We duimenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gemixt. Was wat gestresst en vergat ter plekke wat dingen. Ze waren ook wat info vergeten uit te delen. Maar als dit hem niet wordt, haal ik de herkansing zeker wel want het viel verder mee.
Ik zocht tegeltjesberg en kwam dit tegenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit in Binnenmuseum van het Zuiderzeemuseum?
Ja ik heb nooit zo veel te melden eigenlijkquote:
Ook even op tegeltjesberg gezochtquote:Op maandag 24 maart 2025 18:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht tegeltjesberg en kwam dit tegen
Ik dacht het al te herkennenquote:Een paar dagen geleden was ik in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen en daarover was ik nog niet ‘uitverteld’. Als eerste bezocht ik het ‘Binnenmuseum’ wat bestaat uit een paar met elkaar verbonden oude huizen.
Yep.quote:
Ik ga van het weekend even checken of de vergroter dit aankan, want ik moet er een andere lenshouder op zetten als ik zo groot wil printen. Als dat er niet is ga ik heroverwegen of 40x50 misschien redelijker is.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou gewoon 40 x 50 doen klaphark
Ik wacht geduldig op het volgende gevonden muntje of travelsnackquote:Op maandag 24 maart 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit zo veel te melden eigenlijk
Worstkaas scenario was dat ik naar het vel keek en alles net zo goed in het Chinees had kunnen zijn. Maar dat viel dus mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus een beetje meh maar ook wel oke dus?
Eerst even die nieuwe lenshouder kopen. Oh alleen nog maar uit Hong Kong leverbaar voor ¤ 364quote:Op maandag 24 maart 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yep.
20x25 papiertjes zijn gelukkig wel wat goedkoper. 115 euro voor 100 stuks.
[..]
Ik ga van het weekend even checken of de vergroter dit aankan, want ik moet er een andere lenshouder op zetten als ik zo groot wil printen. Als dat er niet is ga ik heroverwegen of 40x50 misschien redelijker is.
30 euro. Niet meer nieuw leverbaar, maar wel nog te vinden.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst even die nieuwe lenshouder kopen. Oh alleen nog maar uit Hong Kong leverbaar voor ¤ 364
Ik moet morgen o.a. een vulling laten vervangen en de standaard riedel weer.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tandartsrekening binnen. De schade valt mee. 140.
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worstkaas scenario was dat ik naar het vel keek en alles net zo goed in het Chinees had kunnen zijn. Maar dat viel dus mee.
Hopelijk een beetje snel dan.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Binnen een paar weken maar het is niet consistent.
grappig datquote:Op maandag 24 maart 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook even op tegeltjesberg gezocht
https://www.tweedehandswerk.nl/gebroken-tegeltjes
[..]
Ik dacht het al te herkennen
Ahja, dat altijd frustrerende wachtenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Binnen een paar weken maar het is niet consistent.
Het was net gewoon koud buitenquote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Rooie zonsaharastof. Breng dan minstens ook die saharawarmte maar mee
Nou dat mag wel een beetje geleidelijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Rooie zonsaharastof. Breng dan minstens ook die saharawarmte maar mee
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gemixt. Was wat gestresst en vergat ter plekke wat dingen. Ze waren ook wat info vergeten uit te delen. Maar als dit hem niet wordt, haal ik de herkansing zeker wel want het viel verder mee.
Eerder op de dag zat ik nog gewoon buitenquote:
Meestal wel. Maar dit kwartaal had ik teveel stress om teveel dingen om me echt goed voor te kunnen bereiden. Inmiddels gaat het wel beter. Maar de tentamens waren nog even confronterend.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?![]()
Oh dat was ikquote:Op maandag 24 maart 2025 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, is het bij jou niet zo dat als je denkt 'dit viel mee' dat het dan een 8 - 9 is ofzo? En als je denkt 'omg echt gefaald' dan meer richting een 6je?![]()
Welke?quote:
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat iedereen in de straat mee wil genieten van hun muziek in de auto. Ga weg.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.
Ik zou er een moord voor doen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, periode 2, toen ik mild teleurgesteld was toen ik een 8,4 kreeg voor een tentamen. Goede tijden.
Je bent veel te streng voor jezelf.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, periode 2, toen ik mild teleurgesteld was toen ik een 8,4 kreeg voor een tentamen. Goede tijden.
En praat gewoon Nederlandsquote:Op maandag 24 maart 2025 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfde als van die mensen die bellen op speaker. Doe normaal.
En heb je al geprobeerd daar eens naar te luisteren?quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wat de psycholoog ook steeds blijft zeggen.
Wow misschien moet ik ook psycholoog worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wat de psycholoog ook steeds blijft zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, dat heb ik gemerkt jaquote:Op maandag 24 maart 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit moet je niet zeggen op spoorlijn Emmen - Zwolle.
-knikt ja-quote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemerkt ja
Komt natuurlijk door de bussen naar Ter Apel
Gewoon mee gaan praten met speakerbellers. Als ik alles moet horen dan hoor ik er kennelijk bij.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:46 schreef Ama het volgende:
Vooral in de trein lijken mensen geen manieren te kennen ben ik achter gekomen de laatste jaren.
Ja hoor. Het geloven gaat alleen wat lastiger. Maar ik werk aan dingen.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En heb je al geprobeerd daar eens naar te luisteren?
Ligt aan mijn mood.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon mee gaan praten met speakerbellers. Als ik alles moet horen dan hoor ik er kennelijk bij.
Vooral datquote:
Mehh, wel fijn dat het weer wat beter gaatquote:Op maandag 24 maart 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dit kwartaal had ik teveel stress om teveel dingen om me echt goed voor te kunnen bereiden. Inmiddels gaat het wel beter. Maar de tentamens waren nog even confronterend.
Samequote:
zou wel willen ..quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:03 schreef mschol het volgende:
mag nog niet, want eerst avondeten en ik wil niet om 2 uur wakker zijn
Welke studie was dat?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één keer een tentamen gehad waar ik echt heeel hard voor had geleerd en ik had echt geen idee waar de vragen over gingen. Wist uberhaupt niet wat ze van me wilde![]()
toen heb ik die studie maar opgezegd
Ik zou ook wel willen. Maar om 2 uur al wakker worden, is ook niet een fijn vooruitzicht.quote:
Chillquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef mschol het volgende:
ik heb altijd braaf voor dingen geleerd, volgens mij nooit echt gestressed om een cijfer, misschien wel voor examens enzo
ik had aan bepaalde vakken, vooral op middelbare, een hekel, daar deed ik op een gegeven moment ook mn best niet meer voor en dat leverde nogwel eens tirades van docenten opquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had een hekel aan school maar dat had andere redenen. Daarom ook mindere cijfers gehaald
nee, daarom altijd laat naar bed.. anders teringvroeg wakker..quote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen. Maar om 2 uur al wakker worden, is ook niet een fijn vooruitzicht.
ik heb een vaste baan en een eigen huis, das al beter dan menig persoon.. dus mag niet klagenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij is het ondanks alles ook best goed gekomen uiteindelijk
Slaap je echt zo kort dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, daarom altijd laat naar bed.. anders teringvroeg wakker..
Food technologyquote:
dit was voor mij juist de reden om school goed te doen, WANT FUCK JULLIEquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had een hekel aan school maar dat had andere redenen. Daarom ook mindere cijfers gehaald
Oh damnquote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
uur of 5-6 ja
en afgelopen paar dagen eerder 4,5 uur
Lastig. Was dat niet goed duidelijk gemaakt bij het inschrijven? Wat de gewenste of geëiste niveaus waren?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Food technology
Ik heb alleen scheikunde en natuurkunde op vmbo niveau gehad, dit was echt niet te doen. En wiskunde alleen versneld gehad. Het was echt kut om te merken dat sommige dingen de basis was voor mensen, en ik dacht echt 'HELP'
Dat had ik al bij pipetten. Iedereen aan de slag, ik had nog nooit zo'n ding aangeraakt![]()
Nogal een stap zeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat in de tweede, op het vmbo, theoretisch kader ofzo. Eén dag voor de herfstvakantie moest/ging ik naar een andere school, van de tweede terug naar de eerste. Van theoretisch naar vmbo basis
Geen idee, er was geen vereiste in profiel. En gok dat de meeste mensen op de uni niet van vmbo afkomen en dus wat meer kennis hebben van bepaalde vakken dan ikquote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lastig. Was dat niet goed duidelijk gemaakt bij het inschrijven? Wat de gewenste of geëiste niveaus waren?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal een stap zeg.
Was vast niet eenvoudig, sociaal gezien?
2 niveaus terug, nieuwe groep. Die groep heeft net de norming en storming gehad, en jij komt daar als buitenstaander bij. Vragen over waarom je afstroomt etc.quote:
*vermijdt achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Morgen komt de trailer van Final Destination. @:cherrylips
crackaliciousnessquote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, er was geen vereiste in profiel. En gok dat de meeste mensen op de uni niet van vmbo afkomen en dus wat meer kennis hebben van bepaalde vakken dan ik
*rijd een auto je van achter aan en tikt je zo in de ronde waardoor je onder een andere vrachtwagen komtquote:Op maandag 24 maart 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*vermijdt achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden.
Ik was me ervan bewust, maar of dat nou heel veel uitmaakte..quote:Op maandag 24 maart 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mehh, wel fijn dat het weer wat beter gaaten hopen dat je ze hebt gehaald zodat je die meuk neit nog keer hoeft te doen
[..]
Sameik had redelijk snel door dat dit was hoe het bij mij werkte, dat scheelde wel iets
bij jou?
BOSTIJGERINquote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was me ervan bewust, maar of dat nou heel veel uitmaakte..
bonenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijst, bonen, soep, water, crackers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |