Eerder op de dag zat ik nog gewoon buitenquote:
Meestal wel. Maar dit kwartaal had ik teveel stress om teveel dingen om me echt goed voor te kunnen bereiden. Inmiddels gaat het wel beter. Maar de tentamens waren nog even confronterend.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?![]()
Oh dat was ikquote:Op maandag 24 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?![]()
Welke?quote:
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat iedereen in de straat mee wil genieten van hun muziek in de auto. Ga weg.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, periode 2, toen ik mild teleurgesteld was toen ik een 8,4 kreeg voor een tentamen. Goede tijden.
Je bent veel te streng voor jezelf.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, periode 2, toen ik mild teleurgesteld was toen ik een 8,4 kreeg voor een tentamen. Goede tijden.
En praat gewoon Nederlandsquote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.
En heb je al geprobeerd daar eens naar te luisteren?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wat de psycholoog ook steeds blijft zeggen.
Wow misschien moet ik ook psycholoog worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wat de psycholoog ook steeds blijft zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 24 maart 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moet je niet zeggen op spoorlijn Emmen - Zwolle.
-knikt ja-quote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt ja
Komt natuurlijk door de bussen naar Ter Apel
Gewoon mee gaan praten met speakerbellers. Als ik alles moet horen dan hoor ik er kennelijk bij.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Vooral in de trein lijken mensen geen manieren te kennen ben ik achter gekomen de laatste jaren.
Ja hoor. Het geloven gaat alleen wat lastiger. Maar ik werk aan dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En heb je al geprobeerd daar eens naar te luisteren?
Ligt aan mijn mood.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mee gaan praten met speakerbellers. Als ik alles moet horen dan hoor ik er kennelijk bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |