Mehh, wel fijn dat het weer wat beter gaatquote:Op maandag 24 maart 2025 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar dit kwartaal had ik teveel stress om teveel dingen om me echt goed voor te kunnen bereiden. Inmiddels gaat het wel beter. Maar de tentamens waren nog even confronterend.
Samequote:
zou wel willen ..quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 19:03 schreef mschol het volgende:
mag nog niet, want eerst avondeten en ik wil niet om 2 uur wakker zijn
Welke studie was dat?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één keer een tentamen gehad waar ik echt heeel hard voor had geleerd en ik had echt geen idee waar de vragen over gingen. Wist uberhaupt niet wat ze van me wilde![]()
toen heb ik die studie maar opgezegd
Ik zou ook wel willen. Maar om 2 uur al wakker worden, is ook niet een fijn vooruitzicht.quote:
Chillquote:Op maandag 24 maart 2025 19:05 schreef mschol het volgende:
ik heb altijd braaf voor dingen geleerd, volgens mij nooit echt gestressed om een cijfer, misschien wel voor examens enzo
ik had aan bepaalde vakken, vooral op middelbare, een hekel, daar deed ik op een gegeven moment ook mn best niet meer voor en dat leverde nogwel eens tirades van docenten opquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had een hekel aan school maar dat had andere redenen. Daarom ook mindere cijfers gehaald
nee, daarom altijd laat naar bed.. anders teringvroeg wakker..quote:Op maandag 24 maart 2025 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou ook wel willen. Maar om 2 uur al wakker worden, is ook niet een fijn vooruitzicht.
ik heb een vaste baan en een eigen huis, das al beter dan menig persoon.. dus mag niet klagenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij is het ondanks alles ook best goed gekomen uiteindelijk
Slaap je echt zo kort dan?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, daarom altijd laat naar bed.. anders teringvroeg wakker..
Food technologyquote:
dit was voor mij juist de reden om school goed te doen, WANT FUCK JULLIEquote:Op maandag 24 maart 2025 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had een hekel aan school maar dat had andere redenen. Daarom ook mindere cijfers gehaald
Oh damnquote:Op maandag 24 maart 2025 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
uur of 5-6 ja
en afgelopen paar dagen eerder 4,5 uur
Lastig. Was dat niet goed duidelijk gemaakt bij het inschrijven? Wat de gewenste of geëiste niveaus waren?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Food technology
Ik heb alleen scheikunde en natuurkunde op vmbo niveau gehad, dit was echt niet te doen. En wiskunde alleen versneld gehad. Het was echt kut om te merken dat sommige dingen de basis was voor mensen, en ik dacht echt 'HELP'
Dat had ik al bij pipetten. Iedereen aan de slag, ik had nog nooit zo'n ding aangeraakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |