Nee hoor, dat herrienummer van Pootje schalde vanmiddag ook tot ver voorbij de arena, tot groot ongenoegen van Janequote:Op maandag 24 maart 2025 19:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik luister helaas haast geen radio meer sinds ik niet meer werk![]()
en niet echt meer zelf alles kan schoonmaken dus die steen hahaha
maar ik ga kijken,
maar BB vondhem denk ook mee was de eerste vandaag die hij af liet spelen![]()
![]()
ja ok das waar die had ik al uit mijn geheugen gehaaldquote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hoor, dat herrienummer van Pootje schalde vanmiddag ook tot ver voorbij de arena, tot groot ongenoegen van Jane
Maar denkt Jane dat ook? Dat het 'misschien' uit is? Ik had gedacht dat ze dan dagen zou huilen.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
en over Jane en Axel
Jolien ziet niet wat Jane zou moeten hebben gedaan wat maakt dat Jorda het uit heeft gemaakt( waarschijnlijk)
Ja dat denkt zequote:Op maandag 24 maart 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar denkt Jane dat ook? Dat het misschien uit is? Ik had gedacht dat ze dan dagen zou huilen.
ik vang hem wel op hahhaquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef Ynti het volgende:
[..]
Moeten we binnenkort toch maar met Matti gaan bellen
net zoals in seizoen met Jill wakker worden met muziekquote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
Sharice ik lach me kapot als BB het morgen vroeg afspeelt in de suite
denk echt niet dat die andere beide nou echt alleen laten staan mochten 1 van de 2 vertrekken ondanks dat hun nu ook niet eens toenadering zoekenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef Ynti het volgende:
Sharice hoopt dat als zij of Jane mag blijven volgende week, dat ze aan mogen sluiten bij het kartel.
Jane heeft daar geen behoefte aan, maar snapt dat Sharice dat wel nodig heeft.
Sharice zegt: maar anders ben je wel echt alleen.
Ze zetten zichzelf ook wel apart van het kartel. Ze doen niet veel moeite om erbij te komen.
wat waren de gevolgen?quote:
ja dat begreep ikquote:
na influisteren van Jolien en de andere schreeuwenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Flowers ... Jane weet het goed te raden.
ja wat de gevolgen dan zouden wezen na BB hahaquote:
En de persoonlijke gesprekjes die ze eerder met elkaar hadden verbinden hopelijk ook wat meerquote:Op maandag 24 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Wat muziek al kan doen voor de onderlinge sfeer...
ik had zelfs een TT er naar vernoemd, maar de sfeer werd er niet beter opquote:Op maandag 24 maart 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
Wat muziek al kan doen voor de onderlinge sfeer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |