Ik zeg toch duidelijk, of dat zo is moet blijken in de afleveringquote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef greysbones het volgende: [..] nee jij gooit wat hier in de COS met de vraag of mensen het hebben gezien
en dat jij denkt dat Jordy denkt dat hij voorgetrekken wordt
nu vind ik dat nogal een hoog waarzeggehalte hebben en zeg dit en dan ben ik degene met een gekleurde bril
123quote:Op maandag 24 maart 2025 18:55 schreef odie22 het volgende:
ik hoop dat BB ze wat te doen geef , spel of puzzel of sportdingen
Aha! Nou dan begrijp ik helemaal niet meer waarom het in Jordy's tas zatquote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moesten ze inleveren
matti heeft hem voor het optreden gevraagd
moet ik mijn Jambers stem weer opzettenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Aha! Nou dan begrijp ik helemaal niet meer waarom het in Jordy's tas zat
Jaaah!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet ik mijn Jambers stem weer opzetten
ftfyquote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet zo negatief, dat bevordert de sfeer ook nie
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet zo negatief, dat bevordert de sfeer ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
toen die ballenzoekers kwamen hebben ze alles overhoop gehaald , zouden ze het terug hebben gestopt in de verkeerde tasquote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
* greysbones overdag is hij een bewoner van het BB huis, maar na 10 uur in de avond verandert hij in een hoarderquote:
Wat is een horder? Bedoel je hoarder?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones overdag is hij een bewoner van het BB huis, maar na 10 uur in de avond verandert hij in een horder
we hebben dan ook maar 1stream feitelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Sharice zitten buiten bij het vuurtje. Het kartel is zoek...
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat is een horder? Bedoel je hoarder?
BB laat ons weer keihard vallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben dan ook maar 1stream feitelijk
dus we kunnen niet echt zoeken
En dan begrijp ik nu waarom Matti zo verbaasd keek.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook jaquote:Op maandag 24 maart 2025 19:03 schreef Ynti het volgende:
[..]
En dan begrijp ik nu waarom Matti zo verbaasd keek.
Kan hij entree gaan vragen. Loopt hij vast mee binnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft straks een BB25 museum op zolder .. zo aan de IJssel in Kampen.
gaan we samen koffie drinkenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft straks een BB25 museum op zolder .. zo aan de IJssel in Kampen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij gaat een museum oprichten en entree vragen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we samen koffie drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we binnenkort toch maar met Matti gaan bellenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Blijft gek en het vervolg hebben niet gehoord helaas.
Zelfs kleding van andere deelnemers is wel wat vreemdquote:Op maandag 24 maart 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones overdag is hij een bewoner van het BB huis, maar na 10 uur in de avond verandert hij in een hoarder
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
BB schakelt maar snel weg .. het is nog geen kinderbedtijd.
Jouw jobquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef Ynti het volgende:
[..]
Moeten we binnenkort toch maar met Matti gaan bellen
Elsa ligt thuis ook op de bank met Eva d'r kledingquote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zelfs kleding van andere deelnemers is wel wat vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |