SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een echte mango... dus ik pak een perenijsje uit mn vriesdiep
uiteraard mag jij een perenijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentje
doen we aan ijsjesruilen
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thepopverse.c(...)jones-amazon-shivers
SHUT UP AND TAKE MY MONEY
Oftewel waarom ik geen Kobo neem.
Ja ik zou een kobo kunnen nemen en alles illegaal kunnen downloaden, dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
wat vervelend voor jequote:
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
Als ik de baas zou zijn van het journaal zou er een rigoureuze wettelijke scheiding komen tussen mediadistributie en mediacreatie. Dat zou zoveel fixen, voor streamingdiensten, boeken, games, en in mindere mate muziek.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
gafferquote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilde appel gaan eten. Snij de appel doormidden. Is heel de binnenkant bruin.
main reason waarom ik geen streaming abo's hebquote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doen
Ja, die heb ik dus ook maar gelijk in de afvalbak gegooid.quote:
Was ik ook nog niet van plan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
ik wel maar allemaal family abo'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
main reason waarom ik geen streaming abo's heb
Hier eerder vandaag ookquote:
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staatquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staat
ik roep tegen google dat ik mijn telefoon kwijt ben en dan gaat mijn telefoon geluid makenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het zo'n uitkomst dat ik met mijn horloge mijn telefoon ksn zoeken
weigerenquote:
Ik heb eerder eens gelezen dat dat Saharastof erg vruchtbaar is. En dat er hele ladingen daarvan naar het Amazonegebied zweeft en dat dat de reden is dat er daar überhaupt zo'n weelderige jungle isquote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
oh, dat doe ik ook niet maar volg ook niet wat er allemaal speeltquote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staat
Oke okequote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
weigeren
wil niet zeggen dat ik niet weet hoe
Goed om te weten mocht hier over 9 maanden een geboortegolf zijn in de KSC.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eerder eens gelezen dat dat Saharastof erg vruchtbaar is. En dat er hele ladingen daarvan naar het Amazonegebied zweeft en dat dat de reden is dat er daar überhaupt zo'n weelderige jungle is
Ja ik kan op mijn horloge dus zoek telefoon aanvinken en dan maakt mijn telefoon ook lawaaiquote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik roep tegen google dat ik mijn telefoon kwijt ben en dan gaat mijn telefoon geluid maken
Ik wilde nog niks zeggen, maar....quote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten mocht hier over 9 maanden een geboortegolf zijn in de KSC.
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mesquote:Maandagochtend stelde deze nieuwssite opnieuw de vraag of het hier niet om een grap ging. De woordvoerder zei daarop: ‘helaas niet’ en dat aan diegene ‘verzekerd was dat het geen grap is’.
Daarop vraagt deze site of burgemeester Bert Wijbenga zelf een (telefonisch) interview wilde geven over de brief aan het café. Even later geeft de gemeente Vlaardingen toch toe dat het in dit geval om een grap gaat. Met het verzoek of het AD het nog even voor zich wil houden.
Zo is het volgens de gemeente de aanloop naar een persconferentie op 1 april, over de al een tijd lopende campagne in de strijd tegen wapenbezit onder jongeren. Zowel de café-eigenaar als de lokale omroep Twee zaten ook in het complot.
Maandagmiddag verstuurt de gemeente Vlaardingen een persbericht waarin burgemeester Bert Wijbenga spijt betuigt. ,,Deze actie heeft tot veel verontwaardiging geleid, het spijt de burgemeester van Vlaardingen dat we mensen op het verkeerde been hebben gezet.”
dan heeft iedereen vies liggen doen met het zandquote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 1 APRILquote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mes
Al besproken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mes
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
Met het verzoek of het AD het nog even voor zich wil houden.
RUSTIG JIJ.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 1 APRIL
WAT IS DAT VOOR GRAP
WIE BEDENKT DIT
DIT LOOPT UIT DE HAND
Allemaal weelderige ksc baby'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gefeliciteerd kerel!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde nog niks zeggen, maar....
nouquote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand gaat hele topics teruglezen.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand gaat hele topics teruglezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |