Dat was met de eerste en echte afwassenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel toch? Kwam een pingel en "1!" in beeld?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef superniger het volgende:
En uiteraard kan Jordy niet incasseren.
Jeetje joh. Welnee ze was ook geërgerd door die chocomelk, hij legt dat uit. Zie er niks kwaads in, snap Jolien ook wel een beetje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Jordy gaat nu stoken tussen Mattie en Jolien. Wat een lul.
Wat een onzin, je maakt die gedachten zelf erg lullig🤑quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef superniger het volgende:
Jordy gaat nu stoken tussen Mattie en Jolien. Wat een lul.
Ja dat is wel erg kinderachtig. Ik vond het eigenlijk mission impossible om Mattie 3x in zijn uppie te laten afwassen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een vreselijk onsympathieke vent is Jordy toch met zijn reactie op die secret mission.
Ja opvallend, hij gunt het niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een vreselijk onsympathieke vent is Jordy toch met zijn reactie op die secret mission.
Precies, gaat ook niet om duizenden euros, of een vrijstelling, of nominatie ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:50 schreef Astro_boy het volgende:
Ik snap niet waarom Jordy boos is. Het gaat toch niet om de poen?
En Yves Berendse te zingenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, gaat ook niet om duizenden euros, of een vrijstelling, of nominatie ofzo.
Hij reageert alsof ze net een drol in z'n kussensloop gedraaid hebben en vergeten zijn TOPDROL! te roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:04 schreef Ireth het volgende:
Ik ga even iets onder een spoiler gooien wat eigenlijk geen spoiler is want verwacht niet dat het ooit nog in de uitzending komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef superniger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]Snap die spoilers niet, en als mensen zin hebben om geld uit te geven aan een persoon die ze niet eens kennen moeten ze dat lekker zelf weten. Dat het niet in de uitzending zit juich ik toe. Je spoort imo niet om te sponsoren voor zoiets. Dat ze naar buiten worden geroepen en dat is op streams te zien prima maar dat het niet in de uitzending zit vind ik een goede beslissing. GekkigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Soury op 26-03-2025 23:55:15 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Als je zo'n fan bent dat je hieraan geld gaat uitgeven, dan kijk je de live stream toch wel. Dus dan zie je t daar.quote:Op woensdag 26 maart 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap die spoilers niet, en als mensen zin hebben om geld uit te geven aan een persoon die ze niet eens kennen moeten ze dat lekker zelf weten. Dat het niet in de uitzending zit juich ik toe. Je spoort imo niet om te sponsoren voor zoiets. Dat ze naar buiten worden geroepen en dat is op streams te zien prima maar dat het niet in de uitzending zit vind ik een goede beslissing. Gekkigheid![]()
Hij herhaalde idd wat Jolien zei, maar het leek er wel op alsof ie t maar wat graag ging zeggen. En meteen ook. Maar goed, ik ben bevooroordeeld t.o.v. Jordy, die kan echt amper nog iets goedds doen in mijn ogeen. Niks vanuit hem komt gewoonweg oprecht over. Z'n lach, dit soort acties.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje joh. Welnee ze was ook geërgerd door die chocomelk, hij legt dat uit. Zie er niks kwaads in, snap Jolien ook wel een beetje.
SHit, Jordy heeft een account hierquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:38 schreef Astro_boy het volgende:
Mattie is echt een lul. Hoe durft hij niet buiten te zitten met het kartel. En godverdomme ook nog 500 euro met afwassen verdienen. Waarom heeft die Jane een secret mission? Hoe kan dat? Wat doet Big Brother hier? Er is maar een bewoner die secret missions mag doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:41 schreef superniger het volgende:
Leuk joh. Een fysieke opdracht tegen 2 vrouwen.
Sja, ze hadden qua touwringpuzzelding allemaal dezelfde kans om hier een ticket te winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:41 schreef superniger het volgende:
Leuk joh. Een fysieke opdracht tegen 2 vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |