quote:Op maandag 24 maart 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is benieuwd waar Mattie en Sharice het over hebben en Jordy moet checken
Ik snap niets van dat dingquote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik begrijp dat die Joker een soort rewind token is? Ze kunnen een beslissing terugdraaien..Geldt dat ook als 1 van de 2 op de bank zit? Dat zou ik in dit stadium wel kwalijk vinden
jeff terug laten komenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik begrijp dat die Joker een soort rewind token is? Ze kunnen een beslissing terugdraaien..Geldt dat ook als 1 van de 2 op de bank zit? Dat zou ik in dit stadium wel kwalijk vinden
Ik volg hem op Xquote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die heeft het hier wel beetje gehad
bakkie pleurquote:Op maandag 24 maart 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Laten we dan Fleur terug laten komen
Gesprekken zijn ook wel een beetje op denk ikquote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
Maar BB zit ook in zijn laatste fase en dan wordt het steeds minder leuk om naar te kijken
Eerder vandaag hadden ze leuke persoonlijke gesprekken maar het is nu weer saaiquote:Op maandag 24 maart 2025 21:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gesprekken zijn ook wel een beetje op denk ik
Gelukkig is er toch nog iemand blijquote:Op maandag 24 maart 2025 21:28 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben dankbaar dat jij er in zit jolientje
Ik kijk amper meer, om verschillende leuke redenen.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Puzzie het volgende:
Maar BB zit ook in zijn laatste fase en dan wordt het steeds minder leuk om naar te kijken
Ik kijk de laatste tijd ook amper , soms niet en soms een hele dag welquote:Op maandag 24 maart 2025 21:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kijk amper meer, om verschillende leuke redenen.
Maar dat vervelen met weinig mensen is ook traditie, lekker laten zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |