Ik vind het een beetje kansloos, het is niet dat Matt je manager op kantoor is.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef kater1 het volgende:
Jordy verteld Matti waar irritaties van medebewoners naar hem toe komen. Over zijn snelle afgeleid zijn. Prioriteiten stellen. Mooi gesprek.
Toevallig he, Jolien heeft mssn onuitgesproken liefdesverdriet en nu moet Matt zijn gedrag veranderenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:09 schreef Willewa het volgende:
Irritatie hebben om hoe iemands brein werkt, waar diegene niks aan kan doenMattie benoemt het denk ik aardig, het zou iets van een concentratiestoornis kunnen zijn. Mensen zijn soms zo simpel in hun onwetendheid. Accepteren en kijken naar de goede punten van iemand. Erover praten helemaal prima, maar dat mensen zich storen aan zulke dingen of kritiek op hebben op zoiets onschadelijks en vooral onbedoelds:
Waarom denk je dat die andere twee vroeg naar bed gaan. Die komen er nooit tussen. Ze beginnen pas met gezellig doen als Jane en Sharice niet in de buurt zijn. De enige die nog een beetje sociaal is naar Jane en Sharice is Mattie. Als het kartel als laatste overblijft gaat mijn stem in ieder geval naar Mattiequote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
Wat een volk zeg, Matt hobbelt lekker door dat huis en wordt even ter verantwoording geroepen omdat ie slechts 16 uur aandacht geeft aan het kartel.
Het gaat nu over handdoeken opruimen
Dit is toch gewoon te ziek voor woordenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Mattheus moet verantwoording afleggen over het feit dat Jane gisteren zijn haar gevlochten heeft, terwijl Jolien dat net had gedaan. WTF Jordy spreekt hem daar op aan
Haha ja. Jolien heeft sowieso direct haar klauwen in hem vastgezet sinds er lonkte dat zijn relatie misschien over was. Ze dringt zich best wel op en pusht hem soms ook. Ze wil de controle en accepteert in feite niet hoe hij is en werkt, zoals je wel vaker ziet.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Toevallig he, Jolien heeft mssn onuitgesproken liefdesverdriet en nu moet Matt zijn gedrag veranderen
Elkaars? Een beetje eenzijdig volgens mij.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:13 schreef humpty het volgende:
Elkaars eigenaardigheden bespreken ze als vrienden onder elkaar ...mooi dat ze dat kunnen.
Terwijl Mattie toch duidelijk zegt dat Jolien heeft gezegd dat ze jaloers wasquote:Op maandag 24 maart 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
Jordy heeft totaal niet door dat Jolien een oogje op Matt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |