Ik zeg toch duidelijk, of dat zo is moet blijken in de afleveringquote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef greysbones het volgende: [..] nee jij gooit wat hier in de COS met de vraag of mensen het hebben gezien
en dat jij denkt dat Jordy denkt dat hij voorgetrekken wordt
nu vind ik dat nogal een hoog waarzeggehalte hebben en zeg dit en dan ben ik degene met een gekleurde bril
123quote:Op maandag 24 maart 2025 18:55 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat BB ze wat te doen geef , spel of puzzel of sportdingen
Aha! Nou dan begrijp ik helemaal niet meer waarom het in Jordy's tas zatquote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moesten ze inleveren
matti heeft hem voor het optreden gevraagd
moet ik mijn Jambers stem weer opzettenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Aha! Nou dan begrijp ik helemaal niet meer waarom het in Jordy's tas zat
Jaaah!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik mijn Jambers stem weer opzetten
ftfyquote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet zo negatief, dat bevordert de sfeer ook nie
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet zo negatief, dat bevordert de sfeer ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
toen die ballenzoekers kwamen hebben ze alles overhoop gehaald , zouden ze het terug hebben gestopt in de verkeerde tasquote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
* greysbones overdag is hij een bewoner van het BB huis, maar na 10 uur in de avond verandert hij in een hoarderquote:
Wat is een horder? Bedoel je hoarder?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones overdag is hij een bewoner van het BB huis, maar na 10 uur in de avond verandert hij in een horder
we hebben dan ook maar 1stream feitelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Sharice zitten buiten bij het vuurtje. Het kartel is zoek...
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is een horder? Bedoel je hoarder?
BB laat ons weer keihard vallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben dan ook maar 1stream feitelijk
dus we kunnen niet echt zoeken
En dan begrijp ik nu waarom Matti zo verbaasd keek.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook jaquote:Op maandag 24 maart 2025 19:03 schreef Ynti het volgende:
[..]
En dan begrijp ik nu waarom Matti zo verbaasd keek.
Kan hij entree gaan vragen. Loopt hij vast mee binnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft straks een BB25 museum op zolder .. zo aan de IJssel in Kampen.
gaan we samen koffie drinkenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft straks een BB25 museum op zolder .. zo aan de IJssel in Kampen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij gaat een museum oprichten en entree vragen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we samen koffie drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we binnenkort toch maar met Matti gaan bellenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Blijft gek en het vervolg hebben niet gehoord helaas.
Zelfs kleding van andere deelnemers is wel wat vreemdquote:Op maandag 24 maart 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones overdag is hij een bewoner van het BB huis, maar na 10 uur in de avond verandert hij in een hoarder
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
BB schakelt maar snel weg .. het is nog geen kinderbedtijd.
Jouw jobquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef Ynti het volgende:
[..]
Moeten we binnenkort toch maar met Matti gaan bellen
Elsa ligt thuis ook op de bank met Eva d'r kledingquote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zelfs kleding van andere deelnemers is wel wat vreemd
Niet!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elsa ligt thuis ook op de bank met Eva d'r kleding
die tiktoks van haar zijn echtquote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elsa ligt thuis ook op de bank met Eva d'r kleding
Viel best meequote:Op maandag 24 maart 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor weer negatief over jordy. Heeft gedanst om jane heen vanmorgen.
Ik las zelfs hordeurquote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is een horder? Bedoel je hoarder?
De laatste 2 weken zelfs. Dus met Axel kwam ze niet tot diepgang. Wat er hier ook al werd gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Jane is de laatste weken meer de diepgang in gegaan dan ever daarvoor
Dat is ook nooit hun uitgangspunt geweest.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:19 schreef Ynti het volgende:
[..]
De laatste 2 weken zelfs. Dus met Axel kwam ze niet tot diepgang. Wat er hier ook al werd gezegd.
Vorige week met 3 duo's vond ik het onderling veel leuker qua sfeer...quote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef Ynti het volgende:
Sharice hoopt dat als zij of Jane mag blijven volgende week, dat ze aan mogen sluiten bij het kartel.
Jane heeft daar geen behoefte aan, maar snapt dat Sharice dat wel nodig heeft.
Sharice zegt: maar anders ben je wel echt alleen.
Ze zetten zichzelf ook wel apart van het kartel. Ze doen niet veel moeite om erbij te komen.
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
toch vindt ik het leuker dat ze het verdelen
onder elkaar de liedjes
samen tot de goede oplossing komen
Dat was het ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week met 3 duo's vond ik het onderling veel leuker qua sfeer...
Onder welke steen heb jij gelegen!!quote:
pootje wegquote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Ze gingen leuk.met z'n 6-en om.
Sinds de duos ontbonden zijn sloeg de sfeer direct om.
Ja heel erg jammerquote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Ze gingen leuk.met z'n 6-en om.
Sinds de duos ontbonden zijn sloeg de sfeer direct om.
ik luister helaas haast geen radio meer sinds ik niet meer werkquote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen!!![]()
Ga eens snel youtuben op Teddy Swims! Die man heeft nog veel meer mooie nummers als deze!
Pootje was het cementquote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, de goede sfeer was niet alleen de verdienste van Pootje.
Nee hoor, dat herrienummer van Pootje schalde vanmiddag ook tot ver voorbij de arena, tot groot ongenoegen van Janequote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik luister helaas haast geen radio meer sinds ik niet meer werk![]()
en niet echt meer zelf alles kan schoonmaken dus die steen hahaha
maar ik ga kijken,
maar BB vondhem denk ook mee was de eerste vandaag die hij af liet spelen![]()
![]()
ja ok das waar die had ik al uit mijn geheugen gehaaldquote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hoor, dat herrienummer van Pootje schalde vanmiddag ook tot ver voorbij de arena, tot groot ongenoegen van Jane
Maar denkt Jane dat ook? Dat het 'misschien' uit is? Ik had gedacht dat ze dan dagen zou huilen.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
en over Jane en Axel
Jolien ziet niet wat Jane zou moeten hebben gedaan wat maakt dat Jorda het uit heeft gemaakt( waarschijnlijk)
Ja dat denkt zequote:Op maandag 24 maart 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar denkt Jane dat ook? Dat het misschien uit is? Ik had gedacht dat ze dan dagen zou huilen.
ik vang hem wel op hahhaquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef Ynti het volgende:
[..]
Moeten we binnenkort toch maar met Matti gaan bellen
net zoals in seizoen met Jill wakker worden met muziekquote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
Sharice ik lach me kapot als BB het morgen vroeg afspeelt in de suite
denk echt niet dat die andere beide nou echt alleen laten staan mochten 1 van de 2 vertrekken ondanks dat hun nu ook niet eens toenadering zoekenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef Ynti het volgende:
Sharice hoopt dat als zij of Jane mag blijven volgende week, dat ze aan mogen sluiten bij het kartel.
Jane heeft daar geen behoefte aan, maar snapt dat Sharice dat wel nodig heeft.
Sharice zegt: maar anders ben je wel echt alleen.
Ze zetten zichzelf ook wel apart van het kartel. Ze doen niet veel moeite om erbij te komen.
wat waren de gevolgen?quote:
ja dat begreep ikquote:
na influisteren van Jolien en de andere schreeuwenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Flowers ... Jane weet het goed te raden.
ja wat de gevolgen dan zouden wezen na BB hahaquote:
En de persoonlijke gesprekjes die ze eerder met elkaar hadden verbinden hopelijk ook wat meerquote:Op maandag 24 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Wat muziek al kan doen voor de onderlinge sfeer...
ik had zelfs een TT er naar vernoemd, maar de sfeer werd er niet beter opquote:Op maandag 24 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Wat muziek al kan doen voor de onderlinge sfeer...
Daar had ik niet over, ik zei dat hij een smeerkees isquote:Op maandag 24 maart 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals geen scheten wel halve kont op het raam
Littekens blijven sowieso vaak anders van kleur, ook van andere verwondingen of operatiesquote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn brandplek heeft ook mijn eigen huidskleur niet terug gekregen is witter zomers is het goed te zien
Dat heb ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 20:07 schreef Hznootje het volgende:
Heb de indruk dat Mattheus wat meer afstand neemt van Jolien en Jordy de laatste dagen
En wat mooie persoonlijke gesprekjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou was weer een TOPdag! Er is niks gebeurt behalve die foto's in De vindingen een paar liedjes
batterij was al bijna leeg hahahquote:
Wel dusquote:Op maandag 24 maart 2025 20:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoop het niet, denk niet dat Mattie in de mood is daarvoor
nah gign niet echt heel goed hahah gelukkigquote:
Maar hij was wel nat, nadat ie zich net helemaal fresh had gedouched en ingemeerdquote:Op maandag 24 maart 2025 20:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah gign niet echt heel goed hahah gelukkig
Wat schattig, ze mag van BB al gaan slapen..quote:Op maandag 24 maart 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
BB: Jane het is tijd voor een batterijwissel
was het nou Jordy geweest was het weer te klein geweest ergens...
Nou echt he, onder staptegels, en begraven in de tuin hahaha, hele mooie uitzending met de filmpjes van thuisquote:Op maandag 24 maart 2025 20:59 schreef Ireth het volgende:
Je moet Matti dus nooit de paaseieren laten verstoppen, die vind je de eerste 3 jaar niet meer terug![]()
(Uitzending)
Of wij...quote:Op maandag 24 maart 2025 21:02 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ze kunnen die finale morgen wel doen he, ziet er niet uit alsof ze er nog puf in hebben
quote:Op maandag 24 maart 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is benieuwd waar Mattie en Sharice het over hebben en Jordy moet checken
Ik snap niets van dat dingquote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik begrijp dat die Joker een soort rewind token is? Ze kunnen een beslissing terugdraaien..Geldt dat ook als 1 van de 2 op de bank zit? Dat zou ik in dit stadium wel kwalijk vinden
jeff terug laten komenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik begrijp dat die Joker een soort rewind token is? Ze kunnen een beslissing terugdraaien..Geldt dat ook als 1 van de 2 op de bank zit? Dat zou ik in dit stadium wel kwalijk vinden
Ik volg hem op Xquote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die heeft het hier wel beetje gehad
bakkie pleurquote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Laten we dan Fleur terug laten komen
Gesprekken zijn ook wel een beetje op denk ikquote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
Maar BB zit ook in zijn laatste fase en dan wordt het steeds minder leuk om naar te kijken
Eerder vandaag hadden ze leuke persoonlijke gesprekken maar het is nu weer saaiquote:Op maandag 24 maart 2025 21:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gesprekken zijn ook wel een beetje op denk ik
Gelukkig is er toch nog iemand blijquote:Op maandag 24 maart 2025 21:28 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dankbaar dat jij er in zit jolientje
Ik kijk amper meer, om verschillende leuke redenen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
Maar BB zit ook in zijn laatste fase en dan wordt het steeds minder leuk om naar te kijken
Ik kijk de laatste tijd ook amper , soms niet en soms een hele dag welquote:Op maandag 24 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk amper meer, om verschillende leuke redenen.
Maar dat vervelen met weinig mensen is ook traditie, lekker laten zo
Zit ook met verbazing te luisteren hoe Jordy nu Jolien even zwart praat bij Matteus. Gisteren precies net zo'n gesprek met Jolien maar dan over Matteus.quote:
Jolien is boos, want Mattie heeft de warme chocomel koud laten wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:37 schreef mazaru het volgende:
Goh Jolien ligt niet bij Mattheus.
[ afbeelding ]
En Jolien zat gisteren braaf ja te knikken net zoals Mattheus nu ook doet. Twee meningloze meelopersquote:Op maandag 24 maart 2025 22:03 schreef anine het volgende:
[..]
Zit ook met verbazing te luisteren hoe Jordy nu Jolien even zwart praat bij Matteus. Gisteren precies net zo'n gesprek met Jolien maar dan over Matteus.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien is boos, want Mattie heeft de warme chocomel koud laten worden
Echt waar.
Niks zwart makenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef kater1 het volgende:
Jordy verteld Matti waar irritaties van medebewoners naar hem toe komen. Over zijn snelle afgeleid zijn. Prioriteiten stellen. Mooi gesprek.
Jolien wil alle aandacht. Daar draait het om.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef Hznootje het volgende:
Ah het blijkt dat Jolien boos naar bed is gegaan. Jordy spreekt Mattheus aan op het feit dat hij steeds weg gaat als ze met z’n drieën zitten. Jolien had chocomelk gemaakt, en Mattheus had op dat moment een gesprek met Sharice.
Dus heeft niet zijn choco opgedronken met Jordy en Jolien. Jordy snapt hoe dat werkt bij Mattheus; hij vergeet alles wat niet belangrijk is.
Persoonlijk denk ik dat het bij Jolien met name om de aandacht gaat..maar goed dat is mijn gedachte
Maar niet uit naam van zichzelf, met name uit naam van Jolien, want hij snapt helemaal hoe mattie in elkaar zit, Jolien niet. En het is te kinderachtig voor woorden hoor, waar ze zich druk om maakt, maar ja, dat is jolien. Gisteren heeft Jirdy dit bij Jolien aan zitten wakkeren.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef Linnied het volgende:
Ik vind niet dat hij jolien zwart praat. Het is meer mattheus aanspreken op z'n gedrag.
Ik vind het een beetje kansloos, het is niet dat Matt je manager op kantoor is.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef kater1 het volgende:
Jordy verteld Matti waar irritaties van medebewoners naar hem toe komen. Over zijn snelle afgeleid zijn. Prioriteiten stellen. Mooi gesprek.
Toevallig he, Jolien heeft mssn onuitgesproken liefdesverdriet en nu moet Matt zijn gedrag veranderenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
Irritatie hebben om hoe iemands brein werkt, waar diegene niks aan kan doenMattie benoemt het denk ik aardig, het zou iets van een concentratiestoornis kunnen zijn. Mensen zijn soms zo simpel in hun onwetendheid. Accepteren en kijken naar de goede punten van iemand. Erover praten helemaal prima, maar dat mensen zich storen aan zulke dingen of kritiek op hebben op zoiets onschadelijks en vooral onbedoelds:
Waarom denk je dat die andere twee vroeg naar bed gaan. Die komen er nooit tussen. Ze beginnen pas met gezellig doen als Jane en Sharice niet in de buurt zijn. De enige die nog een beetje sociaal is naar Jane en Sharice is Mattie. Als het kartel als laatste overblijft gaat mijn stem in ieder geval naar Mattiequote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat een volk zeg, Matt hobbelt lekker door dat huis en wordt even ter verantwoording geroepen omdat ie slechts 16 uur aandacht geeft aan het kartel.
Het gaat nu over handdoeken opruimen
Dit is toch gewoon te ziek voor woordenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Mattheus moet verantwoording afleggen over het feit dat Jane gisteren zijn haar gevlochten heeft, terwijl Jolien dat net had gedaan. WTF Jordy spreekt hem daar op aan
Haha ja. Jolien heeft sowieso direct haar klauwen in hem vastgezet sinds er lonkte dat zijn relatie misschien over was. Ze dringt zich best wel op en pusht hem soms ook. Ze wil de controle en accepteert in feite niet hoe hij is en werkt, zoals je wel vaker ziet.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toevallig he, Jolien heeft mssn onuitgesproken liefdesverdriet en nu moet Matt zijn gedrag veranderen
Elkaars? Een beetje eenzijdig volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:13 schreef humpty het volgende:
Elkaars eigenaardigheden bespreken ze als vrienden onder elkaar ...mooi dat ze dat kunnen.
Terwijl Mattie toch duidelijk zegt dat Jolien heeft gezegd dat ze jaloers wasquote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft totaal niet door dat Jolien een oogje op Matt heeft.
Nou ik deel Matt zijn mening, er is een verschil tussen irritatie en jaloezie.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef humpty het volgende:
Jordy denkt dat er meer was die dag een combi van er niet over kunnen praten
en jaloezie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |