dat hij “het wist” ging natuurlijk over dat er familie naar binnen was gekomen, en daar had hij inderdaad wéér gelijk inquote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
Ze lachen Jordy uit omdat hij met zekerheid wist dat het ging om de foute tekst. Hij wist zeker dat er laat de zon in je huid werd gezongen![]()
Ik wist het... ik wist het .... ik wist het....
Nee knul je wist niks. Je verzon het.
Nou dat dus!!!!!, mijn vrouw zit bij een verjaardag wel eens op schoot bij 1 van mijn vrienden, wij vinden dat heel normaal als het gebeurd in gekkigheid of ouwehoeren.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
lijkt ook wel alsof man en vrouw geen goeie vrienden van elkaar kunnen zijn ook met de dolletjes ook tussen elkaar
Moet ook gewoon kunnen. We leven niet meer in de jaren 60.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou dat dus!!!!!, mijn vrouw zit bij een verjaardag wel eens op schoot bij 1 van mijn vrienden, wij vinden dat heel normaal als het gebeurd in gekkigheid of ouwehoeren.
Eens kijken wat hij er van gaat bakkenquote:
Dit gaat alleen niet over jouw privé maar over dat van Mattie en zijn nu ex en over Jolienquote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou dat dus!!!!!, mijn vrouw zit bij een verjaardag wel eens op schoot bij 1 van mijn vrienden, wij vinden dat heel normaal als het gebeurd in gekkigheid of ouwehoeren.
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eens kijken wat hij er van gaat bakken
O jee BB weerMatt een persoon bestaat voor 70% uit water zit daar dan ook geen smaak aan, zegt BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |