Nogal een stap zeg.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat in de tweede, op het vmbo, theoretisch kader ofzo. Eén dag voor de herfstvakantie moest/ging ik naar een andere school, van de tweede terug naar de eerste. Van theoretisch naar vmbo basis
Geen idee, er was geen vereiste in profiel. En gok dat de meeste mensen op de uni niet van vmbo afkomen en dus wat meer kennis hebben van bepaalde vakken dan ikquote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lastig. Was dat niet goed duidelijk gemaakt bij het inschrijven? Wat de gewenste of geëiste niveaus waren?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nogal een stap zeg.
Was vast niet eenvoudig, sociaal gezien?
2 niveaus terug, nieuwe groep. Die groep heeft net de norming en storming gehad, en jij komt daar als buitenstaander bij. Vragen over waarom je afstroomt etc.quote:
*vermijdt achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Morgen komt de trailer van Final Destination. @:cherrylips
crackaliciousnessquote:Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, er was geen vereiste in profiel. En gok dat de meeste mensen op de uni niet van vmbo afkomen en dus wat meer kennis hebben van bepaalde vakken dan ik
*rijd een auto je van achter aan en tikt je zo in de ronde waardoor je onder een andere vrachtwagen komtquote:Op maandag 24 maart 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*vermijdt achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden.
Ik was me ervan bewust, maar of dat nou heel veel uitmaakte..quote:Op maandag 24 maart 2025 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mehh, wel fijn dat het weer wat beter gaaten hopen dat je ze hebt gehaald zodat je die meuk neit nog keer hoeft te doen
[..]
Sameik had redelijk snel door dat dit was hoe het bij mij werkte, dat scheelde wel iets
bij jou?
BOSTIJGERINquote:Op maandag 24 maart 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was me ervan bewust, maar of dat nou heel veel uitmaakte..
bonenquote:Op maandag 24 maart 2025 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijst, bonen, soep, water, crackers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |