Ik dacht dat dat andere nuon pakjes warenquote:Op maandag 24 maart 2025 15:04 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja vond het ook wel een beetje vreemd, maar misschien was het idd het pakje van Jordy zelf.
Ze hadden bij dat fitnessen allemaal zo'n soort pakje.
Ik? Vragen aan Matti? 😂quote:Op maandag 24 maart 2025 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is wel erg grote broek voor matti. En ze.hadden allemaal die pakjes toch. Gewoon vragen denk ik dan
quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat andere nuon pakjes waren
[..]
Ik? Vragen aan Matti? 😂
Als iemand zijn nummer heeft dan ga ik er over nadenken 😉
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.quote:
Goed gezien.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.
Lekker belangrijk eigenlijk...laat ze lekkerquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Goed gezien.
En zo is het al hele tijd, toch? Dan probeert Jolien hem een knuffel geven, maar beweegt hij niet en laat hij haar wat hangen zonder terug te knuffelen... Tal van voorbeelden van in oudere COSsen
Zijn lichaamstaal is duidelijk, maar ze walst er gewoon overheen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |