest je BB ervaring nou niet door steeds aan Jeff te denken. Die neukt gewoon elke dag een ander onzeker bakvisje.
Het leken mij krokodillen tranen van Jolien om Jeff, alsof ze haar reputatie even wilde oppoetsen voor de kijkers en dat ze nog steeds zielsveel van hem houdt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, ergens kan ik me ook wel voorstellen dat Jeff er nu even niet zoveel zin in heeft omdat er echt wel wat meer lijkt te spelen tussen haar en Mattie. Lijkt me dan alleen niet dat er echt gezoend is, anders zou je wel wat schuldbewuster reageren....
Ik moest er ook om lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef superniger het volgende:
Zelfs tijdens een rustmoment van 10 minuten kan Jordy niet normaal doen.
Opzeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Ach Jolien. Verpest je BB ervaring nou niet door steeds aan Jeff te denken. Die neukt gewoon elke dag een ander onzeker bakvisje.
Jolien is hartstikke gek op Matthy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Het is echt zo'n vervelend snotjongquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef superniger het volgende:
Zelfs tijdens een rustmoment van 10 minuten kan Jordy niet normaal doen.
Die gaat juist winnen omdat-ie zo een vervelend snotjong is, denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt zo'n vervelend snotjong
Maar hij gaat het wel winnen, de rest van de stemmen zullen versplinteren en hij lijkt wonderbaarlijk genoeg de grootste fanbase te hebben. Hij verliest waarschijnlijk alleen als we vanaf het begin maar tussen 2 kandidaten kunnen kiezen.
Helaas zijn er veel mensen die van zo'n sensa-leijer houden in t spel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is toch grappig, jordy is mister BB maar hij gaat het helaas niet winnen.
ik heb er nog 4 in de kast liggen, 10 jaar geleden een keer gekregen en nog nooit geluktquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Ik was niet eens begonnen aan deze touwpuzzel... dit kan ik dus absoluut niet..
Ik vind het knap hoe sommige er een onmogelijke creatie van gemaakt hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Ik was niet eens begonnen aan deze touwpuzzel... dit kan ik dus absoluut niet..
Matti is een hele trui aan het breien geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe sommige er een onmogelijke creatie van gemaakt hebben
Dat was met de eerste en echte afwassenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel toch? Kwam een pingel en "1!" in beeld?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef superniger het volgende:
En uiteraard kan Jordy niet incasseren.
Jeetje joh. Welnee ze was ook geërgerd door die chocomelk, hij legt dat uit. Zie er niks kwaads in, snap Jolien ook wel een beetje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Jordy gaat nu stoken tussen Mattie en Jolien. Wat een lul.
Wat een onzin, je maakt die gedachten zelf erg lullig🤑quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Jordy gaat nu stoken tussen Mattie en Jolien. Wat een lul.
Ja dat is wel erg kinderachtig. Ik vond het eigenlijk mission impossible om Mattie 3x in zijn uppie te laten afwassen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een vreselijk onsympathieke vent is Jordy toch met zijn reactie op die secret mission.
Ja opvallend, hij gunt het niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een vreselijk onsympathieke vent is Jordy toch met zijn reactie op die secret mission.
Precies, gaat ook niet om duizenden euros, of een vrijstelling, of nominatie ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:50 schreef Astro_boy het volgende:
Ik snap niet waarom Jordy boos is. Het gaat toch niet om de poen?
En Yves Berendse te zingenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, gaat ook niet om duizenden euros, of een vrijstelling, of nominatie ofzo.
Hij reageert alsof ze net een drol in z'n kussensloop gedraaid hebben en vergeten zijn TOPDROL! te roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ik ga even iets onder een spoiler gooien wat eigenlijk geen spoiler is want verwacht niet dat het ooit nog in de uitzending komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef superniger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]Snap die spoilers niet, en als mensen zin hebben om geld uit te geven aan een persoon die ze niet eens kennen moeten ze dat lekker zelf weten. Dat het niet in de uitzending zit juich ik toe. Je spoort imo niet om te sponsoren voor zoiets. Dat ze naar buiten worden geroepen en dat is op streams te zien prima maar dat het niet in de uitzending zit vind ik een goede beslissing. GekkigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Soury op 26-03-2025 23:55:15 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Als je zo'n fan bent dat je hieraan geld gaat uitgeven, dan kijk je de live stream toch wel. Dus dan zie je t daar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap die spoilers niet, en als mensen zin hebben om geld uit te geven aan een persoon die ze niet eens kennen moeten ze dat lekker zelf weten. Dat het niet in de uitzending zit juich ik toe. Je spoort imo niet om te sponsoren voor zoiets. Dat ze naar buiten worden geroepen en dat is op streams te zien prima maar dat het niet in de uitzending zit vind ik een goede beslissing. Gekkigheid![]()
Hij herhaalde idd wat Jolien zei, maar het leek er wel op alsof ie t maar wat graag ging zeggen. En meteen ook. Maar goed, ik ben bevooroordeeld t.o.v. Jordy, die kan echt amper nog iets goedds doen in mijn ogeen. Niks vanuit hem komt gewoonweg oprecht over. Z'n lach, dit soort acties.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje joh. Welnee ze was ook geërgerd door die chocomelk, hij legt dat uit. Zie er niks kwaads in, snap Jolien ook wel een beetje.
SHit, Jordy heeft een account hierquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:38 schreef Astro_boy het volgende:
Mattie is echt een lul. Hoe durft hij niet buiten te zitten met het kartel. En godverdomme ook nog 500 euro met afwassen verdienen. Waarom heeft die Jane een secret mission? Hoe kan dat? Wat doet Big Brother hier? Er is maar een bewoner die secret missions mag doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:41 schreef superniger het volgende:
Leuk joh. Een fysieke opdracht tegen 2 vrouwen.
Sja, ze hadden qua touwringpuzzelding allemaal dezelfde kans om hier een ticket te winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:41 schreef superniger het volgende:
Leuk joh. Een fysieke opdracht tegen 2 vrouwen.
Prinsesje Jolig gaat echt wel winnen hoor. ze huilt zo zieligquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
De dames hebben er nog geen bal op en jordy heeft ze allemaal. De finale ticket op zak
Was dat ook zo geweest als Sharice of jolien had gewonnen??quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:45 schreef superniger het volgende:
Grootste opdracht ooit en het is een FLOPSHOW.
Ja?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat ook zo geweest als Sharice of jolien had gewonnen??
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat Jane hier goed in was geweestquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef kater1 het volgende:
Jane en Matti balen want ze vinden het net een spel voor hen.
Dat kanquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Weet je wat ik hier nog mis op het fokfurum ?
Dat je iemand kan uit zetten niks meer van die naam zegt kan lezen.
😆
Ik had ook jolien <-> matti en jane<-> sharice verwacht..quote:
Precies wat Jordy ook dacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ook jolien <-> matti en jane<-> sharice verwacht..
Jordy fans zijn net Trump fans. Hij doet alles waarvan ze zeggen dat hij het juist niet doet en alsnog blijven zo volhouden dat hij het niet doet en Jezus isquote:
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou kiezen, hij ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
En Jordy die niet voor het geld daar zit. Maar wel altijd het geld pakt ... sneak is het
Ja dat dusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ook jolien <-> matti en jane<-> sharice verwacht..
Zeg, je kan ook te ver gaan hé??quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jordy fans zijn net Trump fans. Hij doet alles waarvan ze zeggen dat hij het juist niet doet en alsnog blijven zo volhouden dat hij het niet doet en Jezus is
Laat gaan dat zijn van die mensen die op sm helemaal uit hun plaat gaan om een tv programmaquote:
oh is het hier ook al leukquote:
Wat is SM? :$quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat gaan dat zijn van die mensen die op sm helemaal uit hun plaat gaan om een tv programma
Jolien deed dat alleen uit medelijden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou kiezen, hij ook niet.
Ja klopt maar Sharice is de pineut en dat vind ik toch echt Jane haar schuld.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Jolien deed dat alleen uit medelijden.
Ja stom.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja klopt maar Sharice is de pineut en dat vind ik toch echt Jane haar schuld.
Haha! Net als Sharice en Jane gisteren?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik ga ook aan de slob dieet met veel pauzes
Ik vond het een logische keuze dat Jane voor Sharice zou gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Het is gewoon gokken dat iedereen doet wat je denkt dat ze doen. Als daar iemand een andere keuze maakt -die je nooit zeker kunt weten- krijg je zo'n uitslag als vandaag. Vingertje wijzen is dan een beetje kansloos imho.
Wel vind ik het wat zeggen dat 4/5 iemand anders iets gunde, en 1/5 vooral weer zichzelf. Maar dat terzijde..
Is dat een programma?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opgelicht in de liefde die mensen zijn pas dom die erin trappen.
oooopppssssss sjorryquote:
Die heeft jolien chocolademelk gegevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef DilanoNirvana het volgende:
Kostte ff 5000 euro lief van Jolien, Mattie heeft nooit iemand wat gegeven
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef spapaars het volgende:
Charlie zwanger.
Wisten ze het geslacht van de kat niet?
Charlie in GTST was een vrouw hahaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef spapaars het volgende:
Charlie zwanger.
Wisten ze het geslacht van de kat niet?
Van zijn eigen chocolade die hij niet meer had🤔quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft jolien chocolademelk gegeven
Ach tegenwoordig kan alles toch🤪quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Charlie in GTST was een vrouw haha
Geweldig ....Jordy goed gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef Ireth het volgende:
Jane haar werkdag loopt van 12 tot 9
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Dotteke op 27-03-2025 22:07:19 ]
Hij wint ook niet zal Jolien wel worden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Jordy die boos is omdat Mattie en Jane die Secret Mission met afwassen halen is toch wel in een notendop het verhaal waarom hij geen waardige BB-winnaar is in mijn ogen... verschrikkelijke egocentrische eigenheimer
Ik gun het Mattie wel. Maar Jordy heeft wel het spel gespeeld al dan niet op een soms niet zo'n aardige manier. Denk ook niet dat hij gaat winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Jordy die boos is omdat Mattie en Jane die Secret Mission met afwassen halen is toch wel in een notendop het verhaal waarom hij geen waardige BB-winnaar is in mijn ogen... verschrikkelijke egocentrische eigenheimer
Hij wil zn 55 kg weer terug.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
Blijf het treurige bedoeling vinden dat stiekeme eetgedoe. Er nog gewoon om liegen ook, zelfs als Jolien daar aan diezelfde tafel al -terecht- zegt dat het niks uitmaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:54 schreef superniger het volgende:
Slim van Jolien. Wekenlang Mattie opgeilen zodat hij zich een keer gaat opofferen voor haar.
De 2 machtigste wapens van een vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee helemaal eens, ze flirt zich een slag in de rondte en maakt opmerkingen over warm worden door de zon (kuch) en tussendoor jankt ze af en toe om Jeff zodat de kijkers denken dat het niet zomaar een fling was met hem maar dat ze nog steeds zielsveel van hem houdt. Me reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee staat al een paar jaar niet meer op Videoland. Wel op Dailymotion nog volgens mij. Dat spel deed me daar ook aan denken. Alleen hadden ze daar een veel grotere gameroom waardoor wel 10+ man mee kon doen ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat spel met die schommels heb ik eerder gezien. Volgens mij BB Australië. Staat volgens mij nog op videoland. Maar weet niet zeker.
I.p.v het negatieve op te noemen van een persoon. Kan je beter de aandacht op het positieve van de spelers plaatsen want ergens houd je het toch stiekum bezig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 01:42 schreef Willewa het volgende:
Wat een faillissement voor BB als de veel te vaak stiekeme, liegende, egoïstische Jordy dit programma wint. Bijna elke dag doet ie wel weer iets wat niet klopt. Of eigenlijk vaak zelfs meerdere keren per dag. Jammer dat het blijkbaar naar dat niveau is gezonken.
En Jolien vind ik ook niet veel, die is me veel te verslaafd aan aandacht.
Van deze 5 had de finale voor mij Jane, Sharice, Mattheus mogen zijn.
Ik denk dat je al heel veel kracht moet hebben om die schommel uberhaupt in beweging te krijgen. Tenminste, zo zag het er wel uit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sja, ze hadden qua touwringpuzzelding allemaal dezelfde kans om hier een ticket te winnen.
Je kan ook zeggen, jolien is het lichtste, had ook in haar voordeel kunnen werken.
Da speelt gewicht ook nog mee en had jordi dus ook meer gewicht om in beweging te krijgen en te houden. En Jolien het minste aan gewicht gok ik. Volgens mij hadden ze de eerste zwiepen met dat touw al niet juist benut en start je dus al slecht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat je al heel veel kracht moet hebben om die schommel uberhaupt in beweging te krijgen. Tenminste, zo zag het er wel uit.
Mochten er nog nieuwe edities komen dan misschien die huidige toko eens platgooien en elders een nieuwe locatie zoeken en dan ook grootser. Meer richting de Australische versie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Die schommel-challenge was wel BB Australia waardig, moet ik zeggen. Dat is de eerste keer dat ik zo'n grootse opdracht in deze Nederlandse BB zie.
australische versie heeft geen streams.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mochten er nog nieuwe edities komen dan misschien die huidige toko eens platgooien en elders een nieuwe locatie zoeken en dan ook grootser. Meer richting de Australische versie.
Budget ding, valt me mee dat ze dit nog er uit kunnen persen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mochten er nog nieuwe edities komen dan misschien die huidige toko eens platgooien en elders een nieuwe locatie zoeken en dan ook grootser. Meer richting de Australische versie.
Krijgen ze wel weer in de loop van dit jaar begint het weer daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
australische versie heeft geen streams.
en dan vind ik er niets meer aan,
Das te ver die richting inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
australische versie heeft geen streams.
en dan vind ik er niets meer aan,
Ja het zal idd wel een flinke drempel te ver gaan..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Budget ding, valt me mee dat ze dit nog er uit kunnen persen.
en waarom zouden ze daar nu wel streams gaan doen dan? Is dat bevestigd of is dat jouw idee.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Krijgen ze wel weer in de loop van dit jaar begint het weer daar.
Waarom zo argwanend. Je kunt het zelf checken dat er een nieuw seizoen komt, volgens de oude opzet en dus met streams. Quarter 4 dit jaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
en waarom zouden ze daar nu wel streams gaan doen dan? Is dat bevestigd of is dat jouw idee.
de vorige versies waren succesvol genoeg zonder streams, dus waarom zouden ze daar dan nu verandering in gaan brengen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
I.p.v het negatieve op te noemen van een persoon. Kan je beter de aandacht op het positieve van de spelers plaatsen want ergens houd je het toch stiekum bezig.
Ik zeg Jordy the Best🤣🤣🤣🤣🤣
Hey Gertquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:33 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar echt zín in? Mwah. Het is toch al duidelijk dat de kartelfans Jane eruit gaan werken.
Maar goed, veel maakt het niet uit eigenlijk, een week voor de finale waarin zowel Jane als Sharice kansloos voor zijn.
Voorspelbare uitzending, of... heeft BB nog een verrassing?
yepquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
Wat had Sharice nou verwacht? Dat Mattie haar dit zou gaan gunnen of zo?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:37 schreef Bartjebart het volgende:
Wat had Sharice nou verwacht? Dat Mattie haar dit zou gaan gunnen of zo?
Zij heeft mij zo enorm verrast nadat Milena eruit was. Maar dit is echt main character energy...quote:
Verkeerde COS??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane en Sharice kiezen er nu ook voor om in de suite apart te zitten he
uh?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:40 schreef superniger het volgende:
Wat is Jolien nu schijnheilig aan het doen bij Sharice.
Jane had graag naast Matthias op de bank gezeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
"Maar je wist dat zij wat ging inzetten "
Maw: dat had jij dan niet moeten doen
Waarom?? Tis niet zijn fout dat BB hem voor lijkt te trekken zoals zovelen zeggen. Hij speelt gewoon zijn spel in zijn avontuur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
En vooral Jordy moet zijn muil houden met al zijn voordeeltjes van BB.
Hij had ook niet kunnen weten dat dat check gedoe er nog aan kwam. Hij was al genomineerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Sharice is bang dat ze nu eruit ligt en die kans is groot tegen jane. Maar ze hoeft niet boos te zijn op mattie hij mag al zijn geld erop zetten. Niks verkeerds aan.
ja 2 naast elkaar ik ben steeds verkeerdquote:
Jij komt hier alleen Jordy afzeiken, wordt tijd dat jij je ....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar 'dankzij' de meute Jane haters c.q. kartel fans)?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:42 schreef DilanoNirvana het volgende:o
Sharice is bang dat ze nu eruit ligt en die kans is groot tegen jane.
????quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had ook niet kunnen weten dat dat check gedoe er nog aan kwam. Hij was al genomineerd
Ja precies die kans zit er zeker in dat ze gewoon blijft vanavond😁quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar dankzij de meute Jane haters c.q. kartel fans)
Dan moet je dus in het huis weten hoe je medebewoners ervoor staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar dankzij de meute Jane haters c.q. kartel fans)
Ik was vandaag in Ijsselmuiden en Kampen en werd gelijk misselijk. Nu weet ik weer waarom…quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
Zij weten natuurlijk niet wat er allemaal speelt buiten de muren van BBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar dankzij de meute Jane haters)
Jane heeft al een vliegtuigje gehad, het houdt een keer opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar 'dankzij' de meute Jane haters c.q. kartel fans)?
is dat er wel geweest? Zat niet in de uitzending?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jane heeft al een vliegtuigje gehad, het houdt een keer op
Er waren er 4 genomineerd, Mattie heeft Jolien zijn joker gegeven. Toen nog 3 en toen kwam BB met het afkoop aanbod.quote:
Vorige week donderdagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
is dat er wel geweest? Zat niet in de uitzending?
quote:
Ik denk dat je je vergist op een andere reactie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren er 4 genomineerd, Mattie heeft Jolien zijn joker gegeven. Toen nog 3 en toen kwam BB met het afkoop aanbod.
Was er gisteren ook 1 voor het kartel, maar BB houdt het uit de uitzendingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Compleet gemist
Valt me mee dat ze niet meer vliegtuigjes hebben gehad
Oh nou je quote mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist op een andere reactie.
Oooooh vandaar dat ik het gemist heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was er gisteren ook 1 voor het kartel, maar BB houdt het uit de uitzendingen.
Er is wel ergens een "vliegtuigjestopic" met beeldmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |