het gebeurt nu toch op de streams? Dan mag daar toch commentaar op gegeven worden?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
Lekker belangrijk eigenlijk...laat ze lekker
Dan zie jij iets anders dan dat ik ziequote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat gedoe tussen jolien en mattie is sinds vorige week ook een ding in de uitzending. Daar laten ze het lijken dat sinds mattie niks van deb gehoord heeft, denkt dat hij vrijgezel is nu en helemaal hotel de botel is van jolien
Logisch, Mattie heeft een relatie.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wil het ook niet zo erg heb ik het gevoel, Ze moet zelf zijn benen opzij doen, hij maakt niet echt plaats voor haar.
Het is ontopic iddquote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Verder gebeurt er ook weinig, dus uitstekend onderwerp om commentaar op te geven
Ik heb de indruk dat Mattie nog wel met zijn hoofd bij Deb zit, hoe het nu dan ook is gelopen.quote:
Yep en de roddels en verzinsels van de Fans doen er nog een schepje bovenop, ze had in haar intro al gezegd dat ze ging flirten en houd van versieren, Iedereen gaat BB in met een bepaalde tactiek, en als dit die van haar is? misschien ook niet... dan kan dat, is het een slimme of een goede tactiek, dat moet blijken achteraf.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Dat gedoe tussen jolien en mattie is sinds vorige week ook een ding in de uitzending. Daar laten ze het lijken dat sinds mattie niks van deb gehoord heeft, denkt dat hij vrijgezel is nu en helemaal hotel de botel is van jolien
En gisteren begon hij nog heel subtiel over 'me-time'. Dat iedereen dat wel eens nodig heeft. Gewoon even alleen zitten met je gedachte. Maar de hint kwam niet aan. Ze zei dat zij dat niet nodig had en toen droop hij weer af.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Mattie nog wel met zijn hoofd bij Deb zit, hoe het nu dan ook is gelopen.
Jazeker, maar het heeft zo weinig zin om er elke keer iets groots van te maken, want het is er nu 1 xquote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
het gebeurt nu toch op de streams? Dan mag daar toch commentaar op gegeven worden?
het werkt kennelijk wel voor haar , zo heeft ze Jeff ook gekregen, ik zie haar nog kwijlend naar hem opkijken , verlangend naar een zoen en hij steeds verder terugtrekken , tot hij uiteindelijk toegafquote:Op maandag 24 maart 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn lichaamstaal is duidelijk, maar ze walst er gewoon overheen.
het is toch gewoon ontopic?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jazeker, maar het heeft zo weinig zin om er elke keer iets groots van te maken, want het is er nu 1 x
Temptation Brotherquote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep en de roddels en verzinsels van de Fans doen er nog een schepje bovenop, ze had in haar intro al gezegd dat ze ging flirten en houd van versieren, Iedereen gaat BB in met een bepaalde tactiek, en als dit die van haar is? misschien ook niet... dan kan dat, is het een slimme of een goede tactiek, dat moet blijken achteraf.
Ja met dat net voor het zoenen terug trekken heeft jef gezegd dst dat zijn truckje is om vrouwen hem te laten kussen. Dan kan hij zeggen: jij zoende mij eerst. Ik niet jou.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het werkt kennelijk wel voor haar , zo heeft ze Jeff ook gekregen, ik zie haar nog kwijlend naar hem opkijken , verlangend naar een zoen en hij steeds verder terugtrekken , tot hij uiteindelijk toegaf
Ze geeft ook gewoon niet op. Jammer dat er geen feestjes met genoeg drank zijn, dan zou ze er nog harder in gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het werkt kennelijk wel voor haar , zo heeft ze Jeff ook gekregen, ik zie haar nog kwijlend naar hem opkijken , verlangend naar een zoen en hij steeds verder terugtrekken , tot hij uiteindelijk toegaf
Ja dat zag ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 16:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En gisteren begon hij nog heel subtiel over 'me-time'. Dat iedereen dat wel eens nodig heeft. Gewoon even alleen zitten met je gedachte. Maar de hint kwam niet aan. Ze zei dat zij dat niet nodig had en toen droop hij weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |