😂quote:Op maandag 24 maart 2025 18:05 schreef Ireth het volgende:
En ik maar denken, waarom post er nu niemand in de COS???![]()
Zit ik al een dik kwartier de SV te refreshen
The thrill is gonequote:Op maandag 24 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik bijna niet meer kijk zo tegen het einde aan... er hangt een rare sfeer, of eerder geen sfeer in het huis.
Doelde je hier op? (Misschien wel helemaal niet hoor, maar dat was het enige in de COS wat er evt naar zou verwijzen) :quote:
Ze hebben allemaal de pest aan elkaarquote:Op maandag 24 maart 2025 18:22 schreef Kinga het volgende:
Ik snap nu weer waarom ik bijna niet meer kijk zo tegen het einde aan... er hangt een rare sfeer, of eerder geen sfeer in het huis.
Nee, Jolien wilde het diepste geheim van Mattie weten , dan zou zij hem ook haar geheim vertellen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doelde je hier op? (Misschien wel helemaal niet hoor, maar dat was het enige in de COS wat er evt naar zou verwijzen) :
[ x ]
Zat ff terug te lezen in de COS of iemand dit was opgevallen maar las er dus niks over.
Jordy zei dus na het spel tegen Jolien ‘welk startnummer had jij gekozen?’. Jolien keek helemaal verbaasd en zei ‘ik hoefde helemaal geen startnummer te kiezen? ’. En toen realiseerde Jordy zich waarschijnlijk dat de productie ‘m voortrok (iig bij dit spel).
Of dat zo is moet blijken in de aflevering natuurlijk wanneer we het spel zien. Maar met de info die we nu hebben zou het ergens naar kunnen rieken.
die moesten ze inleverenquote:
begrijpelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 18:33 schreef Puzzie het volgende:
Mattie is bang om in een zwart gat te vallen als hij thuis is
[ afbeelding ]
Ah ja. Maar ging me dus om dit stukje beeld en niemand hier was dat dus blijkbaar opgevallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, Jolien wilde het diepste geheim van Mattie weten , dan zou zij hem ook haar geheim vertellen.
het heftigste wat ik me zo kan herinneren aan BB was Julie met Michelquote:Op maandag 24 maart 2025 18:36 schreef Ynti het volgende:
Nieuwe bewoners zouden van te voren een oud bewoner als buddie moeten krijgen.
Net als in wie is de mol. Dat de nieuwe mol, de mol van het voorgaande jaar mag spreken.
Het is misschien ook gewoon het spel. Maar ik vind die verbroken relaties en twijfels daarover best heftig.
Daar had ik het iig niet overquote:Op maandag 24 maart 2025 18:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja. Maar ging me dus om dit stukje beeld en niemand hier was dat dus blijkbaar opgevallen.
Ik vind het een nogal veelzeggend stukje beeld
tis nogal een aanname om er van uit te gaan dat Jordy dat toen dachtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doelde je hier op? (Misschien wel helemaal niet hoor, maar dat was het enige in de COS wat er evt naar zou verwijzen) :
[ x ]
Zat ff terug te lezen in de COS of iemand dit was opgevallen maar las er dus niks over.
Jordy zei dus na het spel tegen Jolien ‘welk startnummer had jij gekozen?’. Jolien keek helemaal verbaasd en zei ‘ik hoefde helemaal geen startnummer te kiezen? ’. En toen realiseerde Jordy zich waarschijnlijk dat de productie ‘m voortrok (iig bij dit spel).
Of dat zo is moet blijken in de aflevering natuurlijk wanneer we het spel zien. Maar met de info die we nu hebben zou het ergens naar kunnen rieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |