Jane had graag naast Matthias op de bank gezeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:41 schreef Ireth het volgende:
"Maar je wist dat zij wat ging inzetten "
Maw: dat had jij dan niet moeten doen
Waarom?? Tis niet zijn fout dat BB hem voor lijkt te trekken zoals zovelen zeggen. Hij speelt gewoon zijn spel in zijn avontuur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
En vooral Jordy moet zijn muil houden met al zijn voordeeltjes van BB.
Hij had ook niet kunnen weten dat dat check gedoe er nog aan kwam. Hij was al genomineerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:42 schreef DilanoNirvana het volgende:
Sharice is bang dat ze nu eruit ligt en die kans is groot tegen jane. Maar ze hoeft niet boos te zijn op mattie hij mag al zijn geld erop zetten. Niks verkeerds aan.
ja 2 naast elkaar ik ben steeds verkeerdquote:
Jij komt hier alleen Jordy afzeiken, wordt tijd dat jij je ....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar 'dankzij' de meute Jane haters c.q. kartel fans)?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:42 schreef DilanoNirvana het volgende:o
Sharice is bang dat ze nu eruit ligt en die kans is groot tegen jane.
????quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij had ook niet kunnen weten dat dat check gedoe er nog aan kwam. Hij was al genomineerd
Ja precies die kans zit er zeker in dat ze gewoon blijft vanavond😁quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar dankzij de meute Jane haters c.q. kartel fans)
Dan moet je dus in het huis weten hoe je medebewoners ervoor staan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar dankzij de meute Jane haters c.q. kartel fans)
Ik was vandaag in Ijsselmuiden en Kampen en werd gelijk misselijk. Nu weet ik weer waarom…quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
Zij weten natuurlijk niet wat er allemaal speelt buiten de muren van BBquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar dankzij de meute Jane haters)
Jane heeft al een vliegtuigje gehad, het houdt een keer opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou ze niet vermoeden dat ze dikke kans maakt om Jane te verslaan (niet door haar eigen fans maar 'dankzij' de meute Jane haters c.q. kartel fans)?
is dat er wel geweest? Zat niet in de uitzending?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jane heeft al een vliegtuigje gehad, het houdt een keer op
Er waren er 4 genomineerd, Mattie heeft Jolien zijn joker gegeven. Toen nog 3 en toen kwam BB met het afkoop aanbod.quote:
Vorige week donderdagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
is dat er wel geweest? Zat niet in de uitzending?
quote:
Ik denk dat je je vergist op een andere reactie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren er 4 genomineerd, Mattie heeft Jolien zijn joker gegeven. Toen nog 3 en toen kwam BB met het afkoop aanbod.
Was er gisteren ook 1 voor het kartel, maar BB houdt het uit de uitzendingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Compleet gemist
Valt me mee dat ze niet meer vliegtuigjes hebben gehad
Oh nou je quote mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist op een andere reactie.
Oooooh vandaar dat ik het gemist heb.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was er gisteren ook 1 voor het kartel, maar BB houdt het uit de uitzendingen.
Er is wel ergens een "vliegtuigjestopic" met beeldmateriaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |