SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een echte mango... dus ik pak een perenijsje uit mn vriesdiep
uiteraard mag jij een perenijsjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik die ook? krijg jij van mij ook eentje
doen we aan ijsjesruilen
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.quote:Op maandag 24 maart 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.thepopverse.c(...)jones-amazon-shivers
SHUT UP AND TAKE MY MONEY
Oftewel waarom ik geen Kobo neem.
Ja ik zou een kobo kunnen nemen en alles illegaal kunnen downloaden, dat wel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
wat vervelend voor jequote:
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Dit zou me eerder tegenhouden om ooit nog aan legale ebooks te gaan doen tbh. Als je straks ook al tussen platforms moet gaan kiezen om te kijken welke boeken je wel of niet mag lezen. Lijkt me geen hele goede ontwikkeling voor de cultuur. Zie: gefragmenteerde streaming services met canceldiarree omdat ze je toch alleen maar voor het eerste seizoen aan een abbo proberen te lokken.
Als ik de baas zou zijn van het journaal zou er een rigoureuze wettelijke scheiding komen tussen mediadistributie en mediacreatie. Dat zou zoveel fixen, voor streamingdiensten, boeken, games, en in mindere mate muziek.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gemak van de lezer is ook hier niet het uitgangspunt. Flikker op met je exclusiviteit. Ik wil gewoon kunnen lezen/kijken/luisteren zonder afhankelijkheid van een platform met elk een eigen abonnementsmodel.
gafferquote:Op maandag 24 maart 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wilde appel gaan eten. Snij de appel doormidden. Is heel de binnenkant bruin.
main reason waarom ik geen streaming abo's hebquote:Op maandag 24 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit, het wordt te veel om bij te houden en dan gaan mensen weer illegaal doen
Ja, die heb ik dus ook maar gelijk in de afvalbak gegooid.quote:
Was ik ook nog niet van plan.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
ik wel maar allemaal family abo'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
main reason waarom ik geen streaming abo's heb
Hier eerder vandaag ookquote:
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staatquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staat
ik roep tegen google dat ik mijn telefoon kwijt ben en dan gaat mijn telefoon geluid makenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het zo'n uitkomst dat ik met mijn horloge mijn telefoon ksn zoeken
weigerenquote:
Ik heb eerder eens gelezen dat dat Saharastof erg vruchtbaar is. En dat er hele ladingen daarvan naar het Amazonegebied zweeft en dat dat de reden is dat er daar überhaupt zo'n weelderige jungle isquote:Op maandag 24 maart 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
Er komt nog meer Saharazand aan: ‘Ga niet vandaag al naar de wasstraat’
oh, dat doe ik ook niet maar volg ook niet wat er allemaal speeltquote:Op maandag 24 maart 2025 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weiger uit te zoeken welke serie met welk seizoen in welke periode op welke streamingsdienst staat
Oke okequote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
weigeren
wil niet zeggen dat ik niet weet hoe
Goed om te weten mocht hier over 9 maanden een geboortegolf zijn in de KSC.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb eerder eens gelezen dat dat Saharastof erg vruchtbaar is. En dat er hele ladingen daarvan naar het Amazonegebied zweeft en dat dat de reden is dat er daar überhaupt zo'n weelderige jungle is
Ja ik kan op mijn horloge dus zoek telefoon aanvinken en dan maakt mijn telefoon ook lawaaiquote:Op maandag 24 maart 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik roep tegen google dat ik mijn telefoon kwijt ben en dan gaat mijn telefoon geluid maken
Ik wilde nog niks zeggen, maar....quote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed om te weten mocht hier over 9 maanden een geboortegolf zijn in de KSC.
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mesquote:Maandagochtend stelde deze nieuwssite opnieuw de vraag of het hier niet om een grap ging. De woordvoerder zei daarop: ‘helaas niet’ en dat aan diegene ‘verzekerd was dat het geen grap is’.
Daarop vraagt deze site of burgemeester Bert Wijbenga zelf een (telefonisch) interview wilde geven over de brief aan het café. Even later geeft de gemeente Vlaardingen toch toe dat het in dit geval om een grap gaat. Met het verzoek of het AD het nog even voor zich wil houden.
Zo is het volgens de gemeente de aanloop naar een persconferentie op 1 april, over de al een tijd lopende campagne in de strijd tegen wapenbezit onder jongeren. Zowel de café-eigenaar als de lokale omroep Twee zaten ook in het complot.
Maandagmiddag verstuurt de gemeente Vlaardingen een persbericht waarin burgemeester Bert Wijbenga spijt betuigt. ,,Deze actie heeft tot veel verontwaardiging geleid, het spijt de burgemeester van Vlaardingen dat we mensen op het verkeerde been hebben gezet.”
dan heeft iedereen vies liggen doen met het zandquote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 1 APRILquote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mes
Al besproken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe maak je een slechte 1 april grap over Café Mes
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Nizno het volgende:
Met het verzoek of het AD het nog even voor zich wil houden.
RUSTIG JIJ.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME NOG GEEN 1 APRIL
WAT IS DAT VOOR GRAP
WIE BEDENKT DIT
DIT LOOPT UIT DE HAND
Allemaal weelderige ksc baby'squote:Op maandag 24 maart 2025 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gefeliciteerd kerel!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde nog niks zeggen, maar....
nouquote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand gaat hele topics teruglezen.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@Haags hoor je dit?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel!Als ik iemand in deze SC zou moeten aanwijzen als goede vader dan ben jij het wel.
dat doe ik idd ook niet in F1quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZAL JOU EENS PAKKEN.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOM DAN
PAK ME DAN
NANANANA KAN ME TOCH NIET PAKKKEEEEN![]()
![]()
Moet jij niet modden in F1 ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Is het nog steeds al besproken
Nee joh, is gebbetje. Loka wil het voorlopig bij 1 houden. Vond de zwangerschap erg zwaar vallen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel!Als ik iemand in deze SC zou moeten aanwijzen als goede vader dan ben jij het wel.
Je moet het meer zien als toverstof die fungeert als stimulans in een bepaald biologisch proces.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan heeft iedereen vies liggen doen met het zand
Iedereen staat in de pits.quote:
Vaak stroomstoring gehad daar.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend van me liet weten dat ze een 4de kind verwachten.
Oef.
of veel saharazandquote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaak stroomstoring gehad daar.
Is ook echt wel een uitputtingsslag voor vrouwen denk ik. En fijn dat het beter gaat naarmate dochter wat ouder wordt. Ga er maar aanstaan om uiting te geven aan je emoties als je nauwelijks kan praten. Komt ooit allemaal goed, maar tot die tijd is gewoon hard werken, denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, is gebbetje. Loka wil het voorlopig bij 1 houden. Vond de zwangerschap erg zwaar vallen.
Al begint ze een beetje bij te draaien nu dochter wat ouder is en zich het meeste van de tijd normaal gedraagt. Toen ze jong was, was het erg zwaar. Niet slapen, woede aanvallen etc.
Stuift lekker ja.quote:
Als je het toch van te voren verwacht, kan je ook als het eenmaal komt gewoon doen alsof je niet thuis bent.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vriend van me liet weten dat ze een 4de kind verwachten.
Oef.
Het gekke is, we denken nog steeds dat hij gay is.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vaak stroomstoring gehad daar.
Komt ook gewoon zaad uit toch?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gekke is, we denken nog steeds dat hij gay is.
Dan is dit wel een HELE goede cover.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bestellen bij DHL, dan kiepen ze het in een kliko.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je het toch van te voren verwacht, kan je ook als het eenmaal komt gewoon doen alsof je niet thuis bent.
Hoezoquote:Op maandag 24 maart 2025 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Handtasje geeft veel weg.quote:
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vondquote:
Sommige mensen hebben gewoon zoiets over zich.quote:
Ohquote:Op maandag 24 maart 2025 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon zoiets over zich.
Al vanaf dat we 8 zijn, haha.
Hmm, klinkt maar saai.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als toverstof die fungeert als stimulans in een bepaald biologisch proces.
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet wetenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Handtasje geeft veel weg.
Nee, komt door het handtasje. Alle homoseksuelen zijn flamboyante shemales.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt maar saai.
[..]
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet weten
Na al die jaren hou ik nog steeds van hem. Uit het oog, maar niet uit het hart.quote:
Snotver wat slechtquote:Op maandag 24 maart 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vond
https://www.instagram.com/p/DARRsGOoIRk/![]()
A big fan!!!
Oh fuck. We zijn verdoemd. Deze mensen mogen ook gewoon stemmen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zoch een grappig insta filmpje hierover die ik laatst zag, die kon ik neit vinden maar wel deze die ik ook echt mega grappig vond
https://www.instagram.com/p/DARRsGOoIRk/![]()
A big fan!!!
Hapquote:Op maandag 24 maart 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, klinkt maar saai.
[..]
je bent gay als je op op hetzelfde geslacht valt he, mocht je dit nog niet weten
We zijn allang verdoemd. Ik doe mijn best om Cthulhu wakker te maken.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh fuck. We zijn verdoemd. Deze mensen mogen ook gewoon stemmen.
ik vind het verwarrend wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, komt door het handtasje. Alle homoseksuelen zijn flamboyante shemales.
quote:
de meeste mensen denken/zeggen/doen wel eens tering domme dingen, als dat niet meer mag dan zou ik iedereen zn stem afpakkenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh fuck. We zijn verdoemd. Deze mensen mogen ook gewoon stemmen.
Soms zou je bijna denken dat dat misschien maar beter is. Bijna.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de meeste mensen denken/zeggen/doen wel eens tering domme dingen, als dat niet meer mag dan zou ik iedereen zn stem afpakken
1 april, gay met een handtasje in je bil.quote:
Als in een oligarchie of een technocratie?quote:Op maandag 24 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zou je bijna denken dat dat misschien maar beter is. Bijna.
Ik ben opzich wel voorstander dat iedereen mag stemmen, het jammere (voor mij) is alleen dat mensen met een wat lager iq vaker rechts stemmen dan linksquote:Op maandag 24 maart 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms zou je bijna denken dat dat misschien maar beter is. Bijna.
De wereld vandaag de dag is zo verwarrend dat ik eigenlijk al had verwacht dat de aarde zich zou identificeren als plat.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het verwarrend worden
[..]![]()
[..]
de meeste mensen denken/zeggen/doen wel eens tering domme dingen, als dat niet meer mag dan zou ik iedereen zn stem afpakken
Romeinen wisten wel wat vermaak was.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in een oligarchie of een technocratie?
Of misschien meer het oude Romeinse dictatorschap?
Ze wisten ook wat silphium was, dat uit gestorven is. Eeuwig zonde!quote:Op maandag 24 maart 2025 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Romeinen wisten wel wat vermaak was.
moet je grote bil hebbenquote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
1 april, gay met een handtasje in je bil.
quote:Op maandag 24 maart 2025 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wereld vandaag de dag is zo verwarrend dat ik eigenlijk al had verwacht dat de aarde zich zou identificeren als plat.
Een competente en welwillende dictator zou misschien nog wel het beste uitpakken. In de praktijk een onmogelijk iets op de lange termijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als in een oligarchie of een technocratie?
Of misschien meer het oude Romeinse dictatorschap?
Dat was vroeger lang niet altijd het geval. Ik denk dat links wel vandaag de dag een probleem heeft met een connectie te maken met bepaalde lagen van de samenleving.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben opzich wel voorstander dat iedereen mag stemmen, het jammere (voor mij) is alleen dat mensen met een wat lager iq vaker rechts stemmen dan links![]()
Heb daar ook weleens aan gedacht, maar de titel is dusdanig beschadigd geraakt dat vermoedelijk een zeer groot deel van de bevolking al in de paniekstand schiet voordat er ook maar 1 ding besloten is.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een competente en welwillende dictator zou misschien nog wel het beste uitpakken. In de praktijk een onmogelijk iets op de lange termijn natuurlijk.
Dus, democratie: we doen het er maar mee, want het alternatief is waarschijnlijk erger.
Geef de linksen maar weer de schuldquote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was vroeger lang niet altijd het geval. Ik denk dat links wel vandaag de dag een probleem heeft met een connectie te maken met bepaalde lagen van de samenleving.
Nou ja, competent betekent ook dat je de juiste mensen in de juiste posities weet te plaatsen.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb daar ook weleens aan gedacht, maar de titel is dusdanig beschadigd geraakt dat vermoedelijk een zeer groot deel van de bevolking al in de paniekstand schiet voordat er ook maar 1 ding besloten is.
Los van het feit dat ik denk dat de huidige samenleving dusdanig ingewikkeld is dat iemand vinden die echt competent is over de hele linie ondoenlijk is.
Dat zeg je heel heel heel lief. Lol.quote:Op maandag 24 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was vroeger lang niet altijd het geval. Ik denk dat links wel vandaag de dag een probleem heeft met een connectie te maken met bepaalde lagen van de samenleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |