Niet!quote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elsa ligt thuis ook op de bank met Eva d'r kleding
die tiktoks van haar zijn echtquote:Op maandag 24 maart 2025 19:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elsa ligt thuis ook op de bank met Eva d'r kleding
Viel best meequote:Op maandag 24 maart 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor weer negatief over jordy. Heeft gedanst om jane heen vanmorgen.
Ik las zelfs hordeurquote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is een horder? Bedoel je hoarder?
De laatste 2 weken zelfs. Dus met Axel kwam ze niet tot diepgang. Wat er hier ook al werd gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Jane is de laatste weken meer de diepgang in gegaan dan ever daarvoor
Dat is ook nooit hun uitgangspunt geweest.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:19 schreef Ynti het volgende:
[..]
De laatste 2 weken zelfs. Dus met Axel kwam ze niet tot diepgang. Wat er hier ook al werd gezegd.
Vorige week met 3 duo's vond ik het onderling veel leuker qua sfeer...quote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef Ynti het volgende:
Sharice hoopt dat als zij of Jane mag blijven volgende week, dat ze aan mogen sluiten bij het kartel.
Jane heeft daar geen behoefte aan, maar snapt dat Sharice dat wel nodig heeft.
Sharice zegt: maar anders ben je wel echt alleen.
Ze zetten zichzelf ook wel apart van het kartel. Ze doen niet veel moeite om erbij te komen.
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
toch vindt ik het leuker dat ze het verdelen
onder elkaar de liedjes
samen tot de goede oplossing komen
Dat was het ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week met 3 duo's vond ik het onderling veel leuker qua sfeer...
Onder welke steen heb jij gelegen!!quote:
pootje wegquote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Ze gingen leuk.met z'n 6-en om.
Sinds de duos ontbonden zijn sloeg de sfeer direct om.
Ja heel erg jammerquote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Ze gingen leuk.met z'n 6-en om.
Sinds de duos ontbonden zijn sloeg de sfeer direct om.
ik luister helaas haast geen radio meer sinds ik niet meer werkquote:Op maandag 24 maart 2025 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen!!![]()
Ga eens snel youtuben op Teddy Swims! Die man heeft nog veel meer mooie nummers als deze!
Pootje was het cementquote:Op maandag 24 maart 2025 19:30 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, de goede sfeer was niet alleen de verdienste van Pootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |