hij nam Kiki met die gitaar de hele tijd in de zeikquote:Op maandag 24 maart 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
BB
ik vroeg niet wat je vond van de puzzel
naar Matti
( wordt een beetje flauw doet hij ook niet bij anderen die chagi zijn)
Denk dat je dit bedoelt?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:59 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee gister. (Ik had bezoek, en kon niet met het forum meelezen en reageren, ik weet ook de precieze tijd niet meer)
Jaa!quote:Op maandag 24 maart 2025 14:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Denk dat je dit bedoelt?
https://streamable.com/cbnn4c
hmmmzzz vaag, hij pakt het uit Jordy zn tas en zegt'' hmm das van mij toch? waarom heeft ie dat gepakt. ''quote:Op maandag 24 maart 2025 14:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Denk dat je dit bedoelt?
https://streamable.com/cbnn4c
Ja vond het ook wel een beetje vreemd, maar misschien was het idd het pakje van Jordy zelf.quote:
Is wel erg grote broek voor matti. En ze.hadden allemaal die pakjes toch. Gewoon vragen denk ik danquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:11 schreef Rhosyn het volgende:
Geweldige TT![]()
Ik geef de voorkeur aan metal maar op zijn tijd blues is niks mis mee![]()
![]()
![]()
Hij zou later kijken of hij de zijne nog had, verder niks meer over gehoord.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is wel erg grote broek voor matti. En ze.hadden allemaal die pakjes toch. Gewoon vragen denk ik dan
Ik dacht dat dat andere nuon pakjes warenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja vond het ook wel een beetje vreemd, maar misschien was het idd het pakje van Jordy zelf.
Ze hadden bij dat fitnessen allemaal zo'n soort pakje.
Ik? Vragen aan Matti? 😂quote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is wel erg grote broek voor matti. En ze.hadden allemaal die pakjes toch. Gewoon vragen denk ik dan
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat andere nuon pakjes waren
[..]
Ik? Vragen aan Matti? 😂
Als iemand zijn nummer heeft dan ga ik er over nadenken 😉
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.quote:
Goed gezien.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.
Lekker belangrijk eigenlijk...laat ze lekkerquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Goed gezien.
En zo is het al hele tijd, toch? Dan probeert Jolien hem een knuffel geven, maar beweegt hij niet en laat hij haar wat hangen zonder terug te knuffelen... Tal van voorbeelden van in oudere COSsen
Zijn lichaamstaal is duidelijk, maar ze walst er gewoon overheen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.
het gebeurt nu toch op de streams? Dan mag daar toch commentaar op gegeven worden?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk eigenlijk...laat ze lekker
Dan zie jij iets anders dan dat ik ziequote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat gedoe tussen jolien en mattie is sinds vorige week ook een ding in de uitzending. Daar laten ze het lijken dat sinds mattie niks van deb gehoord heeft, denkt dat hij vrijgezel is nu en helemaal hotel de botel is van jolien
Logisch, Mattie heeft een relatie.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is ontopic iddquote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Verder gebeurt er ook weinig, dus uitstekend onderwerp om commentaar op te geven
Ik heb de indruk dat Mattie nog wel met zijn hoofd bij Deb zit, hoe het nu dan ook is gelopen.quote:
Yep en de roddels en verzinsels van de Fans doen er nog een schepje bovenop, ze had in haar intro al gezegd dat ze ging flirten en houd van versieren, Iedereen gaat BB in met een bepaalde tactiek, en als dit die van haar is? misschien ook niet... dan kan dat, is het een slimme of een goede tactiek, dat moet blijken achteraf.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat gedoe tussen jolien en mattie is sinds vorige week ook een ding in de uitzending. Daar laten ze het lijken dat sinds mattie niks van deb gehoord heeft, denkt dat hij vrijgezel is nu en helemaal hotel de botel is van jolien
En gisteren begon hij nog heel subtiel over 'me-time'. Dat iedereen dat wel eens nodig heeft. Gewoon even alleen zitten met je gedachte. Maar de hint kwam niet aan. Ze zei dat zij dat niet nodig had en toen droop hij weer af.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Mattie nog wel met zijn hoofd bij Deb zit, hoe het nu dan ook is gelopen.
Jazeker, maar het heeft zo weinig zin om er elke keer iets groots van te maken, want het is er nu 1 xquote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
het gebeurt nu toch op de streams? Dan mag daar toch commentaar op gegeven worden?
het werkt kennelijk wel voor haar , zo heeft ze Jeff ook gekregen, ik zie haar nog kwijlend naar hem opkijken , verlangend naar een zoen en hij steeds verder terugtrekken , tot hij uiteindelijk toegafquote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn lichaamstaal is duidelijk, maar ze walst er gewoon overheen.
het is toch gewoon ontopic?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jazeker, maar het heeft zo weinig zin om er elke keer iets groots van te maken, want het is er nu 1 x
Temptation Brotherquote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep en de roddels en verzinsels van de Fans doen er nog een schepje bovenop, ze had in haar intro al gezegd dat ze ging flirten en houd van versieren, Iedereen gaat BB in met een bepaalde tactiek, en als dit die van haar is? misschien ook niet... dan kan dat, is het een slimme of een goede tactiek, dat moet blijken achteraf.
Ja met dat net voor het zoenen terug trekken heeft jef gezegd dst dat zijn truckje is om vrouwen hem te laten kussen. Dan kan hij zeggen: jij zoende mij eerst. Ik niet jou.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het werkt kennelijk wel voor haar , zo heeft ze Jeff ook gekregen, ik zie haar nog kwijlend naar hem opkijken , verlangend naar een zoen en hij steeds verder terugtrekken , tot hij uiteindelijk toegaf
Ze geeft ook gewoon niet op. Jammer dat er geen feestjes met genoeg drank zijn, dan zou ze er nog harder in gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het werkt kennelijk wel voor haar , zo heeft ze Jeff ook gekregen, ik zie haar nog kwijlend naar hem opkijken , verlangend naar een zoen en hij steeds verder terugtrekken , tot hij uiteindelijk toegaf
Ja dat zag ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gisteren begon hij nog heel subtiel over 'me-time'. Dat iedereen dat wel eens nodig heeft. Gewoon even alleen zitten met je gedachte. Maar de hint kwam niet aan. Ze zei dat zij dat niet nodig had en toen droop hij weer af.
Ik zie het!quote:
Neequote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dus de bewoners waren geblinddoekt en toen kwam 1 van hun geliefden naast hun staan?
Ik wil weten of het jorda was, kom op.........
Scherp inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Had Jordy toch gelijk, die zei al dat hij wat had gehoord alsof er mensen bij hun stonden.
Nee dr broertjequote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dus de bewoners waren geblinddoekt en toen kwam 1 van hun geliefden naast hun staan?
Ik wil weten of het jorda was, kom op.........
Het is COS niet COUquote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef Lrod01 het volgende:
Mooi al die fok psychologen hier die precies weten hoe Mattheus zich voelt en wat er in zijn hoofd om gaat
Mattie heeft een relatie....maar Mattie doet net zo hard mee en dat kan wel? Jeffrey was ‘zijn maat’ toch? Waar is zijn respect dan? It takes to 2 tango..quote:
Iedereen mag daar toch zijn mening over hebben, het is ook niet zo dat een user bepaald of een andere user het er over wil hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jazeker, maar het heeft zo weinig zin om er elke keer iets groots van te maken, want het is er nu 1 x
Ook familie van influensers krijgen artieste namenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jeesie, heet haar broertje niet Jason?
Ja had ik ondertussen al door.quote:
En in die van Jolien...quote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef Lrod01 het volgende:
Mooi al die fok psychologen hier die precies weten hoe Mattheus zich voelt en wat er in zijn hoofd om gaat
Ze hebben weer gnocchi gekregen..quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Lrod01 het volgende:
Gaan ze vandaag weer roti eten of krijgen ze iets anders?
yep ik begreep al dat dat mocht , omdat er verder niets op de stream gebeurd, daar was je al meerdere keren duidelijk over , ik ga dus mee in de discussie, bij dezequote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag daar toch zijn mening over hebben, het is ook niet zo dat een user bepaald of een andere user het er over wil hebben
Ja en nu?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de meeschrijvers, Mattie staat grondig z'n handen te wassen.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jij bepaald niet wat users wel of niet mogen zeggen daar ging het om.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep ik begreep al dat dat mocht , omdat er verder niets op de stream gebeurd, daar was je al meerdere keren duidelijk over , ik ga dus mee in de discussie, bij deze
trekt hij zijn schort aanquote:
Het moet hier gezien worden op de Cos , anders is het niet waar. vandaar denk ik.quote:
lijkt ook wel alsof man en vrouw geen goeie vrienden van elkaar kunnen zijn ook met de dolletjes ook tussen elkaarquote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mattie heeft een relatie....maar Mattie doet net zo hard mee en dat kan wel? Jeffrey was ‘zijn maat’ toch? Waar is zijn respect dan? It takes to 2 tango..
Ik denk vooral dat je het niet zo zwaar op moet pakken.. dat doen ze zelf namelijk ook niet blijkbaar.. gezien zijn contact met Milena.. want ook daar was hij zelf bij.. Als hij het écht allemaal zo vervelend vindt had hij er wel wat van gezegd.. Blijkbaar vinden zij het beide prima kunnen.. prima toch? Ik heb gezien hoe Mattie in begin met Milena omging, aan elkaar hangen, kleine teasertjes, veel aanrakingen, tegenwoordig is dat onder de jeugd normaal , en wordt dat niet gezien als vreemdgaan, ik ben behoorlijk van deze tijd , ondanks dat ik 57 ben, en snap dat dat tegenwoordig anders is dan vroeger, en dat de jeugd vrijer is. zoals Jolien en Mattie nu met elkaar omgaan is het zelfde als dat Milena en Mattie met elkaar omgingen, Milena was wel iets erger trouwens. Ik zie in beide omgangsvormen geen vreemdgaan, zolang er niet gekust wordt en enkel geouwehoerd, gekieteld, geknuffeld, op elkaar hangen op de bank, zie ik dit als vrije omgang onder jeugdigen. Met de relaties die ze hebben, bemoei ik mij niet mee, dat is buiten BB om, en hoe ze dat gaan uitzoeken na BB, is volledig aan hun. Dat er onder de Fans van BB zulke verschrikkelijke berichten rondgaan, en dat Fans van BB Jolien zulke verschrikkelijke namen geven, daar distantieer ik me van, vind het kinderachtig en walgelijk.
Wil jij voor de grap eens 1 aflevering van deze 2 programma's kijken waar Mattheus in meedeed, dan zie je precies hoe hij over relaties denkt.
Love Island en Ex on the beach..
Groot gelijk heeft hijquote:
dat hij “het wist” ging natuurlijk over dat er familie naar binnen was gekomen, en daar had hij inderdaad wéér gelijk inquote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Ze lachen Jordy uit omdat hij met zekerheid wist dat het ging om de foute tekst. Hij wist zeker dat er laat de zon in je huid werd gezongen![]()
Ik wist het... ik wist het .... ik wist het....
Nee knul je wist niks. Je verzon het.
Nou dat dus!!!!!, mijn vrouw zit bij een verjaardag wel eens op schoot bij 1 van mijn vrienden, wij vinden dat heel normaal als het gebeurd in gekkigheid of ouwehoeren.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lijkt ook wel alsof man en vrouw geen goeie vrienden van elkaar kunnen zijn ook met de dolletjes ook tussen elkaar
Moet ook gewoon kunnen. We leven niet meer in de jaren 60.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou dat dus!!!!!, mijn vrouw zit bij een verjaardag wel eens op schoot bij 1 van mijn vrienden, wij vinden dat heel normaal als het gebeurd in gekkigheid of ouwehoeren.
Eens kijken wat hij er van gaat bakkenquote:
Dit gaat alleen niet over jouw privé maar over dat van Mattie en zijn nu ex en over Jolienquote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou dat dus!!!!!, mijn vrouw zit bij een verjaardag wel eens op schoot bij 1 van mijn vrienden, wij vinden dat heel normaal als het gebeurd in gekkigheid of ouwehoeren.
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens kijken wat hij er van gaat bakken
O jee BB weerMatt een persoon bestaat voor 70% uit water zit daar dan ook geen smaak aan, zegt BB
Staat moeders nou het Zanger Rinus dansje te doen achter Jordy?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
hij was dus wel erop gerichtquote:Op maandag 24 maart 2025 16:37 schreef Dotteke het volgende:
En je zwaaide nog wel heen en weer met je armen om te voelen of er iemand naast je stond zegt BB tegen Jordy
Wauwquote:
Hij vertelde gisteren dat hij het idee had dat er mensen waren.quote:
Ja ik zag het niet goed....Sorry.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Nou nou, ik vond het meer een zoekplaatje.
ja daar doelde ik ook opquote:Op maandag 24 maart 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde gisteren dat hij het idee had dat er mensen waren.
Hij zei letterlijk: ik had het gevoel dat mijn moeder achter me stond. Hij zei daarna ook iets als :het zou heel erg zijn als mijn gevoel niet kloptquote:Op maandag 24 maart 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vertelde gisteren dat hij het idee had dat er mensen waren.
Jordy is echt scherp in die dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:09 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk: ik had het gevoel dat mijn moeder achter me stond. Hij zei daarna ook iets als :het zou heel erg zijn als mijn gevoel niet klopt
En had hij toch gelijk..Ik wist hetquote:Op maandag 24 maart 2025 17:11 schreef Ynti het volgende:
[..]
Jordy is echt scherp in die dingen.
Vind ik leuk om te zien.
Ik weet niet of ik goed zit maar hij heeft toch daar haar leren kennen in één van de twee programma's?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mattie heeft een relatie....maar Mattie doet net zo hard mee en dat kan wel? Jeffrey was ‘zijn maat’ toch? Waar is zijn respect dan? It takes to 2 tango..
Ik denk vooral dat je het niet zo zwaar op moet pakken.. dat doen ze zelf namelijk ook niet blijkbaar.. gezien zijn contact met Milena.. want ook daar was hij zelf bij.. Als hij het écht allemaal zo vervelend vindt had hij er wel wat van gezegd.. Blijkbaar vinden zij het beide prima kunnen.. prima toch? Ik heb gezien hoe Mattie in begin met Milena omging, aan elkaar hangen, kleine teasertjes, veel aanrakingen, tegenwoordig is dat onder de jeugd normaal , en wordt dat niet gezien als vreemdgaan, ik ben behoorlijk van deze tijd , ondanks dat ik 57 ben, en snap dat dat tegenwoordig anders is dan vroeger, en dat de jeugd vrijer is. zoals Jolien en Mattie nu met elkaar omgaan is het zelfde als dat Milena en Mattie met elkaar omgingen, Milena was wel iets erger trouwens. Ik zie in beide omgangsvormen geen vreemdgaan, zolang er niet gekust wordt en enkel geouwehoerd, gekieteld, geknuffeld, op elkaar hangen op de bank, zie ik dit als vrije omgang onder jeugdigen. Met de relaties die ze hebben, bemoei ik mij niet mee, dat is buiten BB om, en hoe ze dat gaan uitzoeken na BB, is volledig aan hun. Dat er onder de Fans van BB zulke verschrikkelijke berichten rondgaan, en dat Fans van BB Jolien zulke verschrikkelijke namen geven, daar distantieer ik me van, vind het kinderachtig en walgelijk.
Wil jij voor de grap eens 1 aflevering van deze 2 programma's kijken waar Mattheus in meedeed, dan zie je precies hoe hij over relaties denkt.
Love Island en Ex on the beach..
Done thnx!!quote:Op maandag 24 maart 2025 17:14 schreef rinardo het volgende:
we kunnen stemmen
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Mattie vroeg of 'ze' zou wachten of zou mee gaan doen aan dat programmaquote:Op maandag 24 maart 2025 17:34 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe komt dat gesprek nou in ene op gaan, dat Jane niet weet of ze gaat wachten op Mattie?
Dat had ook nooit een lang leven gehad. Jeffrey is stinkend jaloers en zij is ehhh ehmm losbandig.quote:
Eens, maar op deze manier is wel lullig.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ook nooit een lang leven gehad. Jeffrey is stinkend jaloers en zij is ehhh ehmm losbandig.
Vond je ze ook eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. Hij is nog zo knulletjequote:Op maandag 24 maart 2025 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had ook nooit een lang leven gehad. Jeffrey is stinkend jaloers en zij is ehhh ehmm losbandig.
Ja, maar dat heeft ze ook wel aan zichzelf te danken. In tegenstelling tot Mattheus en Jane die ik daarvoor helemaal niets heb zien doen waardoor ze de bons kregen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, maar op deze manier is wel lullig.
Wat Jordy zegt: Je weet het niet. Over op zijn best 12 dagen kom je er wel achter.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, maar op deze manier is wel lullig.
Die pasten ook niet bij elkaar. Maar zij is ook niks voor Mattheus. Dat vind ik ook niet bij elkaar passen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond je ze ook eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen. Hij is nog zo knulletje
Nee, ook niet. Er zijn verder geen stelletjes uitgekomen deze BB of wel?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die pasten ook niet bij elkaar. Maar zij is ook niks voor Mattheus. Dat vind ik ook niet bij elkaar passen.
Nog niet. Je weet niet wat er na afloop nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Er zijn verder geen stelletjes uitgekomen deze BB of wel?
Had die vorige week moeten denken in plaats van Sharice naaien om die vrijstelling koste wat kost te pakken.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:44 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt als hij niet doorgaat dan hebben de mensen hem daar niet willen hebben.
En als het niet zo is dan is het niet zo. Hij vindt 5 op de bank en dat iedereen thuis op zijn favoriet stemt en wie dat weg moet moet weg, maar dat is wel eerlijk
Dat komt vast goed ,maar uiteraard gaat die band ook veranderen na BB , wat logisch isquote:Op maandag 24 maart 2025 17:47 schreef Ynti het volgende:
Jolien: " ik wil de band met jullie (Matti en Jordy?) behouden"
Lief!
Ik oomquote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Jordy is een voorstander van alle 5 op de bank en dan nomineren
Dat denk ik ook. Dat zie je nu ook bewoners van vorig seizoen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat komt vast goed ,maar uiteraard gaat die band ook veranderen na BB , wat logisch is
Alle oud bewoners zien elkaar met een zekere regelmaat , leukquote:Op maandag 24 maart 2025 17:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat zie je nu ook bewoners van vorig seizoen.
De belgen zien elkaar vaker. En de nederlanders ook. Dan dat de belgen de nederlanders zien en andersom.
Afstand speelt toch een rol.
Het stelde ook weinig voorquote:Op maandag 24 maart 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Jolien is nu al zo gewend om lang zonder Jeff te zijn dat ze niet in tranen komt
Hoe durf je dat te zeggen! Het was echte liefde hoor. Jolientje zei dat zelf elke dagquote:
Mja we zien het iddquote:Op maandag 24 maart 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te zeggen! Het was echte liefde hoor. Jolientje zei dat zelf elke dag
Soms is het beter om wat op afstand te blijven , en zeker in deze situatiequote:Op maandag 24 maart 2025 17:58 schreef Ynti het volgende:
Jolien is wel oprecht. Ik denk dat het Matti toch zo is, wat je er in wilt zien.
Sommige vrouwen zijn gewoon meer aanrakerig.
Andere niet.
Tuurlijk. Dat geldt eigenlijk in alle situaties, als je het niet ingewikkeld wilt maken. En wilt voorkomen dat mensen er iets van kunnen maken en/of denkenquote:Op maandag 24 maart 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms is het beter om wat op afstand te blijven , en zeker in deze situatie
Mee eensquote:Op maandag 24 maart 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
Alles heeft gevolgen , of je het nou wel of niet zo meent of wel of niet leuk vindt
Dat idd!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef Ynti het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat geldt eigenlijk in alle situaties, als je het niet ingewikkeld wilt maken. En wilt voorkomen dat mensen er iets van kunnen maken en/of denken
Hij heeft gelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Matt vindt het vreemd dat mensen zeggen dat ze trots op hem zijn. Wat doe ik hier waar mensen trots op kunnen zijn vraagt hij zich af. Hij neemt het compliment maar hij vindt het apart.
Is het toch ook? Het is nou niet wat je zegt een topprestatie.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Matt vindt het vreemd dat mensen zeggen dat ze trots op hem zijn. Wat doe ik hier waar mensen trots op kunnen zijn vraagt hij zich af. Hij neemt het compliment maar hij vindt het apart.
😂quote:Op maandag 24 maart 2025 18:05 schreef Ireth het volgende:
En ik maar denken, waarom post er nu niemand in de COS???![]()
Zit ik al een dik kwartier de SV te refreshen
The thrill is gonequote:Op maandag 24 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik bijna niet meer kijk zo tegen het einde aan... er hangt een rare sfeer, of eerder geen sfeer in het huis.
Doelde je hier op? (Misschien wel helemaal niet hoor, maar dat was het enige in de COS wat er evt naar zou verwijzen) :quote:
Ze hebben allemaal de pest aan elkaarquote:Op maandag 24 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik bijna niet meer kijk zo tegen het einde aan... er hangt een rare sfeer, of eerder geen sfeer in het huis.
Nee, Jolien wilde het diepste geheim van Mattie weten , dan zou zij hem ook haar geheim vertellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doelde je hier op? (Misschien wel helemaal niet hoor, maar dat was het enige in de COS wat er evt naar zou verwijzen) :
[ x ]
Zat ff terug te lezen in de COS of iemand dit was opgevallen maar las er dus niks over.
Jordy zei dus na het spel tegen Jolien ‘welk startnummer had jij gekozen?’. Jolien keek helemaal verbaasd en zei ‘ik hoefde helemaal geen startnummer te kiezen? ’. En toen realiseerde Jordy zich waarschijnlijk dat de productie ‘m voortrok (iig bij dit spel).
Of dat zo is moet blijken in de aflevering natuurlijk wanneer we het spel zien. Maar met de info die we nu hebben zou het ergens naar kunnen rieken.
die moesten ze inleverenquote:
begrijpelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 18:33 schreef Puzzie het volgende:
Mattie is bang om in een zwart gat te vallen als hij thuis is
[ afbeelding ]
Ah ja. Maar ging me dus om dit stukje beeld en niemand hier was dat dus blijkbaar opgevallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, Jolien wilde het diepste geheim van Mattie weten , dan zou zij hem ook haar geheim vertellen.
het heftigste wat ik me zo kan herinneren aan BB was Julie met Michelquote:Op maandag 24 maart 2025 18:36 schreef Ynti het volgende:
Nieuwe bewoners zouden van te voren een oud bewoner als buddie moeten krijgen.
Net als in wie is de mol. Dat de nieuwe mol, de mol van het voorgaande jaar mag spreken.
Het is misschien ook gewoon het spel. Maar ik vind die verbroken relaties en twijfels daarover best heftig.
Daar had ik het iig niet overquote:Op maandag 24 maart 2025 18:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja. Maar ging me dus om dit stukje beeld en niemand hier was dat dus blijkbaar opgevallen.
Ik vind het een nogal veelzeggend stukje beeld
tis nogal een aanname om er van uit te gaan dat Jordy dat toen dachtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doelde je hier op? (Misschien wel helemaal niet hoor, maar dat was het enige in de COS wat er evt naar zou verwijzen) :
[ x ]
Zat ff terug te lezen in de COS of iemand dit was opgevallen maar las er dus niks over.
Jordy zei dus na het spel tegen Jolien ‘welk startnummer had jij gekozen?’. Jolien keek helemaal verbaasd en zei ‘ik hoefde helemaal geen startnummer te kiezen? ’. En toen realiseerde Jordy zich waarschijnlijk dat de productie ‘m voortrok (iig bij dit spel).
Of dat zo is moet blijken in de aflevering natuurlijk wanneer we het spel zien. Maar met de info die we nu hebben zou het ergens naar kunnen rieken.
Nee dat weet ik haha. Achterhalen waar jij het over had was niet het hoofddoel van m’n postquote:
Michel vertelde toen dat hij dat de eerste week thuis heel erg had, dat het "alleen zijn" hem heel vreemd voelde.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
van constant mensen om je heen naar niks
gezien vond er niks vreemds aanquote:Op maandag 24 maart 2025 18:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik haha. Achterhalen waar jij het over had was niet het hoofddoel van m’n postwas misschien het enige wat erop kon wijzen dat toch iemand het had gezien.
Dat zal allemaal wel, maar je snapt best wat ik bedoel lijkt me. Je ziet wel dat hij iets zegt en de ander er totaal geen weet van heeft en daar naar vraagt en hij zich iets realiseert en vervolgens zwijgt.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis nogal een aanname om er van uit te gaan dat Jordy dat toen dacht
jouw bril is gekleurd omdat je aanneemt dat ik Jordy als winnaar of iets ziequote:Op maandag 24 maart 2025 18:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar je snapt best wat ik bedoel lijkt me. Je ziet wel dat hij iets zegt en de ander er totaal geen weet van heeft en daar naar vraagt en hij zich iets realiseert en vervolgens zwijgt.
Als dit over een andere bewoner ging had je wellicht wel ingestemd, ik weet de brillen zijn hier gekleurd.
Mijn bril is juist niet gekleurd. Maar goed. All good greybonezzzzquote:Op maandag 24 maart 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw bril is gekleurd omdat je aanneemt dat ik Jordy als winnaar of iets zie
van mij mogen Jordy en jane beide deze week naar huis
Zolang we het gesprek in de dbk niet hebben gezien/gehoord weten we ook niet in welke context het überhaupt gevraagd is. Dus vind het best veel gespeculeer.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ x ]
… kijk eens wat ik exáct onder dat dikgedrukte heb getyptquote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zolang we het gesprek in de dbk niet hebben gezien/gehoord weten we ook niet in welke context het überhaupt gevraagd is. Dus vind het best veel gespeculeer.
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:47 schreef Puzzie het volgende:
Awww : Mooie familie heb je Jane en jij bent ook een mooi mens.
Jane:' Jij ook he mattie
Dat heb ik gelezen, daar zeg jij:quote:Op maandag 24 maart 2025 18:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
… kijk eens wat ik exáct onder dat dikgedrukte heb getyptMensen lezen hier echt zeer selectief.
En ik zeg "gesprek in de dbk". Over lezen gesprokenquote:Of dat zo is moet blijken in de aflevering natuurlijk wanneer we het spel zien.
nee jij gooit wat hier in de COS met de vraag of mensen het hebben gezienquote:Op maandag 24 maart 2025 18:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
… kijk eens wat ik exáct onder dat dikgedrukte heb getyptMensen lezen hier echt zeer selectief.
Ik doelde natuurlijk op het geheel hierover en we hadden het over exact hetzelfde. Of dat nou in de dbk is nav het spel of het spel zelf maakt echt niks uit.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, daar zeg jij:
[..]
En ik zeg "gesprek in de dbk". Over lezen gesproken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |