Prinsesje Jolig gaat echt wel winnen hoor. ze huilt zo zieligquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:42 schreef Dotteke het volgende:
De dames hebben er nog geen bal op en jordy heeft ze allemaal. De finale ticket op zak
Was dat ook zo geweest als Sharice of jolien had gewonnen??quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:45 schreef superniger het volgende:
Grootste opdracht ooit en het is een FLOPSHOW.
Ja?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat ook zo geweest als Sharice of jolien had gewonnen??
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat Jane hier goed in was geweestquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef kater1 het volgende:
Jane en Matti balen want ze vinden het net een spel voor hen.
Dat kanquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Weet je wat ik hier nog mis op het fokfurum ?
Dat je iemand kan uit zetten niks meer van die naam zegt kan lezen.
😆
Ik had ook jolien <-> matti en jane<-> sharice verwacht..quote:
Precies wat Jordy ook dacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ook jolien <-> matti en jane<-> sharice verwacht..
Jordy fans zijn net Trump fans. Hij doet alles waarvan ze zeggen dat hij het juist niet doet en alsnog blijven zo volhouden dat hij het niet doet en Jezus isquote:
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou kiezen, hij ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
En Jordy die niet voor het geld daar zit. Maar wel altijd het geld pakt ... sneak is het
Ja dat dusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ook jolien <-> matti en jane<-> sharice verwacht..
Zeg, je kan ook te ver gaan hé??quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jordy fans zijn net Trump fans. Hij doet alles waarvan ze zeggen dat hij het juist niet doet en alsnog blijven zo volhouden dat hij het niet doet en Jezus is
Laat gaan dat zijn van die mensen die op sm helemaal uit hun plaat gaan om een tv programmaquote:
oh is het hier ook al leukquote:
Wat is SM? :$quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat gaan dat zijn van die mensen die op sm helemaal uit hun plaat gaan om een tv programma
Jolien deed dat alleen uit medelijden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou kiezen, hij ook niet.
Ja klopt maar Sharice is de pineut en dat vind ik toch echt Jane haar schuld.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Jolien deed dat alleen uit medelijden.
Ja stom.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja klopt maar Sharice is de pineut en dat vind ik toch echt Jane haar schuld.
Haha! Net als Sharice en Jane gisteren?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik ga ook aan de slob dieet met veel pauzes
Ik vond het een logische keuze dat Jane voor Sharice zou gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Het is gewoon gokken dat iedereen doet wat je denkt dat ze doen. Als daar iemand een andere keuze maakt -die je nooit zeker kunt weten- krijg je zo'n uitslag als vandaag. Vingertje wijzen is dan een beetje kansloos imho.
Wel vind ik het wat zeggen dat 4/5 iemand anders iets gunde, en 1/5 vooral weer zichzelf. Maar dat terzijde..
Is dat een programma?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opgelicht in de liefde die mensen zijn pas dom die erin trappen.
oooopppssssss sjorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |