Zit ook met verbazing te luisteren hoe Jordy nu Jolien even zwart praat bij Matteus. Gisteren precies net zo'n gesprek met Jolien maar dan over Matteus.quote:
Jolien is boos, want Mattie heeft de warme chocomel koud laten wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 21:37 schreef mazaru het volgende:
Goh Jolien ligt niet bij Mattheus.
[ afbeelding ]
En Jolien zat gisteren braaf ja te knikken net zoals Mattheus nu ook doet. Twee meningloze meelopersquote:Op maandag 24 maart 2025 22:03 schreef anine het volgende:
[..]
Zit ook met verbazing te luisteren hoe Jordy nu Jolien even zwart praat bij Matteus. Gisteren precies net zo'n gesprek met Jolien maar dan over Matteus.
quote:Op maandag 24 maart 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien is boos, want Mattie heeft de warme chocomel koud laten worden
Echt waar.
Niks zwart makenquote:Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef kater1 het volgende:
Jordy verteld Matti waar irritaties van medebewoners naar hem toe komen. Over zijn snelle afgeleid zijn. Prioriteiten stellen. Mooi gesprek.
Jolien wil alle aandacht. Daar draait het om.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef Hznootje het volgende:
Ah het blijkt dat Jolien boos naar bed is gegaan. Jordy spreekt Mattheus aan op het feit dat hij steeds weg gaat als ze met z’n drieën zitten. Jolien had chocomelk gemaakt, en Mattheus had op dat moment een gesprek met Sharice.
Dus heeft niet zijn choco opgedronken met Jordy en Jolien. Jordy snapt hoe dat werkt bij Mattheus; hij vergeet alles wat niet belangrijk is.
Persoonlijk denk ik dat het bij Jolien met name om de aandacht gaat..maar goed dat is mijn gedachte
Maar niet uit naam van zichzelf, met name uit naam van Jolien, want hij snapt helemaal hoe mattie in elkaar zit, Jolien niet. En het is te kinderachtig voor woorden hoor, waar ze zich druk om maakt, maar ja, dat is jolien. Gisteren heeft Jirdy dit bij Jolien aan zitten wakkeren.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:05 schreef Linnied het volgende:
Ik vind niet dat hij jolien zwart praat. Het is meer mattheus aanspreken op z'n gedrag.
Op maandag 24 maart 2025 22:06 schreef kater1 het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |