Ik oomquote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Jordy is een voorstander van alle 5 op de bank en dan nomineren
Dat denk ik ook. Dat zie je nu ook bewoners van vorig seizoen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat komt vast goed ,maar uiteraard gaat die band ook veranderen na BB , wat logisch is
Alle oud bewoners zien elkaar met een zekere regelmaat , leukquote:Op maandag 24 maart 2025 17:51 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat zie je nu ook bewoners van vorig seizoen.
De belgen zien elkaar vaker. En de nederlanders ook. Dan dat de belgen de nederlanders zien en andersom.
Afstand speelt toch een rol.
Het stelde ook weinig voorquote:Op maandag 24 maart 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
Jolien is nu al zo gewend om lang zonder Jeff te zijn dat ze niet in tranen komt
Hoe durf je dat te zeggen! Het was echte liefde hoor. Jolientje zei dat zelf elke dagquote:
Mja we zien het iddquote:Op maandag 24 maart 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe durf je dat te zeggen! Het was echte liefde hoor. Jolientje zei dat zelf elke dag
Soms is het beter om wat op afstand te blijven , en zeker in deze situatiequote:Op maandag 24 maart 2025 17:58 schreef Ynti het volgende:
Jolien is wel oprecht. Ik denk dat het Matti toch zo is, wat je er in wilt zien.
Sommige vrouwen zijn gewoon meer aanrakerig.
Andere niet.
Tuurlijk. Dat geldt eigenlijk in alle situaties, als je het niet ingewikkeld wilt maken. En wilt voorkomen dat mensen er iets van kunnen maken en/of denkenquote:Op maandag 24 maart 2025 17:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms is het beter om wat op afstand te blijven , en zeker in deze situatie
Mee eensquote:Op maandag 24 maart 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
Alles heeft gevolgen , of je het nou wel of niet zo meent of wel of niet leuk vindt
Dat idd!quote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef Ynti het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat geldt eigenlijk in alle situaties, als je het niet ingewikkeld wilt maken. En wilt voorkomen dat mensen er iets van kunnen maken en/of denken
Hij heeft gelijkquote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Matt vindt het vreemd dat mensen zeggen dat ze trots op hem zijn. Wat doe ik hier waar mensen trots op kunnen zijn vraagt hij zich af. Hij neemt het compliment maar hij vindt het apart.
Is het toch ook? Het is nou niet wat je zegt een topprestatie.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Matt vindt het vreemd dat mensen zeggen dat ze trots op hem zijn. Wat doe ik hier waar mensen trots op kunnen zijn vraagt hij zich af. Hij neemt het compliment maar hij vindt het apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |