Zo zijn die twee minuten ook zo voorbij.quote:
Sjankeballenshow.quote:
Die racet al weken op zijn fatbike door het winkelcentrum om indruk te maken.quote:
Pfff jah. Een beetje maat houden is er vanavond niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die racet al weken op zijn fatbike door het winkelcentrum om indruk te maken.
Was dat andere jaren ook zo erg? Kan mij er niets bij voorstellen meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff jah. Een beetje maat houden is er vanavond niet bij.
Gejankt wordt er altijd wel, maar het staat ook mij niet bij dat het zó veel was.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was dat andere jaren ook zo erg? Kan mij er niets bij voorstellen meer.
Alsof ze jaren zijn weggeweest. En ze missen iedereen zo maar willen na hun vertrek gelijk op vakantiequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Gejankt wordt er altijd wel, maar het staat ook mij niet bij dat het zó veel was.
Dat direct contact met familie of vriendeh emotioneel wat met ze doet, na 2,5 maand in die snelkookpan, snap ik nog wel. Alleen vond de BB-productie het blijkbaar een goed idee om deze uitzending overvol te plempen met tranen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze jaren zijn weggeweest. En ze missen iedereen zo maar willen na hun vertrek gelijk op vakantie
Het zijn grote jankers dit jaar 🤣quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat direct contact met familie of vriendeh emotioneel wat met ze doet, na 2,5 maand in die snelkookpan, snap ik nog wel. Alleen vond de BB-productie het blijkbaar een goed idee om deze uitzending overvol te plempen met tranen.
Tja, ergens kan ik me ook wel voorstellen dat Jeff er nu even niet zoveel zin in heeft omdat er echt wel wat meer lijkt te spelen tussen haar en Mattie. Lijkt me dan alleen niet dat er echt gezoend is, anders zou je wel wat schuldbewuster reageren....quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Ach Jolien. Verpest je BB ervaring nou niet door steeds aan Jeff te denken. Die neukt gewoon elke dag een ander onzeker bakvisje.
Het leken mij krokodillen tranen van Jolien om Jeff, alsof ze haar reputatie even wilde oppoetsen voor de kijkers en dat ze nog steeds zielsveel van hem houdt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, ergens kan ik me ook wel voorstellen dat Jeff er nu even niet zoveel zin in heeft omdat er echt wel wat meer lijkt te spelen tussen haar en Mattie. Lijkt me dan alleen niet dat er echt gezoend is, anders zou je wel wat schuldbewuster reageren....
Ik moest er ook om lachenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef superniger het volgende:
Zelfs tijdens een rustmoment van 10 minuten kan Jordy niet normaal doen.
Opzeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Ach Jolien. Verpest je BB ervaring nou niet door steeds aan Jeff te denken. Die neukt gewoon elke dag een ander onzeker bakvisje.
Jolien is hartstikke gek op Matthy.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:17 schreef superniger het volgende:
Het is echt zo'n vervelend snotjongquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef superniger het volgende:
Zelfs tijdens een rustmoment van 10 minuten kan Jordy niet normaal doen.
Die gaat juist winnen omdat-ie zo een vervelend snotjong is, denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt zo'n vervelend snotjong
Maar hij gaat het wel winnen, de rest van de stemmen zullen versplinteren en hij lijkt wonderbaarlijk genoeg de grootste fanbase te hebben. Hij verliest waarschijnlijk alleen als we vanaf het begin maar tussen 2 kandidaten kunnen kiezen.
Helaas zijn er veel mensen die van zo'n sensa-leijer houden in t spel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:34 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is toch grappig, jordy is mister BB maar hij gaat het helaas niet winnen.
ik heb er nog 4 in de kast liggen, 10 jaar geleden een keer gekregen en nog nooit geluktquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Ik was niet eens begonnen aan deze touwpuzzel... dit kan ik dus absoluut niet..
Ik vind het knap hoe sommige er een onmogelijke creatie van gemaakt hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
Ik was niet eens begonnen aan deze touwpuzzel... dit kan ik dus absoluut niet..
Matti is een hele trui aan het breien geloof ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe sommige er een onmogelijke creatie van gemaakt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |