Ging wat snel maar nee dus. Ik bedoelde foto's van Mattie en Jane.quote:
Ze zijn niet zo groot dus dat scheeltquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meer een kijker ben van bloed aan de muur, maar verleden week en vandaag vind ik het eigenlijk heel leuk om te kijken, ik word een sentimentele trut help
hij had het er wel degelijk moeilijk meequote:Op maandag 24 maart 2025 21:31 schreef DilanoNirvana het volgende:
Sharice kan het niet hebben van Jolien en Mattie dat zegt ze net bedoeld dat Jordy dat niet kan hebben, maar het is haar gedachten.
Dan zie jij meer dan ik🤪quote:Op maandag 24 maart 2025 21:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
hij had het er wel degelijk moeilijk mee
Ik snap ook niet dat ze die slaapkamers overhoop hebben gehaald. Dat soort dingen gebeuren als iedereen slaapt.quote:
Zoeken naar de ballen. Waren wel goed verstopt 🤣quote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die slaapkamers overhoop hebben gehaald. Dat soort dingen gebeuren als iedereen slaapt.
Ja maar iemand verstopt geen ballen in de slaapkamers waar iedereen op dat moment is, kledingkasten ditto die zijn privéquote:Op maandag 24 maart 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoeken naar de ballen. Waren wel goed verstopt 🤣
Normaal gesproken verstop je ze ook niet in de aarde onder de tuintegelsquote:Op maandag 24 maart 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar iemand verstopt geen ballen in de slaapkamers waar iedereen op dat moment is, kledingkasten ditto die zijn privé
De tuin is juist de plek. Buitenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Normaal gesproken verstop je ze ook niet in de aarde onder de tuintegels![]()
Als het moment daar is dat je alle "normale" plekken al heb gehad en niks gevonden ga je verder qua zoekgebied
Ja, gewoon dikke aanname van ze. Hij vond het hartstikke leuk voor ze.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:30 schreef Ireth het volgende:
Wat zit sharice nou te mekkeren dat jordy het niet kan hebben dat jolien en mattie DM's zijn? Volgens mij vond ie het gewoon leuk?
Zoals de familieleden tekeer gingen, ben ik er wel haast zeker van dat de produktie heeft gezegd dat het leuk is als ze alles overhoop trekken. Normaal zou je dat volgens mij nooit doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze die slaapkamers overhoop hebben gehaald. Dat soort dingen gebeuren als iedereen slaapt.
Van Love Islandquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:04 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ohh die meid van Mattie is ook een bekende leuke meid.
Ze eten liever slobquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
Die reactie van Jane en Sharice als Jolien de sport-suggestie maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |