SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een echte mango... dus ik pak een perenijsje uit mn vriesdiep
uiteraard mag jij een perenijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentje
doen we aan ijsjesruilen
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thepopverse.c(...)jones-amazon-shivers
SHUT UP AND TAKE MY MONEY
Oftewel waarom ik geen Kobo neem.
Ja ik zou een kobo kunnen nemen en alles illegaal kunnen downloaden, dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
wat vervelend voor jequote:
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
Als ik de baas zou zijn van het journaal zou er een rigoureuze wettelijke scheiding komen tussen mediadistributie en mediacreatie. Dat zou zoveel fixen, voor streamingdiensten, boeken, games, en in mindere mate muziek.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
gafferquote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilde appel gaan eten. Snij de appel doormidden. Is heel de binnenkant bruin.
main reason waarom ik geen streaming abo's hebquote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doen
Ja, die heb ik dus ook maar gelijk in de afvalbak gegooid.quote:
Was ik ook nog niet van plan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
ik wel maar allemaal family abo'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
main reason waarom ik geen streaming abo's heb
Hier eerder vandaag ookquote:
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staatquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staat
ik roep tegen google dat ik mijn telefoon kwijt ben en dan gaat mijn telefoon geluid makenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het zo'n uitkomst dat ik met mijn horloge mijn telefoon ksn zoeken
weigerenquote:
Ik heb eerder eens gelezen dat dat Saharastof erg vruchtbaar is. En dat er hele ladingen daarvan naar het Amazonegebied zweeft en dat dat de reden is dat er daar überhaupt zo'n weelderige jungle isquote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
oh, dat doe ik ook niet maar volg ook niet wat er allemaal speeltquote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staat
Oke okequote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
weigeren
wil niet zeggen dat ik niet weet hoe
Goed om te weten mocht hier over 9 maanden een geboortegolf zijn in de KSC.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eerder eens gelezen dat dat Saharastof erg vruchtbaar is. En dat er hele ladingen daarvan naar het Amazonegebied zweeft en dat dat de reden is dat er daar überhaupt zo'n weelderige jungle is
Ja ik kan op mijn horloge dus zoek telefoon aanvinken en dan maakt mijn telefoon ook lawaaiquote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik roep tegen google dat ik mijn telefoon kwijt ben en dan gaat mijn telefoon geluid maken
Ik wilde nog niks zeggen, maar....quote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten mocht hier over 9 maanden een geboortegolf zijn in de KSC.
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mesquote:Maandagochtend stelde deze nieuwssite opnieuw de vraag of het hier niet om een grap ging. De woordvoerder zei daarop: ‘helaas niet’ en dat aan diegene ‘verzekerd was dat het geen grap is’.
Daarop vraagt deze site of burgemeester Bert Wijbenga zelf een (telefonisch) interview wilde geven over de brief aan het café. Even later geeft de gemeente Vlaardingen toch toe dat het in dit geval om een grap gaat. Met het verzoek of het AD het nog even voor zich wil houden.
Zo is het volgens de gemeente de aanloop naar een persconferentie op 1 april, over de al een tijd lopende campagne in de strijd tegen wapenbezit onder jongeren. Zowel de café-eigenaar als de lokale omroep Twee zaten ook in het complot.
Maandagmiddag verstuurt de gemeente Vlaardingen een persbericht waarin burgemeester Bert Wijbenga spijt betuigt. ,,Deze actie heeft tot veel verontwaardiging geleid, het spijt de burgemeester van Vlaardingen dat we mensen op het verkeerde been hebben gezet.”
dan heeft iedereen vies liggen doen met het zandquote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 1 APRILquote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mes
Al besproken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mes
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
Met het verzoek of het AD het nog even voor zich wil houden.
RUSTIG JIJ.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 1 APRIL
WAT IS DAT VOOR GRAP
WIE BEDENKT DIT
DIT LOOPT UIT DE HAND
Allemaal weelderige ksc baby'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gefeliciteerd kerel!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde nog niks zeggen, maar....
nouquote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand gaat hele topics teruglezen.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@Haags hoor je dit?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel!Als ik iemand in deze SC zou moeten aanwijzen als goede vader dan ben jij het wel.
dat doe ik idd ook niet in F1quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZAL JOU EENS PAKKEN.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOM DAN
PAK ME DAN
NANANANA KAN ME TOCH NIET PAKKKEEEEN![]()
![]()
Moet jij niet modden in F1 ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Is het nog steeds al besproken
Nee joh, is gebbetje. Loka wil het voorlopig bij 1 houden. Vond de zwangerschap erg zwaar vallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel!Als ik iemand in deze SC zou moeten aanwijzen als goede vader dan ben jij het wel.
Je moet het meer zien als toverstof die fungeert als stimulans in een bepaald biologisch proces.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan heeft iedereen vies liggen doen met het zand
Iedereen staat in de pits.quote:
Vaak stroomstoring gehad daar.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend van me liet weten dat ze een 4de kind verwachten.
Oef.
of veel saharazandquote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaak stroomstoring gehad daar.
Is ook echt wel een uitputtingsslag voor vrouwen denk ik. En fijn dat het beter gaat naarmate dochter wat ouder wordt. Ga er maar aanstaan om uiting te geven aan je emoties als je nauwelijks kan praten. Komt ooit allemaal goed, maar tot die tijd is gewoon hard werken, denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, is gebbetje. Loka wil het voorlopig bij 1 houden. Vond de zwangerschap erg zwaar vallen.
Al begint ze een beetje bij te draaien nu dochter wat ouder is en zich het meeste van de tijd normaal gedraagt. Toen ze jong was, was het erg zwaar. Niet slapen, woede aanvallen etc.
Stuift lekker ja.quote:
Als je het toch van te voren verwacht, kan je ook als het eenmaal komt gewoon doen alsof je niet thuis bent.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend van me liet weten dat ze een 4de kind verwachten.
Oef.
Het gekke is, we denken nog steeds dat hij gay is.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaak stroomstoring gehad daar.
Komt ook gewoon zaad uit toch?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gekke is, we denken nog steeds dat hij gay is.
Dan is dit wel een HELE goede cover.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestellen bij DHL, dan kiepen ze het in een kliko.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het toch van te voren verwacht, kan je ook als het eenmaal komt gewoon doen alsof je niet thuis bent.
Hoezoquote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handtasje geeft veel weg.quote:
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vondquote:
Sommige mensen hebben gewoon zoiets over zich.quote:
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon zoiets over zich.
Al vanaf dat we 8 zijn, haha.
Hmm, klinkt maar saai.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als toverstof die fungeert als stimulans in een bepaald biologisch proces.
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet wetenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handtasje geeft veel weg.
Nee, komt door het handtasje. Alle homoseksuelen zijn flamboyante shemales.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt maar saai.
[..]
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet weten
Na al die jaren hou ik nog steeds van hem. Uit het oog, maar niet uit het hart.quote:
Snotver wat slechtquote:Op maandag 24 maart 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vond
https://www.instagram.com/p/DARRsGOoIRk/![]()
A big fan!!!
Oh fuck. We zijn verdoemd. Deze mensen mogen ook gewoon stemmen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vond
https://www.instagram.com/p/DARRsGOoIRk/![]()
A big fan!!!
Hapquote:Op maandag 24 maart 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt maar saai.
[..]
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet weten
We zijn allang verdoemd. Ik doe mijn best om Cthulhu wakker te maken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh fuck. We zijn verdoemd. Deze mensen mogen ook gewoon stemmen.
ik vind het verwarrend wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, komt door het handtasje. Alle homoseksuelen zijn flamboyante shemales.
quote:
de meeste mensen denken/zeggen/doen wel eens tering domme dingen, als dat niet meer mag dan zou ik iedereen zn stem afpakkenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh fuck. We zijn verdoemd. Deze mensen mogen ook gewoon stemmen.
Soms zou je bijna denken dat dat misschien maar beter is. Bijna.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste mensen denken/zeggen/doen wel eens tering domme dingen, als dat niet meer mag dan zou ik iedereen zn stem afpakken
1 april, gay met een handtasje in je bil.quote:
Als in een oligarchie of een technocratie?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zou je bijna denken dat dat misschien maar beter is. Bijna.
Ik ben opzich wel voorstander dat iedereen mag stemmen, het jammere (voor mij) is alleen dat mensen met een wat lager iq vaker rechts stemmen dan linksquote:Op maandag 24 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zou je bijna denken dat dat misschien maar beter is. Bijna.
De wereld vandaag de dag is zo verwarrend dat ik eigenlijk al had verwacht dat de aarde zich zou identificeren als plat.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het verwarrend worden
[..]![]()
[..]
de meeste mensen denken/zeggen/doen wel eens tering domme dingen, als dat niet meer mag dan zou ik iedereen zn stem afpakken
Romeinen wisten wel wat vermaak was.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in een oligarchie of een technocratie?
Of misschien meer het oude Romeinse dictatorschap?
Ze wisten ook wat silphium was, dat uit gestorven is. Eeuwig zonde!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Romeinen wisten wel wat vermaak was.
moet je grote bil hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 april, gay met een handtasje in je bil.
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld vandaag de dag is zo verwarrend dat ik eigenlijk al had verwacht dat de aarde zich zou identificeren als plat.
Een competente en welwillende dictator zou misschien nog wel het beste uitpakken. In de praktijk een onmogelijk iets op de lange termijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in een oligarchie of een technocratie?
Of misschien meer het oude Romeinse dictatorschap?
Dat was vroeger lang niet altijd het geval. Ik denk dat links wel vandaag de dag een probleem heeft met een connectie te maken met bepaalde lagen van de samenleving.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben opzich wel voorstander dat iedereen mag stemmen, het jammere (voor mij) is alleen dat mensen met een wat lager iq vaker rechts stemmen dan links![]()
Heb daar ook weleens aan gedacht, maar de titel is dusdanig beschadigd geraakt dat vermoedelijk een zeer groot deel van de bevolking al in de paniekstand schiet voordat er ook maar 1 ding besloten is.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een competente en welwillende dictator zou misschien nog wel het beste uitpakken. In de praktijk een onmogelijk iets op de lange termijn natuurlijk.
Dus, democratie: we doen het er maar mee, want het alternatief is waarschijnlijk erger.
Geef de linksen maar weer de schuldquote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was vroeger lang niet altijd het geval. Ik denk dat links wel vandaag de dag een probleem heeft met een connectie te maken met bepaalde lagen van de samenleving.
Nou ja, competent betekent ook dat je de juiste mensen in de juiste posities weet te plaatsen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb daar ook weleens aan gedacht, maar de titel is dusdanig beschadigd geraakt dat vermoedelijk een zeer groot deel van de bevolking al in de paniekstand schiet voordat er ook maar 1 ding besloten is.
Los van het feit dat ik denk dat de huidige samenleving dusdanig ingewikkeld is dat iemand vinden die echt competent is over de hele linie ondoenlijk is.
Dat zeg je heel heel heel lief. Lol.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was vroeger lang niet altijd het geval. Ik denk dat links wel vandaag de dag een probleem heeft met een connectie te maken met bepaalde lagen van de samenleving.
Jeweet toch. Alles is altijd de schuld van links.quote:
Belangrijk voor jou persoonlijk of belangrijk voor werk? In het laatste geval jammer dan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik word met de minuut gefrustreerder![]()
er is woensdag iets belangrijks gaande, nog niet alle shit is geregeld. Ik weet niet wat ik moet doen, ik word van kastje naar de muur gestuurd en ik ben morgen vrij
![]()
![]()
![]()
. Ik probeer mensen te bereiken om shit over te dragen, dat lukt ook niet.
ALKJAKLAJLKAJALKAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben ook heel lief.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je heel heel heel lief. Lol.
Ongelofelijk dat ze het na de jaren 90 zo enorm hebben verpest voor zichzelf.
Kop uit het raam steken dan maar?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor allemaal sirenes buiten maar p2000 geeft niks aan
Dat ze het raam opendoet en dan de megafoon pas hoort die haar sommeert om naar buiten te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kop uit het raam steken dan maar?
klaag ze aanquote:Op maandag 24 maart 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoor allemaal sirenes buiten maar p2000 geeft niks aan
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik word met de minuut gefrustreerder![]()
er is woensdag iets belangrijks gaande, nog niet alle shit is geregeld. Ik weet niet wat ik moet doen, ik word van kastje naar de muur gestuurd en ik ben morgen vrij
![]()
![]()
![]()
. Ik probeer mensen te bereiken om shit over te dragen, dat lukt ook niet.
ALKJAKLAJLKAJALKAAAAAAAAAAAAAAAA
Nee, maar ik zou wel pleiten voor een aanscherping van je begrijpend lezen competenties.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zijn bradders nou hier letterlijk aan het pleiten voor dictatuurschap? lol.
Alles beter dan dictatorschap aanhangen maat.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel pleiten voor een aanscherping van je begrijpend lezen competenties.
Wat niemand hier doet.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles beter dan dictatorschap aanhangen maat.
Dat is mooi.quote:
Was dit de periode dat ze de stufi af gingen schaffen? Toen stemden veel studenten D66quote:Op maandag 24 maart 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jeweet toch. Alles is altijd de schuld van links.
Het meest rechtste dat ik ooit gestemd heb trouwens was D66, en zoals het iedere D66 stemmer betaamt had ik daar meteen na de verkiezingen eigenlijk alweer spijt van.
Werk maar werk gaat om het leven van mensjesquote:Op maandag 24 maart 2025 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Belangrijk voor jou persoonlijk of belangrijk voor werk? In het laatste geval jammer dan.
Niet dat ik dat zelf zou kunnen. Maar. Toch.
quote:Op maandag 24 maart 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dit de periode dat ze de stufi af gingen schaffen? Toen stemden veel studenten D66
Oke, ja dan snap ik het zeker wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werk maar werk gaat om het leven van mensjes
Zeg maar jij die problemen had met onduidelijkheid van school en ik ben dan docent en ik weet dat ik je kan helpen OF je ontzettend in de shit kan laten zitten en jij (de student) kan daar echt al helemaal niks aan doen. Dat geeft me zo'n kutgevoel
200.000 goeie genade.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie cashgrab. Echt zeer mooi. Onder de indruk!
[ x ]
Wanneer komt die nieuwe final destination nou danquote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Goddomme wat is die nieuwe website van Pathé irritant.
Ik keek laatst even en was er ook geen fan van.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
Goddomme wat is die nieuwe website van Pathé irritant.
Ja rustagh, zal nog wel even duren.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer komt die nieuwe final destination nou dan
Oke okequote:Op maandag 24 maart 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja rustagh, zal nog wel even duren.
Anders klikte je op een film en zag je alle tijden van de hele week. Dan kon ik in één oogopslag bepalen wanneer ik hem het beste kon gaan kijken. Nu moet ik voor zover ik snap elke dag los aanklikken.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik keek laatst even en was er ook geen fan van.
lekker de open haard aanquote:Op maandag 24 maart 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog even een rondje buiten gedaan. 10.154 nu, vind het wel mooi. Het was koud. Aanzienlijk kouder dan vanochtend vroeg. Morgen weer jas aan denk ik maar
Oh ja wat gebeurde daar?!!?!?!quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke, ja dan snap ik het zeker wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Die Jurassic World ga ik wel zien ja.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
En nieuwe Jurassic World en nog een nieuwe Scary Movie dit jaar. Ik ga alvast voor de bioscoop liggen.
Ook nog een nieuwe Saw?
Als je naar Pathe gaat: bij Kruidvat kun je goedkoper kaartjes kopen nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:42 schreef Ama het volgende:
En nieuwe Jurassic World en nog een nieuwe Scary Movie dit jaar. Ik ga alvast voor de bioscoop liggen.
Ook nog een nieuwe Saw?Ja dus.
Ben bang dat ik niemand zo gek krijg.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Jurassic World ga ik wel zien ja.
Ook voor dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je naar Pathe gaat: bij Kruidvat kun je goedkoper kaartjes kopen nu.
Mijn vriendin heeft dezelfde smaak als ik in filmsquote:
Ja heb ik weinig aan nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dezelfde smaak als ik in films
Nouja, 90%.
bizonkit er opquote:Op maandag 24 maart 2025 17:43 schreef drakin het volgende:
Lekker bakje koffie gezet, loopt de koffie langzaam uit mijn mok
Wou je met mij gaan?quote:
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering. D66 stemde voor afschaffing. Iedereen boos. Einde.quote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Nou zegquote:
Ja als ik daar op zou moeten filteren voor relatiemateriaal kan ik maar beter meteen stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dezelfde smaak als ik in films
Nouja, 90%.
👀quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon lekker alleen gaan. Krijg je niks van.
Kan bevestigen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon lekker alleen gaan. Krijg je niks van.
er zit echt een gat aan de binnenkant, overgegoten in een andere mokquote:
Ik heb thuis ook nog een tv en streamingdiensten.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ja misschien doorligplekken als je overdrijft.
dan maar op zn grieks... gooi maar in de tuinquote:Op maandag 24 maart 2025 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
er zit echt een gat aan de binnenkant, overgegoten in een andere mok
Zou je dat niet bij de politie melden? Ik wel. Met een beetje pech zijn het valse biljetten of bij een plofkraak buitgemaakt o.i.d.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
Passagier vindt tas met 15.000 euro in Duitse trein
als ik dat zou viden zou dat echt niet in de krant komen.
Ben hier echt te braaf voor. Als het nou 1 briefje van 20 is ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
Passagier vindt tas met 15.000 euro in Duitse trein
als ik dat zou viden zou dat echt niet in de krant komen.
mwa ja waarschijnlijk wel maar dat wil ik niet toegeven.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je dat niet bij de politie melden? Ik wel. Met een beetje pech zijn het valse biljetten of bij een plofkraak buitgemaakt o.i.d.
Ik heb het al op.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maar op zn grieks... gooi maar in de tuin
ik bedoelde de mok de tuin inquote:Op maandag 24 maart 2025 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het al op.
Wel voorzichtig gedronken anders komt het er zo pijnlijk weer uit als er een stukje mok nog in zit
Een geverfde mok?quote:
een mooie mozaïken border enzoquote:Op maandag 24 maart 2025 17:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Een geverfde mok?
En met al mijn verloren mokken zou dat een halve tuin intussen zijn
Dat lijkt me wel mooiquote:
nee ik ben de ideeënpot... geen klus of hobbypotquote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi, kom je helpen?
We flikkeren allemaal wel een mok neer.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi, kom je helpen?
NEIN KEIN STOK ON ZE EITEMZquote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem moet ik altijd een beetje lachen om alle spelfouten op een (Duitse, maar in dit geval Engelstalige) site waar ik vaak fotospullen bestel.
Zover was ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik ben de ideeënpot... geen klus of hobbypot
Ik zou denken dat het een phishing website is, zo slechtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem moet ik altijd een beetje lachen om alle spelfouten op een (Duitse, maar in dit geval Engelstalige) site waar ik vaak fotospullen bestel.
Ik ben een sukkel, want dat is een envelop met 10 vellen fotopapier van 50x60. Die zat al een paar dagen in m'n mandje en nu is hij niet meer op voorraad.quote:
Yayquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Omg, alles lijkt ineens in het laatste half uurtje toch nog goed te komen. Wat gebeurt hier
Amaiquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een sukkel, want dat is een envelop met 10 vellen fotopapier van 50x60. Die zat al een paar dagen in m'n mandje en nu is hij niet meer op voorraad.
Prijs is ook om te janken trouwens. 105 euro
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Omg, alles lijkt ineens in het laatste half uurtje toch nog goed te komen. Wat gebeurt hier
Je zou gewoon 40 x 50 doen klapharkquote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een sukkel, want dat is een envelop met 10 vellen fotopapier van 50x60. Die zat al een paar dagen in m'n mandje en nu is hij niet meer op voorraad.
quote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heueheuehue?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
Eerste Robbie verslag:
Hij houdt het lang vol de eerste ronde. Hij gaat zorgvuldig alles af. Heb wel al 2x een hele lading lange haren weg moeten halen die om de borstels zaten gedraaid
En het bakje zat net ook al vol.
Vermoedelijk omdat Wim het niet meer zo goed deed ligt er nu meer dan anders
1 plekje ontdekt waar ie zichzelf vastreed, dus daar moet ik ff wat op verzinnen. Maar ben tot nu toe niet ontevreden
quote:
Bizar he, en dit is een bekende, grote site binnen het analoge wereldje, uit Berlijn. Bestaan al jaaaaaaren. En dan dit soort fouten.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het een phishing website is, zo slecht
Nee dat was jouw oplossing, maar dat was niet ingewikkeld genoegquote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou gewoon 40 x 50 doen klaphark
Ik weet dat ik een beetje stoffig ben, maarquote:
Oh mooi. Nou.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was jouw oplossing, maar dat was niet ingewikkeld genoeg
Oh, misschien is de minder ingewikkelde optie wel een goede oefening om met @:crack_ te kunnen zuipen
Kleine stapjes
Goed verhaal weerquote:
Gemixt. Was wat gestresst en vergat ter plekke wat dingen. Ze waren ook wat info vergeten uit te delen. Maar als dit hem niet wordt, haal ik de herkansing zeker wel want het viel verder mee.quote:
Is dit in Binnenmuseum van het Zuiderzeemuseum?quote:
Oh, dus een beetje meh maar ook wel oke dus?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gemixt. Was wat gestresst en vergat ter plekke wat dingen. Ze waren ook wat info vergeten uit te delen. Maar als dit hem niet wordt, haal ik de herkansing zeker wel want het viel verder mee.
We duimenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gemixt. Was wat gestresst en vergat ter plekke wat dingen. Ze waren ook wat info vergeten uit te delen. Maar als dit hem niet wordt, haal ik de herkansing zeker wel want het viel verder mee.
Ik zocht tegeltjesberg en kwam dit tegenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit in Binnenmuseum van het Zuiderzeemuseum?
Ja ik heb nooit zo veel te melden eigenlijkquote:
Ook even op tegeltjesberg gezochtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht tegeltjesberg en kwam dit tegen
Ik dacht het al te herkennenquote:Een paar dagen geleden was ik in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen en daarover was ik nog niet ‘uitverteld’. Als eerste bezocht ik het ‘Binnenmuseum’ wat bestaat uit een paar met elkaar verbonden oude huizen.
Yep.quote:
Ik ga van het weekend even checken of de vergroter dit aankan, want ik moet er een andere lenshouder op zetten als ik zo groot wil printen. Als dat er niet is ga ik heroverwegen of 40x50 misschien redelijker is.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou gewoon 40 x 50 doen klaphark
Ik wacht geduldig op het volgende gevonden muntje of travelsnackquote:Op maandag 24 maart 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit zo veel te melden eigenlijk
Worstkaas scenario was dat ik naar het vel keek en alles net zo goed in het Chinees had kunnen zijn. Maar dat viel dus mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus een beetje meh maar ook wel oke dus?
Eerst even die nieuwe lenshouder kopen. Oh alleen nog maar uit Hong Kong leverbaar voor ¤ 364quote:Op maandag 24 maart 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yep.
20x25 papiertjes zijn gelukkig wel wat goedkoper. 115 euro voor 100 stuks.
[..]
Ik ga van het weekend even checken of de vergroter dit aankan, want ik moet er een andere lenshouder op zetten als ik zo groot wil printen. Als dat er niet is ga ik heroverwegen of 40x50 misschien redelijker is.
30 euro. Niet meer nieuw leverbaar, maar wel nog te vinden.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst even die nieuwe lenshouder kopen. Oh alleen nog maar uit Hong Kong leverbaar voor ¤ 364
Ik moet morgen o.a. een vulling laten vervangen en de standaard riedel weer.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tandartsrekening binnen. De schade valt mee. 140.
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worstkaas scenario was dat ik naar het vel keek en alles net zo goed in het Chinees had kunnen zijn. Maar dat viel dus mee.
Hopelijk een beetje snel dan.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Binnen een paar weken maar het is niet consistent.
grappig datquote:Op maandag 24 maart 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook even op tegeltjesberg gezocht
https://www.tweedehandswerk.nl/gebroken-tegeltjes
[..]
Ik dacht het al te herkennen
Ahja, dat altijd frustrerende wachtenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Binnen een paar weken maar het is niet consistent.
Het was net gewoon koud buitenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Rooie zonsaharastof. Breng dan minstens ook die saharawarmte maar mee
Nou dat mag wel een beetje geleidelijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Rooie zonsaharastof. Breng dan minstens ook die saharawarmte maar mee
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerder op de dag zat ik nog gewoon buitenquote:
Meestal wel. Maar dit kwartaal had ik teveel stress om teveel dingen om me echt goed voor te kunnen bereiden. Inmiddels gaat het wel beter. Maar de tentamens waren nog even confronterend.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?![]()
Oh dat was ikquote:Op maandag 24 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?![]()
Welke?quote:
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat iedereen in de straat mee wil genieten van hun muziek in de auto. Ga weg.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, periode 2, toen ik mild teleurgesteld was toen ik een 8,4 kreeg voor een tentamen. Goede tijden.
Je bent veel te streng voor jezelf.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, periode 2, toen ik mild teleurgesteld was toen ik een 8,4 kreeg voor een tentamen. Goede tijden.
En praat gewoon Nederlandsquote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.
En heb je al geprobeerd daar eens naar te luisteren?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wat de psycholoog ook steeds blijft zeggen.
Wow misschien moet ik ook psycholoog worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wat de psycholoog ook steeds blijft zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 24 maart 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moet je niet zeggen op spoorlijn Emmen - Zwolle.
-knikt ja-quote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt ja
Komt natuurlijk door de bussen naar Ter Apel
Gewoon mee gaan praten met speakerbellers. Als ik alles moet horen dan hoor ik er kennelijk bij.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Vooral in de trein lijken mensen geen manieren te kennen ben ik achter gekomen de laatste jaren.
Ja hoor. Het geloven gaat alleen wat lastiger. Maar ik werk aan dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En heb je al geprobeerd daar eens naar te luisteren?
Ligt aan mijn mood.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mee gaan praten met speakerbellers. Als ik alles moet horen dan hoor ik er kennelijk bij.
Vooral datquote:
Mehh, wel fijn dat het weer wat beter gaatquote:Op maandag 24 maart 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dit kwartaal had ik teveel stress om teveel dingen om me echt goed voor te kunnen bereiden. Inmiddels gaat het wel beter. Maar de tentamens waren nog even confronterend.
Samequote:
zou wel willen ..quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:03 schreef mschol het volgende:
mag nog niet, want eerst avondeten en ik wil niet om 2 uur wakker zijn
Welke studie was dat?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één keer een tentamen gehad waar ik echt heeel hard voor had geleerd en ik had echt geen idee waar de vragen over gingen. Wist uberhaupt niet wat ze van me wilde![]()
toen heb ik die studie maar opgezegd
Ik zou ook wel willen. Maar om 2 uur al wakker worden, is ook niet een fijn vooruitzicht.quote:
Chillquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef mschol het volgende:
ik heb altijd braaf voor dingen geleerd, volgens mij nooit echt gestressed om een cijfer, misschien wel voor examens enzo
ik had aan bepaalde vakken, vooral op middelbare, een hekel, daar deed ik op een gegeven moment ook mn best niet meer voor en dat leverde nogwel eens tirades van docenten opquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had een hekel aan school maar dat had andere redenen. Daarom ook mindere cijfers gehaald
nee, daarom altijd laat naar bed.. anders teringvroeg wakker..quote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen. Maar om 2 uur al wakker worden, is ook niet een fijn vooruitzicht.
ik heb een vaste baan en een eigen huis, das al beter dan menig persoon.. dus mag niet klagenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij is het ondanks alles ook best goed gekomen uiteindelijk
Slaap je echt zo kort dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, daarom altijd laat naar bed.. anders teringvroeg wakker..
Food technologyquote:
dit was voor mij juist de reden om school goed te doen, WANT FUCK JULLIEquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had een hekel aan school maar dat had andere redenen. Daarom ook mindere cijfers gehaald
Oh damnquote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
uur of 5-6 ja
en afgelopen paar dagen eerder 4,5 uur
Lastig. Was dat niet goed duidelijk gemaakt bij het inschrijven? Wat de gewenste of geëiste niveaus waren?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Food technology
Ik heb alleen scheikunde en natuurkunde op vmbo niveau gehad, dit was echt niet te doen. En wiskunde alleen versneld gehad. Het was echt kut om te merken dat sommige dingen de basis was voor mensen, en ik dacht echt 'HELP'
Dat had ik al bij pipetten. Iedereen aan de slag, ik had nog nooit zo'n ding aangeraakt![]()
Nogal een stap zeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat in de tweede, op het vmbo, theoretisch kader ofzo. Eén dag voor de herfstvakantie moest/ging ik naar een andere school, van de tweede terug naar de eerste. Van theoretisch naar vmbo basis
Geen idee, er was geen vereiste in profiel. En gok dat de meeste mensen op de uni niet van vmbo afkomen en dus wat meer kennis hebben van bepaalde vakken dan ikquote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lastig. Was dat niet goed duidelijk gemaakt bij het inschrijven? Wat de gewenste of geëiste niveaus waren?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal een stap zeg.
Was vast niet eenvoudig, sociaal gezien?
2 niveaus terug, nieuwe groep. Die groep heeft net de norming en storming gehad, en jij komt daar als buitenstaander bij. Vragen over waarom je afstroomt etc.quote:
*vermijdt achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Morgen komt de trailer van Final Destination. @:cherrylips
crackaliciousnessquote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, er was geen vereiste in profiel. En gok dat de meeste mensen op de uni niet van vmbo afkomen en dus wat meer kennis hebben van bepaalde vakken dan ik
*rijd een auto je van achter aan en tikt je zo in de ronde waardoor je onder een andere vrachtwagen komtquote:Op maandag 24 maart 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*vermijdt achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden.
Ik was me ervan bewust, maar of dat nou heel veel uitmaakte..quote:Op maandag 24 maart 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mehh, wel fijn dat het weer wat beter gaaten hopen dat je ze hebt gehaald zodat je die meuk neit nog keer hoeft te doen
[..]
Sameik had redelijk snel door dat dit was hoe het bij mij werkte, dat scheelde wel iets
bij jou?
BOSTIJGERINquote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was me ervan bewust, maar of dat nou heel veel uitmaakte..
bonenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijst, bonen, soep, water, crackers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |