Wou je met mij gaan?quote:
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering. D66 stemde voor afschaffing. Iedereen boos. Einde.quote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Nou zegquote:
Ja als ik daar op zou moeten filteren voor relatiemateriaal kan ik maar beter meteen stoppen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dezelfde smaak als ik in films
Nouja, 90%.
👀quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon lekker alleen gaan. Krijg je niks van.
Kan bevestigen.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon lekker alleen gaan. Krijg je niks van.
er zit echt een gat aan de binnenkant, overgegoten in een andere mokquote:
Ik heb thuis ook nog een tv en streamingdiensten.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan bevestigen.
Ja misschien doorligplekken als je overdrijft.
dan maar op zn grieks... gooi maar in de tuinquote:Op maandag 24 maart 2025 17:49 schreef drakin het volgende:
[..]
er zit echt een gat aan de binnenkant, overgegoten in een andere mok
Zou je dat niet bij de politie melden? Ik wel. Met een beetje pech zijn het valse biljetten of bij een plofkraak buitgemaakt o.i.d.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
Passagier vindt tas met 15.000 euro in Duitse trein
als ik dat zou viden zou dat echt niet in de krant komen.
Ben hier echt te braaf voor. Als het nou 1 briefje van 20 is ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
Passagier vindt tas met 15.000 euro in Duitse trein
als ik dat zou viden zou dat echt niet in de krant komen.
mwa ja waarschijnlijk wel maar dat wil ik niet toegeven.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je dat niet bij de politie melden? Ik wel. Met een beetje pech zijn het valse biljetten of bij een plofkraak buitgemaakt o.i.d.
Ik heb het al op.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maar op zn grieks... gooi maar in de tuin
ik bedoelde de mok de tuin inquote:Op maandag 24 maart 2025 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het al op.
Wel voorzichtig gedronken anders komt het er zo pijnlijk weer uit als er een stukje mok nog in zit
Een geverfde mok?quote:
een mooie mozaïken border enzoquote:Op maandag 24 maart 2025 17:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Een geverfde mok?
En met al mijn verloren mokken zou dat een halve tuin intussen zijn
Dat lijkt me wel mooiquote:
nee ik ben de ideeënpot... geen klus of hobbypotquote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi, kom je helpen?
We flikkeren allemaal wel een mok neer.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi, kom je helpen?
NEIN KEIN STOK ON ZE EITEMZquote:Op maandag 24 maart 2025 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem moet ik altijd een beetje lachen om alle spelfouten op een (Duitse, maar in dit geval Engelstalige) site waar ik vaak fotospullen bestel.
Zover was ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik ben de ideeënpot... geen klus of hobbypot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |