Laat gaan dat zijn van die mensen die op sm helemaal uit hun plaat gaan om een tv programmaquote:
oh is het hier ook al leukquote:
Wat is SM? :$quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat gaan dat zijn van die mensen die op sm helemaal uit hun plaat gaan om een tv programma
Jolien deed dat alleen uit medelijden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou kiezen, hij ook niet.
Ja klopt maar Sharice is de pineut en dat vind ik toch echt Jane haar schuld.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Jolien deed dat alleen uit medelijden.
Ja stom.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja klopt maar Sharice is de pineut en dat vind ik toch echt Jane haar schuld.
Haha! Net als Sharice en Jane gisteren?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik ga ook aan de slob dieet met veel pauzes
Ik vond het een logische keuze dat Jane voor Sharice zou gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Het is gewoon gokken dat iedereen doet wat je denkt dat ze doen. Als daar iemand een andere keuze maakt -die je nooit zeker kunt weten- krijg je zo'n uitslag als vandaag. Vingertje wijzen is dan een beetje kansloos imho.
Wel vind ik het wat zeggen dat 4/5 iemand anders iets gunde, en 1/5 vooral weer zichzelf. Maar dat terzijde..
Is dat een programma?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef DilanoNirvana het volgende:
Opgelicht in de liefde die mensen zijn pas dom die erin trappen.
oooopppssssss sjorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |